Idols-Antille lähtöpassit

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Ande
  • Aloitettu Aloitettu
Vaimoni suosikki oli alusta lähtien Antti, joten hän oli harmissaan Antin tippumisesta :D

Vaikka Antti herättikin inhotusta niin minusta unelmafinaali olisi ollut Antti vs. Hanna. Jani on todella hyvä muusikko, mutta se laulaa enemmän semmoista iskelmätyylistä ja sopisi muutenkin hyvin semmoisiin kilpailuihin paremmin.

Antti olisi todellakin ollut popidolin näköinen ja oloinen ja Hanna taas todella hyvä laulamaan ja vaikka lauloikin rokahtavia biisejä niin silti kävisi paremmin pop idoliksi kuin Jani.

Lauloiko Jani missään vaiheessa englanniksi? Itse muistelisin, että ei laulanut mutta voinhan olla väärässä.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Originally posted by Jonny
Vaimoni suosikki oli alusta lähtien Antti, joten hän oli harmissaan Antin tippumisesta :D

Vaikka Antti herättikin inhotusta niin minusta unelmafinaali olisi ollut Antti vs. Hanna. Jani on todella hyvä muusikko, mutta se laulaa enemmän semmoista iskelmätyylistä ja sopisi muutenkin hyvin semmoisiin kilpailuihin paremmin.

Antti olisi todellakin ollut popidolin näköinen ja oloinen ja Hanna taas todella hyvä laulamaan ja vaikka lauloikin rokahtavia biisejä niin silti kävisi paremmin pop idoliksi kuin Jani.

Lauloiko Jani missään vaiheessa englanniksi? Itse muistelisin, että ei laulanut mutta voinhan olla väärässä.

Ainaki alkukarsinnoissa, ja ja... Oliskohan viimeksikin laulanu, ku oli niitä musikaaleja jne. En muista.

Originally posted by Ande
Ville Valo on kuitenkin ehkä paras suomalainen laulaja. Noin niinku tekniikalta ja skaalalta. Tai ainakin sillä perusteella, mitä minä olen musiikkia kuunnellut.

Määriteltiinköhän tässä "isojen miesten" taso? Oujee. :jahas:

Originally posted by Äijä
www.anttituisku.net/goatindex.html

(huom...goatindex.html)

Joku on tainnut hakkeroida huisku-tuiskun sivun... :kuola:

Mutta, sovitaanko nyt niin, että tällä palstalla ei enää goatseteta? Pidettäis tämän palstan taso ainakin noilta osin korkeampana kuin Jippiin? Eli ehdotan bannia jokaiselle tästä eteen päin goatsettajalle!

Mutta sitten itse asiaan. Hyvin meni tämä äänestys. Oikeus voitti ja parhaat pääsivät jatkoon. Nyt ainakin minulle on harvinaisen yhdentekevää, kumpi voittaa, sillä molemmat jatkoon päässeet ovat erittäin hyviä!

Originally posted by Baarikello
Määriteltiinköhän tässä "isojen miesten" taso? Oujee. :jahas:

Mä en ymmärtänyt. Mutta edelleen Valo on taivaanlahja suomalaiselle musiikille. Minun mielestäni.

Mutta edelleen Valo on taivaanlahja suomalaiselle musiikille. Minun mielestäni.

:offtopic:

Taivaan lahja suomalaiselle kaupalliselle musiikkibisnekselle. Itse en alun pitäenkään ole pitänyt Valon steriilistä ja jotenkin luihusta äänestä. Biisit olivat hyviä vielä Greatest Love Songsin aikana.

Nykyään biisit alkavat olla tylsiä ja Ville esittelee MeNaisissa vaatekaappiaan ja seiskassa asuntoaan, alkaa tämän miehen uskottavuuskin mennä.

Antti Tuisku oli Hesarin syväluotaavassa haastattelussa tänään. Ja siinä kerrottiin, että kaikki tuntevat nyt Rovaniemen; sehän on se kaupunki josta Antti Tuisku on kotoisin. Sattans, en enää kehtaa tunnustaa olevani Rovaniemeltä :itku:

Rovaniemihän ei ennen ole Suomen kartalla näkynyt...
Voi olla että tänä vuonna ei kartassa näykkään. :rolleyes:

Jep, aivan helevetin hyvin vedetty! Ville Valo on kuitenkin ehkä paras suomalainen laulaja. Noin niinku tekniikalta ja skaalalta. Tai ainakin sillä perusteella, mitä minä olen musiikkia kuunnellut.

Joo, kyllähän Ville nyt jonkun Karita Mattilan tai Matti Salmisen pesee laulutekniikaltaan ja skaalan osalta anytime. Vai puhuttiinko tässä ainoastaan 4/4 ja A5-D5-E5 -musiikista?
:confused:

Originally posted by Dangerous_Dave
Mutta, sovitaanko nyt niin, että tällä palstalla ei enää goatseteta? Pidettäis tämän palstan taso ainakin noilta osin korkeampana kuin Jippiin? Eli ehdotan bannia jokaiselle tästä eteen päin goatsettajalle!
Ei.

Originally posted by Baarikello
Niin on, perjantain ohjelmassa yksi tipahti pois.

Juu, ja jos oikeutta oikeasti olisi niin siinä perjantain ohjelmassa olisi tippunut 3 kilpailijaa pois samalla kun jokainen äänestysleikkiin toista kertaa yrittävä teini olisi saanut kuolettavan sähköiskun kännykästään.

No joo, mutta tosissaan näistä ehdokkaista, jotka parhaimmillaan ovat karaokebaarin keskikastia, on kyllä todella vaikea nimetä hyvää esiintyjää - vähän sama kuin joutuisi valitsemaan jälkiruoaksi joko jäätynyttä tai lämmintä paskaa.

Originally posted by Dean Kuntz
Ihan turha haukkua Antin laulutaitoa.. menisvät h;) mot itse laulamaan!
Ihan totta, joo. Väriskaala vaan on melko pieni vaikka soundi on parhaimmillaan tosi hyvä. Hänellähän on sellainen aika viaton poikamainen ääni jotenkin. Mutta se tulee vielä kasvamaan, kun poika on vasta 19vee.

Itse sanoisin että hänellä on hyvät edellytykset saavuttaa hyvä range niinkuin varmaan tyyliin G2 - C5, mutta en usko että hänellä tulee olemaan Vahva ääni (niinkuin Tompalla). Enemmänkin sellainen hyvä soundi.

Killerin biisi meni IMO aika kehnosti kuitenkin.

Originally posted by indigof73
Joo, kyllähän Ville nyt jonkun Karita Mattilan tai Matti Salmisen pesee laulutekniikaltaan ja skaalan osalta anytime. Vai puhuttiinko tässä ainoastaan 4/4 ja A5-D5-E5 -musiikista?
:confused:
Hmm... yksi nainen, joka on ooppera laulun opettaja sanoi, että heavylaulua on hänen mielestään tosi vaikea oppia... Tässä puhutaan kuitenkin eri musiikkityyleistä, joten ei voi IMHO verrata Valoa ja jotain Oopperalaulajaa keskenään.

Originally posted by Jonny

Eikös Jani laulanut välierissä (tai siis silloin kun ratkottiin, että kuka pääsee finaaliin) yhden kappaleen englanniksi? Voi tosin olla että muistan väärin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom