Idols alkoi jälleen...

Aika turha homma koko Idols. Vaikka toisaalta, saatiinhan me viime kerrasta kuitenkin Antti Tuisku. :D
Mutta eipä tullut eilen mieleenkään katsoa kyseistä ohjelmaa. Saa nähdä, tulenko yhtään jaksoa katsomaan. Vaikka onhan se toisaalta ihan kiva nauraa toisten kustannuksella. :D

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Integrandi sanoi:
Voi vittu kun repesin sille nelikolle jostain Savonlinnan perähikiältä. Ajattelin ensin, että se blondi sälli on porukan "aivot" ja tuntee helvetinmoista myötähäpeää kaveriensa puheista, kun kehuskelivat laulajaansa. Eiköhän se blondi sitten aukaissut sanaisen arkkunsa ja innollahan siellä oltiin viemässä Savonlinnan toivoa pitkälle :lol2:
Tämä oli aivan loistava poppoo. Lyhyeksi vaan jäi kaverin maailmanvalloitus.
Ehkä kuulemme heistä vielä. Nehän vois olla vaikka Fäntästik foor. Vai oliko niitä viis Fäntästik Faiv sitte.

meikä ei oikein enää jaksa nauraa tuolle tahattomalle komiikalle mitä suurin osa noista laulajista esittää. kaks vuotta sitten noille vielä repeili mut nyt noihin on jotenkin tottunu. se mua eniten harmittaa ku tuolla on niin vähän sellasia tyyppejä jotka oikeesti osaa laulaa. itse ainakin toivon jokaisesta yrittäjästä et voi kun tuo osais laulaa. moni menee tuonne varmaan vaan sen takia et haluaa näyttää kavereille miten on pokkaa...

Rinkku sanoi:
---> Jos tunnet sääliä, niin SULLA on ongelma. Mutta ei hätää: siihen auttaa post-strukturalistinen lyhytterapia tai sitten anustappi. Molempi parempi.

:D Tossa Rinkun teoriassa oli kyllä tietyllä tavalla totuuden jyväset. Mun mielestä myötähäpeän tärkein komponentti on empatia ja se taas tarvitsee sen kyvyn eläytyä toisen tilanteeseen. Mä en pysty kuvittelemaan itseäni kenenkään idoli-kandidaatin housuihin jonottamaan tuntikausia johonkin koelauluihin ja sitten nolaamaan itseni telkkarikameroiden edessä. Ei vaikka olisin Tomi Metsäkedon reinkarnaatio.

Mutta joku muun psykologisen koulukunnan edustaja voisi tulla esittämään omat näkemyksensä myös. Me vissiin Rinkun kanssa edustetaan tätä Freudilaista anustappi-tutkimustraditiota, jossa kaikki ihmismielen ongelmat voidaan selittää varhaislapsuuden anaali- ja oraalivaiheiden siirtymän aikaisella traumaattisella äitisuhteella :rolleyes:

Aamulehdessä tämä omaakin musiikkia tekevä muikkeli vielä jaksoi jankuttaa, että mä osaan laulaa ja olen tosi lahjakas. Ja aikoi osallistua kaikkiin mahdollisiin laulukilpailuihin, koska tähtää ammattilaulajaksi. Voi auttakee.

Tuttu oli käynyt koelauluissa ja sanoi, että lauloivat kyllä kameroille, mutta tuomareita ei ollut maille ei halmeilla. Parhaat ja tosi huonot olivat sitten päästetty tuomareiden eteen.

Sitä olen ihmetellyt että miten rumat ja lihavat ihmiset luulee pärjäävänsä, vaikka laulaisikin todella hyvin.
Eihän kukaan halua idolikseen hikoilevaa sikaa tai naista jolla on viikset.

KukiHilli sanoi:
Sitä olen ihmetellyt että miten rumat ja lihavat ihmiset luulee pärjäävänsä, vaikka laulaisikin todella hyvin.
Miksi ei..? :lol2:

Ekimies sanoi:
Mutta joku muun psykologisen koulukunnan edustaja voisi tulla esittämään omat näkemyksensä myös. Me vissiin Rinkun kanssa edustetaan tätä Freudilaista anustappi-tutkimustraditiota, jossa kaikki ihmismielen ongelmat voidaan selittää varhaislapsuuden anaali- ja oraalivaiheiden siirtymän aikaisella traumaattisella äitisuhteella :rolleyes:

Mä edustan myöhäis-nietzscheläistä väkivaltaterapiaa. Kaikki jotka osaa kirjoittaa suuntauksen nimen oikein, voi kutsua itseään myöhäis-nietzscheläisiksi väkivaltaterapeuteiksi. Siinä ei oikeastaan paranneta ketään, vaan läpsitään ihmisiä poskille ihan että oppisivat olemaan. Ja mitä kysyttiin:

Pystyn seuraamaan niiden wannabe-idolsien suoritukset, jotka ovat joko a) edes jossain määrin laulutaidon omaavia tai b) selkeästi jokella mukana. Mutta sitten ne kaikki muut 90%, jotka (ilmeisesti) jollain kummallisella avaruuskäskyllä lähtevät todellakin nolaamaan itsensä televisioon asti niin huh-huh... En näe heidän suorituksissaan mitään naurettavaa/viihdyttävää, hävettää vaan isosti heidän puolestaan.

