- Ikä
- 43
Originally posted by Jonny
Lauloiko Jani missään vaiheessa englanniksi? Itse muistelisin, että ei laulanut mutta voinhan olla väärässä.
Biisi oli The Long and Winding Road ja kyseessä välierät.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Originally posted by Jonny
Lauloiko Jani missään vaiheessa englanniksi? Itse muistelisin, että ei laulanut mutta voinhan olla väärässä.
Originally posted by Ämmbee
Ihan totta, joo. Väriskaala vaan on melko pieni vaikka soundi on parhaimmillaan tosi hyvä. Hänellähän on sellainen aika viaton poikamainen ääni jotenkin. Mutta se tulee vielä kasvamaan, kun poika on vasta 19vee.
Originally posted by gotto
Oikeus on olemassa.
Originally posted by Ämmbee
Hmm... yksi nainen, joka on ooppera laulun opettaja sanoi, että heavylaulua on hänen mielestään tosi vaikea oppia... Tässä puhutaan kuitenkin eri musiikkityyleistä, joten ei voi IMHO verrata Valoa ja jotain Oopperalaulajaa keskenään.
Originally posted by Ande
Mua ei musiikissa kiinnosta onko se kaupallista vai ei. Sanoin vain, että Valo osaa laulaa perkuleen hyvin.
Originally posted by Ande
Mä en ymmärtänyt. Mutta edelleen Valo on taivaanlahja suomalaiselle musiikille. Minun mielestäni.
Originally posted by Baarikello
No, kun sinä siellä aikaisemmin sanot, että Ville on teknisesti ja skaalaa tarkastellen niinku Suomen paras laulaja sinun kuulemasi aineiston perusteella. Tämä sai minut ajattelemaan, että joko aineistosi koostuu vain ja ainoastaan HIM-matskusta ja/tai et tiedä laulamisesta yhtään mitään. Tässä juuri Valon konsertointia katsellessa todentui edelleen väitteesi mielettömyys.
Kun tämän vielä yhdistää kampanjointiin yhden Idols-finalistin ulostamiseksi Suomi vapaaksi hinttareista-teemalla, niin voidaan kysyä sama kuin vanhalta basistilta: "Just how low can you go?"
:1:
Originally posted by Heikko
Satunnainen goatse pitää palstalaiset valppaina ja mikäs sen rattoisampaa kuin aina välillä langeta goatseen!
Idolsin Antin ilme tappion jälkeen oli muuten näkemisen arvoinen...
Originally posted by Gazza
Mitä toi >3 muuten tarkoittaa?
Originally posted by mik99
Kraftwerkn: miksi menit vaihtamaan avatarin..se edellinen oli parempi..:(
Originally posted by mik99
Kraftwerkn: miksi menit vaihtamaan avatarin..se edellinen oli parempi..:(
Originally posted by Force
Ehkä se on omakuva, joka tarkoittaa sitä, että Kraftwerkn on Ed Coan, kaikkien aikojen mahtavin voimanostaja!
Originally posted by Kraftwerk n
Voi hitsi, pitikö mennä paljastamaan!
Muutama vuosi takaperin Ville vetäisi Baddingin paratiisin Agentsien säestyksellä. Toimi todella hyvin. Janin esitys Idolssissa jäi kauas jälkeen.Originally posted by Baarikello
No, kun sinä siellä aikaisemmin sanot, että Ville on teknisesti ja skaalaa tarkastellen niinku Suomen paras laulaja sinun kuulemasi aineiston perusteella. Tämä sai minut ajattelemaan, että joko aineistosi koostuu vain ja ainoastaan HIM-matskusta ja/tai et tiedä laulamisesta yhtään mitään.
Originally posted by Billy
Muutama vuosi takaperin Ville vetäisi Baddingin paratiisin Agentsien säestyksellä. Toimi todella hyvin. Janin esitys Idolssissa jäi kauas jälkeen.