Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Örkki sanoi:Jep... Olen ihan samaa mieltä, muija ei osannu laulaa pätkääkään! Oli ihan hyvä, että tiputettiin maan pinnalle, vaikka ei tuo sitä oikein näyttänyt tajuavan.
Alec sanoi:jeh,se että osaa tehdä biisejä ei tarkota että osaisi laulaakin.
vaikka mä oon parit lyriikat kirjottanu niin en mä silti laula kuin suihkussa ja autossa levyn tahtiin :D
Tähtityttö sanoi:Ja se että on parit lyriikat kirjoittanu on vielä kaukana biisin tekemisestä...
oikeesti se täti oli suorastaan pelottavan näkönen :(TRENT sanoi:Vähän sillä oli häijyt kulmakarvat
Dee sanoi:Joku pakkiksen psykologi-guru vois nyt kaivaa tähän jonkun oivan teorian, minkä takia toiset kokevat että selkeästi täysin vajavaisilla avuilla itsensä julkisesti noloksi tekeminen on hauskaa ja minkä takia taas toiset sitä katsoessaan vain kiusaantuvat/tuntevat sääliä?
opa^ sanoi:Ensimmäiset jaksot on pakko katsoa pelkästään niiden huonoimpien yritysten takia. Mikä saa ihmiset menemään sinne vaikka eivät osaa lainkaan laulaa? Hyvää komediaa nuo ensimmäiset karsinnat ovat, loppu jaksot eivät sitten varmaankaan jaksa kiinnostaa niin paljoa.
Rinkku sanoi:Allekirjoittanut on perehtynyt lähinnä vihannesten sielunelämään, mutta rohkenen sanoa näin: Ne jotka tuntee sääliä, kykenee kuvittelemaan itsensä siihen tilanteeseen. Jos kykenee kuvittelemaan itsensä siihen tilanteeseen, niin se on freudilainen myönnytys sille, että ehkä itselläkin on harhainen minäkäsitys ---> Jos tunnet sääliä, niin SULLA on ongelma. Mutta ei hätää: siihen auttaa post-strukturalistinen lyhytterapia tai sitten anustappi. Molempi parempi.
huumor sanoi:oikeesti se täti oli suorastaan pelottavan näkönen :(