Joku pakkiksen psykologi-guru vois nyt kaivaa tähän jonkun oivan teorian, minkä takia toiset kokevat että selkeästi täysin vajavaisilla avuilla itsensä julkisesti noloksi tekeminen on hauskaa ja minkä takia taas toiset sitä katsoessaan vain kiusaantuvat/tuntevat sääliä

Ne jotka kiusaantuvat ja tuntevat sääliä näitä MATOJA kohtaan ovat HEIKKOJA ja heitä saa ja tulee TALLOA. Yli-ihminen (engl. Superman) ei tunne sääliä, sillä sääli on lauman solidaarisuuden väline sen epätoivoisessa taistelussa sitä TALLOVAA Yli-ihmistä kohtaan. Lauma-eläimet kohtelevat toisia jäseniään kuten toivovat muiden kohtelevan itseään, koska he ovat LAMPAITA.
Entä tunteeko Yli-ihminen sitten Idolsia katsoessaan huvittuneisuutta? EI, koska Yli-ihmisellä ei ole TELKKARIA.

Ja mitä minulle jäi käteen tämän threadin luettuani;

-Olen ali-ihminen, koska a) tunnen sääliä b) minulla on telkkari.

-Minulla on Freudilainen anustappi. Tai ainakin pitäisi olla.

:itku:

OmppuO sanoi:
Aamulehdessä tämä omaakin musiikkia tekevä muikkeli vielä jaksoi jankuttaa, että mä osaan laulaa ja olen tosi lahjakas. Ja aikoi osallistua kaikkiin mahdollisiin laulukilpailuihin, koska tähtää ammattilaulajaksi. Voi auttakee.

Tuttu oli käynyt koelauluissa ja sanoi, että lauloivat kyllä kameroille, mutta tuomareita ei ollut maille ei halmeilla. Parhaat ja tosi huonot olivat sitten päästetty tuomareiden eteen.

pääsisköhän telkkariin jos alkais laulun jälkeen ihan pokena aukomaan takasin niille tuomareille. tyyliin "vitun runkku..." :evil:

OmppuO sanoi:

Vai sillä lailla. Mä jo ihmettelinkin, että millä helvetillä ne tuomarit jaksaa kuunnella sen kaiken paskan läpi...eli eivät sitten kuuntelekaan.

Paskimmat/parhaimmat menee sitten laulamaan uudestaan tuomareille (?). Mahtaa niillä paskoilla olla hyvä fiilis kun lerssi pystyssä/vako märkänä luulevat pääsevänsä uudestaan laulamaan sen takia että ovat niin sairaan hyviä.

KukiHilli sanoi:

:lol2: Ei helvetin helvetti!! BUAHAHAHA! En muista koska oolisin viimeksi nauranut näin kovaa

huhhuh.. ?

En ole pahemmin sarjaa seurannut mutta kyseinen mimmi vaikutti aika vakavasti ... että iso pyörä heittää.. Tietty tuon voi selittää se että sitä on jännittänyt kauheesti ja sitten se purkautui tuolla tavalla, mutta toisaalta myös psykot on aika lähelle tuollaisia (JUUJUU ei aidot psykot joojoo kotipsykologit hiljaa!).... mieti, tossa on mimmi joka leikkaa sulta sladdin irti sun nukkuessas jos oot tehnyt jotain 'pahaa' mitä et edes tajua.. tyyliin laitat kengät väärää paikkaan eteisessä.

mountainer sanoi:
pääsisköhän telkkariin jos alkais laulun jälkeen ihan pokena aukomaan takasin niille tuomareille. tyyliin "vitun runkku..." :evil:

Eikös tää "Ibi love" tämän viime jaksossa toteuttanutkin... Sehän repi pelihousunsa ihan täysin, kun ei toisellakaan yrittämällä päässyt jatkoon. Harmi vaan, että en sitä ekaa kertaa nähnyt :hyper:

Raivokohtaus Idolsissa iltasanomien otsikkona

edit: jaa, tuollahan video tilanteesta (oletan) onkin jo linkitetty eli :wanha:

Se thai-jäbä oli selkeesti uus Antti Tuisku.

Tää on just se syy miks Idolsia tulee joskus katottua. Ibi Lovet sun muut itsekeskeiset sekopäät menee tuonne asenteella "että mä oon hyvä ja paras laulaja ja muutenkin ihana ihminen" ja sitten niille kerrotaan totuus ja ne pudotetaan maan pinnalle. Buahahhhaaa :hyper: Sitä saa mitä tilaa.

Tossa videoklipissä on muuten aika osuvasti taustalla tollanen kauhuleffamusa. Aika pelottavan epätasapainoinen emäntä toi Ibi... :eek:

wippe sanoi:
Eikös tää "Ibi love" tämän viime jaksossa toteuttanutkin... Sehän repi pelihousunsa ihan täysin, kun ei toisellakaan yrittämällä päässyt jatkoon. Harmi vaan, että en sitä ekaa kertaa nähnyt :hyper:

Raivokohtaus Idolsissa iltasanomien otsikkona

edit: jaa, tuollahan video tilanteesta (oletan) onkin jo linkitetty eli :wanha:

mun mielestä se oulun karsinnoissa stenka rasin -biisin laulanut pukupäällinen kaveri oli huvittava... :)

Suositut

Back
Ylös Bottom