Idols-Antille lähtöpassit

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Ande
  • Aloitettu Aloitettu
Originally posted by Jonny
Lauloiko Jani missään vaiheessa englanniksi? Itse muistelisin, että ei laulanut mutta voinhan olla väärässä.

Biisi oli The Long and Winding Road ja kyseessä välierät.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Originally posted by Ämmbee
Ihan totta, joo. Väriskaala vaan on melko pieni vaikka soundi on parhaimmillaan tosi hyvä. Hänellähän on sellainen aika viaton poikamainen ääni jotenkin. Mutta se tulee vielä kasvamaan, kun poika on vasta 19vee.

Parhaimmillaan kuulosti todellakin parhaalta koko porukasta (jani, hanna, antti). Harmi vaan, että hyvin pienen aikaa ja hyvin harvoissa esityksissä. :)

Jani on laulanu tosi varmasti koko kisan - itse en ainakaan oo bongannu pienintäkään virehässäkkää koko kisan aikana... tästä isot propsit. Mut sen lisäksi, että kaveri ulkoisesti vaikuttaa lähinnä humppaveikolta enemmän kuin poppi-idoolilta, niin mun mielestä melko väritön niin esiintymiseltään kuin ääneltäänkin.

Hannalta oli kyllä eilinen kisan pohjanoteeraus, jossei oteta huomioon savoissa ilman säestystä laulettua forever young'a... Kuulosti että uutena vuotena oli otettu kuppia liian rankasti tahi sitten vain jokin pikku flunssa oli tehny tuhojaan. Vire oli pikkasen hakusessa ja falsetti lähti luvattoman heikosti... Koko kisan perusteella kuitenkin paikkansa finaalissa ansainnut.

Antti petras edellisestä kerrasta huomattavasti. Viime viikon can't fight the moonlight oli kyllä luvattoman heikko, mut eilen täytti mun mielestä paikkansa kolmen joukossa. Kun ikää karttuu, niin kuitenki eniten potentiaalia tästä idols joukosta.

:nolo:

Originally posted by Ämmbee
Hmm... yksi nainen, joka on ooppera laulun opettaja sanoi, että heavylaulua on hänen mielestään tosi vaikea oppia... Tässä puhutaan kuitenkin eri musiikkityyleistä, joten ei voi IMHO verrata Valoa ja jotain Oopperalaulajaa keskenään.

Mutta kun nyt oli nimenomaan kysymys siitä laulutekniikasta ja ääniskaalasta, ja niillä mittareilla Suomen parhaasta laulajasta.
Mutta jos välttämättä haluat nyt verrata Ville Valoa ja jotain toista kotimaista hevilaulajaa (sikäli mikäli hevilaulu on mielestäsi kaikista musiikkityyleistä kaikkein vaativin laulaa) , niin minun mielestäni esim. Tarja Turunen on parempi laulaja kuin Ville Valo. Minun mielestäni hän on myös paremman näköinen kuin Ville Valo.
Ehkä kuitenkin kaikkein paras hevilaulaja oli Venomin solisti (jonka nimeä en nyt muista) ja oikeastaan koko bändi. Soittaa ei osattu ollenkaan, mutta ääntä lähti niin perkeleesti ja hiki haisi(sekin voi olla joskus tosi vaikeaa, jos ei ole 200 kW kaappeja) :rolleyes:

Originally posted by Ande
Mua ei musiikissa kiinnosta onko se kaupallista vai ei. Sanoin vain, että Valo osaa laulaa perkuleen hyvin.

jep valo osaa laulaa ja bändi soittaa...sais vaan unohtaa välillä sen rakkaushömpötyksen ja tehdä vähän rankempaa musaa

* tenu np: HIM - Heartache Every Moment [03:56m/128Kbps/44KHz]

Originally posted by Ande
Mä en ymmärtänyt. Mutta edelleen Valo on taivaanlahja suomalaiselle musiikille. Minun mielestäni.

No, kun sinä siellä aikaisemmin sanot, että Ville on teknisesti ja skaalaa tarkastellen niinku Suomen paras laulaja sinun kuulemasi aineiston perusteella. Tämä sai minut ajattelemaan, että joko aineistosi koostuu vain ja ainoastaan HIM-matskusta ja/tai et tiedä laulamisesta yhtään mitään. Tässä juuri Valon konsertointia katsellessa todentui edelleen väitteesi mielettömyys.

Kun tämän vielä yhdistää kampanjointiin yhden Idols-finalistin ulostamiseksi Suomi vapaaksi hinttareista-teemalla, niin voidaan kysyä sama kuin vanhalta basistilta: "Just how low can you go?"

:1:

Originally posted by Baarikello
No, kun sinä siellä aikaisemmin sanot, että Ville on teknisesti ja skaalaa tarkastellen niinku Suomen paras laulaja sinun kuulemasi aineiston perusteella. Tämä sai minut ajattelemaan, että joko aineistosi koostuu vain ja ainoastaan HIM-matskusta ja/tai et tiedä laulamisesta yhtään mitään. Tässä juuri Valon konsertointia katsellessa todentui edelleen väitteesi mielettömyys.

Kun tämän vielä yhdistää kampanjointiin yhden Idols-finalistin ulostamiseksi Suomi vapaaksi hinttareista-teemalla, niin voidaan kysyä sama kuin vanhalta basistilta: "Just how low can you go?"

:1:

Veli on kuunnellut HIMiä, joten sen cd:t on soinu aika paljon täällä talossa. Niillä se vetää mielestäni todella hyvin, vaikka itse en HIMiä kuuntelekaan.

Ja eilen nauhotin veljelle sen Tavastian keikan, ja täytyy myöntää, että suu auki sitä vahtasin. Siinä se taas lauloi mielestäni aika heikosti.

Ja mä voin mennä niin pitkälle, että pidemmäs ei enään pääse, syystä tai toisesta. Haluatko kysyä jotain muuta?

Originally posted by Heikko
Satunnainen goatse pitää palstalaiset valppaina ja mikäs sen rattoisampaa kuin aina välillä langeta goatseen!

Idolsin Antin ilme tappion jälkeen oli muuten näkemisen arvoinen...

Varmaan jo toinen kerta kun EN avannut goatse-linkkiä...:lol2:

Mutta todellakin oikeus voitti kun se Antti sai kenkää...olikohan tuomareiltakin taktinen veto haukkua sitä vähemmän joten ei teinitytöillä ollut aihetta äänestää n. 30000 kertaa Anttia...no aivan sama, pääasia että putos!!

Ja nyt on alusta asti kaks suosikkia jatkossa ja ihan loppupeleissä sama kumpi voittaa...kunha se on Hanna...;)

Jos on tekemesin puutetta, niin tuolta Tuiskun fanisivujen keskustelupalstelta löytyy luettavaa koko illaksi.

"joo mä yritin viedä mun äitin kännykän ja äänestää sitä monta kertaa!!! (mulla saldo kii) kyllä Antti vielä jatkoon pääsee kun kaikki anttifanit muistaa äänestää sitä monta kertaa!!! Antti >3>3>3>3"

Mitä toi >3 muuten tarkoittaa?

:david:

Antti putosi, koska teinitytöiltä oli saldorajat täynnä.:jahas:

Originally posted by mik99
Kraftwerkn: miksi menit vaihtamaan avatarin..se edellinen oli parempi..:(

Kyllästyin vanhaan ja jotain uutta piti saada tilalle. Kyllä se saatana siihen avatariin vielä ilmestyy, en vain tiedä vielä missä muodossa.:evil: :lol2:

Originally posted by mik99
Kraftwerkn: miksi menit vaihtamaan avatarin..se edellinen oli parempi..:(

Ehkä se on omakuva, joka tarkoittaa sitä, että Kraftwerkn on Ed Coan, kaikkien aikojen mahtavin voimanostaja!

Originally posted by Force
Ehkä se on omakuva, joka tarkoittaa sitä, että Kraftwerkn on Ed Coan, kaikkien aikojen mahtavin voimanostaja!

Voi hitsi, pitikö mennä paljastamaan! :nolo:

Originally posted by Kraftwerk n
Voi hitsi, pitikö mennä paljastamaan! :nolo:

joo elä ny turhan vaatimaton ole..mutta se sun ensimmäinen musta taustainen jossa oli kuvio..niin oli :thumbs: mut joo..menee :offtopic:

Originally posted by Baarikello
No, kun sinä siellä aikaisemmin sanot, että Ville on teknisesti ja skaalaa tarkastellen niinku Suomen paras laulaja sinun kuulemasi aineiston perusteella. Tämä sai minut ajattelemaan, että joko aineistosi koostuu vain ja ainoastaan HIM-matskusta ja/tai et tiedä laulamisesta yhtään mitään.
Muutama vuosi takaperin Ville vetäisi Baddingin paratiisin Agentsien säestyksellä. Toimi todella hyvin. Janin esitys Idolssissa jäi kauas jälkeen.

Originally posted by Billy
Muutama vuosi takaperin Ville vetäisi Baddingin paratiisin Agentsien säestyksellä. Toimi todella hyvin. Janin esitys Idolssissa jäi kauas jälkeen.

Itse Rauli fanina en tykännyt VV:n "tulkinnasta". Vaikka VV:llä on hyvä ääni niin hän jää kauaksi Raulista.

P.S. Autossa soi DB: Death Cult Armageddon. Voiko olla hevimpää levyn nimeä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom