Idols alkoi jälleen...

Hippa sanoi:
Tiedätkö onko tämä tyttö terve psyykkisesti? Meillä oli kotona kaksi vaihtoehtoa ja toinen oli se, että se on vetänyt jotain ja toinen se, että se on sairas.

Hullulta se vaikutti enemmin kuin julkisuuden haluiselta.. Tämä mun mielipide siis.

No, eilen keskustelin tän kaverin kanssa joka sen tuntee, ja se sanoi, että se on ollut tollanen jo ala-asteella (ovat siis olleet silloinkin luokkakavereita). Eli ei se siis kamoissa ainakaan ole.. :rolleyes:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Jotkut on sanoneet jääneensä koukkuun Big Brotheriin, niin itse täytyy kyllä myöntää jääneensä koukkuun Idolseihin. Varsinkin kun MacGyverin veljenpojat tulee ruutuun niin se hymyilyttää jo itsessään. Ja erona suurinpaan osaan muisti tositv jutuista tässä mennään kohti jotain todellista päämäärä, elikkä ammattia laulamisesta eikä jotain absurdia rahasummaa, niin se jotenkin lisää mielenkiintoa.
Vieläkun todellakin tuomaritkin tuovat oman mausteensa ohjelmaan niin kerrankin voi sanoa nauttivansa realitystä.

Willem sanoi:
Jotkut on sanoneet jääneensä koukkuun Big Brotheriin, niin itse täytyy kyllä myöntää jääneensä koukkuun Idolseihin. Varsinkin kun MacGyverin veljenpojat tulee ruutuun niin se hymyilyttää jo itsessään. Ja erona suurinpaan osaan muisti tositv jutuista tässä mennään kohti jotain todellista päämäärä, elikkä ammattia laulamisesta eikä jotain absurdia rahasummaa, niin se jotenkin lisää mielenkiintoa.
Vieläkun todellakin tuomaritkin tuovat oman mausteensa ohjelmaan niin kerrankin voi sanoa nauttivansa realitystä.

Noi veljekset oli kyllä rentoja sällejä, harmi että toinen tippui. Sit harmitti että se "Suomen ainoa iskelmä-gootti" tippui... MUN mielestä se veti hyvin autiotalon (en kyllä tiedä musiikista mitään ja omaan tosi paskan rytmikorvan) :lol2: . Hauskaa viihdettä kyllä, harmittaa että en millään pystynyt katsomaan kahta ensimmäistä alkuerää.

Kiitoksia vastauksista tuohon Ibi Love-kyssääni.

Mun mielestä siellä Idolsissa on nyt joku 4-5 naista jotka laulaa sairaan makeesti, se yks kähisijä kaksväritukka ja se Bettina ja sitten ainakin ne kaksi tummaa vähän vanhemman oloista naista, niistä tulee mieleen joku Celine Dion, vetää ihan törkeen siististi ja ihan on kylmät väreet niskassa ja tippa linssissä kun niitä kuuntelee...

MissEvilEve sanoi:
Kiitoksia vastauksista tuohon Ibi Love-kyssääni.

Mun mielestä siellä Idolsissa on nyt joku 4-5 naista jotka laulaa sairaan makeesti, se yks kähisijä kaksväritukka ja se Bettina ja sitten ainakin ne kaksi tummaa vähän vanhemman oloista naista, niistä tulee mieleen joku Celine Dion, vetää ihan törkeen siististi ja ihan on kylmät väreet niskassa ja tippa linssissä kun niitä kuuntelee...

Jep, mitä tota on nyt kattonut, niin tuntuisi olevan naisten riemuvoitto tämänkertainen idols. Varsinkin juuri nämä pari vähän vanhempaa; tummahiuksinen 27v ja vaaleahiuksinen 29v vetää tosi hyvin. Nimistä ei tietoakaan. Ehkä ens jakson jälkeen..

Miksi mä en päässyt jatkoon? Olin Turun karsinnoissa laulamassa Onomatopoeettinen alkoholiliike kappaletta. Kun olin ostamassa joka perjantaista satsiani Anttilassa (ilmastointiteippiä, köyttä, nippusiteitä), niin kassaneiti sanoi rinnat hehkuen, että minun näköinen mies voisi olla idoli taikka hänen kolmen lapsen uusi isä. Vaikka tajusinkin, että kaikilla näillä lapsilla oli eri isät, mieleeni tiivistyi vakaa käsitys siitä, minkä lahjakkuuden iskelmälavat ovat minussa menettäneet ja jätin kassatytön taakseni huiskuttamaan aamutakissaan. Koska idolsina olo vaatii esiintymistaitoja, aloin katsomaan raivokkaasti johtajan puheita videoilta imien itseeni tematiikkaa ja kädenliikkeitä. Karsintoihin saavuin arvokkaasti iloisessa etumyötäisessä Luftwaffen fallschimjäger hyppyhaalareissani ja näin sitä mentiin:

Kana sanoo kot kot kot kot kot kot
Kuinka kana sanoo? Kuinka kana sanoo?
Kuinka kana sanoo Cabana?

Karhu sanoo mur mur mur mur mur mur
Kuinka karhu sanoo? Kuinka karhu sanoo?
Kuinka karhu sanoo Karhu?

Gorilla sanoo ärrhg ghräghgrr
Gorilla sanoo ärrhg ghräghgrr bundolo
Kuinka gorilla sanoo? Kuinka gorilla sanoo?
Kuinka gorilla sanoo Carillo?
Gorilla sanoo ärrhg ghräghgrr

Ketulla on krapula, niin myös madolla;
Kaikki ne voit tavata Alkon jonossa!

Kirahvi sanoo öri öri öri öri öri öri
Kuinka kirahvi sanoo? Kuinka kirahvi sanoo?
Kuinka kirahvi sanoo Kahvi - likööri?

Siili käyttää aineita, niin myös etana,
Heitä et voi tavata Alkon jonossa!

Kiiski sanoo ... ...
Kiiski sanoo ... ...
Kuinka kiiski sanoo? Kuinka kiiski sanoo?
Kuinka kiiski sanoo Whisky?
Kiiski sanoo ... ...

Siittiö sanoo ptlqm ptlqm
Kuinka siittiö sanoo? Kuinka siittiö sanoo?
Kuinka siittiö sanoo I love you?
ptlqm ptlqm ptlqm ptlqm

Se perunannäköinen tuomari alkoi kiljumaan poikki jo siinä vaiheessa, kun ketulla oli krapula, mutta painoin raivolla loppuun asti, vaikka koko tuomaristo kiljui painu helvettiä lähes koko loppubiisin ajan. Olin tyrmistynyt siitä, että edes reservin luutnantti pitkätukka kolvinenä ei laskenut minua jatkoon vaan kehoitti minua siirtymään pikaisesti ulos huoneesta. Painelin huoneesta pihalle ja yksi läski hihkui jonossa, että olisko ehkä pitänyt katsoa mitä päälleensä laittaa. En jaksanut jäädä tsemppaamaan muita kisaajia, etenkin kun käteeni sattui ja se läski yritti tukahduttaa verenvuotoa suustaan. Niin, että on se kumma kun lahjakkuutta ei tunnusteta. Minut voit tavata, alkon jonossa.

joo,myönnetään,kyllähän mä taas repesin tolle Eugenin tekstille,niinkuin aina.
ei jumalauta mikä jätkä :lol2:

Sitä mä jäin ihmetteleen, että miten se yks lyhyttukkanen jätkä pääs jatkoon.
Sehän jumalauta jääty ja unohti sanat varmaan kaikissa biiseissä mitä se veti.
Voihan se tietysti olla niin, että siihen ohjelmaan oli leikattu vaan ne kohat missä se jääty, ja muuten on sitte vetäny hyvin.

Eugen sanoi:
Miksi mä en päässyt jatkoon?
...

Isi Eugenen äpärälapsi on piiskannut aika kovalla prosentilla viimeaikoina Aimolta ruuat suusta kaaressa näytölle.

:haart:

Dobermann sanoi:
No kyllä se nyt paremmin lauloi kuin Tuisku..

:offtopic:

Se thaijäbä on vietnamilainen, ja se on mun kaveri. Laulettiin yhdessä backstreetboys ia ala-asteella ja silloinkin se erottu kyllä asenteellaan joukosta. Kaveri kyllä vetää hyvin, se täytyy sanoa. Ja jos ei joskus vetäisikään ihan täydellisesti niin asennetta ei kuitenkaan puutu. Täydet viisi tähteä :5:

Ps. Kun me nyt kerran laulettiin yhdessä ni miks mä en oo telkkarissa? Oonko mä ees julkkis? :confused:

Jos joltain jäi viime perjantain Ruben & Joonas näkemättä, niin nyt sen Ibi Loven "mahtavan" haastattelun voipi nähdä tuolta: http://koti.mbnet.fi/opairc/ibilove_rubenjonas.avi

On kyllä jotain niin uskomatonta, että... ei tiedä pitäisikö itkeä vai nauraa, taidan tehdä molemmat.

training_day sanoi:
Jos joltain jäi viime perjantain Ruben & Joonas näkemättä, niin nyt sen Ibi Loven "mahtavan" haastattelun voipi nähdä tuolta: http://koti.mbnet.fi/opairc/ibilove_rubenjonas.avi

On kyllä jotain niin uskomatonta, että... ei tiedä pitäisikö itkeä vai nauraa, taidan tehdä molemmat.

Ihanan sairaalloillisen häiriintynyt hieho. Tosin sietokykyni ylittyi, enkä varmaan enää koskaan pysty nauttimaan hänen narsistisesta minävauriosesta performansseistaan. Pitäisköhän lähettää Matille rakkauskirjeitä Ibin nimellä, niin nähtäs kun Mervi vetäs slugfestiä Ibin kanssa?

Päivän lööpeissä joku kallonkutistaja oli huolissaan siitä miten kilpailusta tippuneet teinit saattavat saada traumoja. Eiköhän kaikki kuitenkin tiedä mistä leikissä on kysymys. Tuomaritkin ovat alan ammattilaisia ja en jaksa uskoa että he olisivat tahallaan ilkeitä kilpailijoita kohtaan. Suora palaute saattaa kolahduttaa jonkun nuoren itsetuntoa mutta on ihan terveellistä tulla takaisin maan pinnalle jos ei ole niitä laulutaitoja.

En ole koskaan aikaisemmin seurannut tätä ohjelmaa, viime jaksosta katsoin jotain 15 minuuttia ja täytyy sanoa että aika väkinäistä meininkiä. Joku teini yritti laulaa Dingon biisiä Autiotalo. Hoh hoijaa osaisinkohan itsekään laulaa niin pahasti nuotin vierestä. Mielummin vaikka Tangomarkkinat kuin tällainen epävireisesti laulavien teinien posetusohjelma. :lol2:

Toi video oli todella uskomatonta kamaa, ei voi muuta sanoa. Väitän ihan 100% varmuudella, sanoi kuka tahansa Ibi Loven oikeasti tunteva mitä tahansa mutta tyttö on joko a)psyykkisesti sairas tai b)kamoissa ja that's it. Haastattelusta näki hemmetin hyvin että silmät seisoi ja luppasi vähän väliä päässä ja eleet oli kummallisia, saati sitten ne jutut, huh huh :jahas:

Yhden 30sek pätkän hän vaikutti 'normaalilta', se oli se hetki kun hän puhui siitä mitä ihailee rock-maailmassa tms. En kyllä koskaan ole vastaavanlaista tyttöä nähnyt paitsi piripäät A-Klinikalla ja mielisairaat psykiatrisella... Että silleesti.

:rolleyes:

Taas yks semifinaali takana ja oli kyl aikamoinen yllätys ettei se Roni päässyt jatkoon. Se on minusta ehkä paras teini-idolikandidaatti koko porukasta, varmasti osais vetää jotain hyvin myyvää r&b-settiä. Eihän tuo tyttönenkään mikään huono ollut mutta miesartisti uppoo silti paremmin teineihin kuin nainen.
Tänä vuonna taitaa olla kans niin, että toiseksi semifinaaleissa sijoittuneet pääsee vetämään vielä kerran ja niistä valitaan sit yks finalisti.

mxm sanoi:
Taas yks semifinaali takana ja oli kyl aikamoinen yllätys ettei se Roni päässyt jatkoon. Tänä vuonna taitaa olla kans niin, että toiseksi semifinaaleissa sijoittuneet pääsee vetämään vielä kerran ja niistä valitaan sit yks finalisti.

Joo, mua ihmetytti kanssa. Samoin sen käheä-äänisen muijan jääminen kakkoseksi viime kerralla, se oli musta ylivoimaisesti paras...

Suositut

Back
Ylös Bottom