Idols alkoi jälleen...

päästää vialla tuo akka on, jos multa kysytää

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kyllä jokinorsullekin on "tilaus". Sanokaa mun sanoneeni että se yksi todella hyvin laulanut jokinorsu on aivan varmasti kärkikympissä. Perustelut: Suomessa on niin paljon ylipainoisia ihmisiä että ne pelkästä sisäisestä pahasta olostaan ja huonommuuden tunteestaan haluaa sinne loppupeleihin yhden laulavan läskin. Tippuhan se Viktooria Shoodywhoynyahhah vasta oliko se viidentenä viime idoleissa. Jos se olisi laulanut yhtä hyvin kun tää yksi nyt joukoissa oleva mursu olis voinu olla top kolmosessa. Ei joku Jani Wikholmkaan nyt "varsinaisesti" ulkoisia idolin kriteerejä täytä. Pitää muistaa että että viime idoleista nousi kolme kestosuosikkia ja pari huonompaa yritystä. Musiikkisuuntauksia, niiden kuuntelijoita ja potentiaalisia toteuttajia kun on niin monenlaisia. Oma pitkävetoni: Loppukuusikossa ovat seuraavat henkilöt:

1. Se thaikkupoika (seuraava tuisku)
2. Se laulava lentoemo (ihqudaa, tulee vetämään aor-aikuispoppia)
3. Se laulava maatalonemäntä jolla oli vähän kähee ääni (symppis ja kivan näkönen, tulee laulamaan soulahtavaa äränbeetä)
4. Se biotieteitä (?) opiskeleva osa-aika dj tyttö (suomen aquilera myös ensilevyllään)
5. Se todella hyvin laulanut jokinorsu (tulee laulamaan jani wikholm- tyyppistä ylipainoiseen tuulipukukansaan kolahtavaa musaa ensilevyllään)
6. Se vaalea poika eilisestä jaksosta (lauluääni ei kaksinen mutta se oli naisäänillä kuulema ni-in söpö..)

et tämmöstä.

Kyseessähän ei ole laulu- tai kauneuskilpailu. Periaatteessa kyseessä on miellyttävyyskisa, jossa jokainen katsoja valitsee sen kilpailijan, joka itseään eniten miellyttää. Valinnan kohteenahan voi olla mies tai nainen, jolla on pisin parta (vaikka kyseessä olisikin nainen)

efuman sanoi:
Ihmettelen nyky käsitystä juuri tämänlaisista kilpailuista. Sekoitetaan liikaa missikisat ja laulukilpailut.

Imagolla on suurempi merkitys kuin itse kappaleilla. Eivät levyt mene kaupaksi jos muusikko ei vastaa yleisön käsitystä siitä, minkälainen hyvä idoli on. Pitää olla nätti ja kliininen, sellainen niinkuin amerikkalaisissa tv-sarjoissa...

Ruutiukko sanoi:
Tää on ikivanha mutta täyttä laatua, suoraan sanottuna aivan huikea video. Hollannin Idolsin all stars futismatsissa laulamassa. Jos oot nähnyt niin katso ihmeessä uudestaan....

http://www.big-boys.com/articles/simplythebest.html

Sen yhden hepun kotisivu http://www.herman-berghuis.nl/

:lol2: :lol2: Onko noi oikeesti päästetty laulamaan johonki fudismatsiin?
Mä oisin ainaskin vaatinu rahat takas jos tollasta ois joutunu kuuntelemaan.
Ei tiedä itkeekkö vai nauraa..

efuman sanoi:
Ihmettelen nyky käsitystä juuri tämänlaisista kilpailuista. Sekoitetaan liikaa missikisat ja laulukilpailut.

Tosiasiassa ulkoisilla seikoilla on ollu popmusiikissa merkitystä jo yli 50 vuotta, joten aivan uusi keksintö tämä ei ole.

Simba sanoi:
1. Se thaikkupoika (seuraava tuisku)
2. Se laulava lentoemo (ihqudaa, tulee vetämään aor-aikuispoppia)

On muuten samat ennakkosuosikit mulla. Järjestystä en vielä pysty noiden kahden välille sanomaan. Tolla pojalla on vaan paljon enemmän lahjoja kuin Tuiskulla. Toi osas oikeesti laulaa ja taisi lontoonkielen lausuminenkin osua paremmin kohdalleen kuin edeltäjällään, mikä ei tosin paljoa vaadi.

Suppo78 sanoi:
mun mielestä se oulun karsinnoissa stenka rasin -biisin laulanut pukupäällinen kaveri oli huvittava... :)

Kyseinen heppu oli minun ryhmänjohtaja intissä... en tiennyt olisiko pitänyt itkeä vai nauraa kun näin Pekan telkkarissa. :D :itku:

kreisikov sanoi:
Kyseessähän ei ole laulu- tai kauneuskilpailu.

Tjaa, mulle kun on tullut sellainen kuva, että kyseessä on laulu ja kauneuskilpailu. Tuomaritkin hokee jatkuvasti tyyliin: "Toivottavasti kuulostat yhtähyvältä/paremmalta kun näytät..."

Taidettiin saada siitä rähjäävästä muijasta yksi turha julkkis lisää. :down:

Replay sanoi:
Onko kukaan pakkislainen käyny kokeilemassa?
Seuraavaan idolsiin pakkispaita päällä, kuka on mukana?! :david:

Noh, kai se on aika synkkää kun voidaan yhdistää idols ja "bongaa pakkislainen" threadit .. :rolleyes:

ps. kiitti linkeistä :lol2:

Miks kukaan pieni, hento muija ei mee sinne vetää jotain järeetä hardcore/metallikipaletta? Vois olla kerrassaan veitikka näky kun joku barbi karjuis kitarisat poskilla... Menisin itte mutta kun en oo pieni/ hento. ;)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom