Idols alkoi jälleen...

Viihdettä parhaimmillaan! :rock: Ihan nolottaa tosiaankin joidenkin puolesta mutta osa on varmasti lyönyt kaverien kanssa vetoa, että menee sinne ja tekee jotain tosi dorkaa :rolleyes: . Ja osa on vuosia laulanut kotona nuotin vierestä ja perhe kehunut maasta taivaisiin, kun oma kullannuppu niin ihanasti vetäsee... Ei kun IDOLIKSI!

Sitten muutama jotka laulaa pläjäyttää niin hienosti että melkein alkaa itkettää :worship: .

Tuomareilla mahtaa olla hauskaa kaikissa tapauksissa :lol2: .

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kyllähän nuo karsinnat tuli viime kerrallakin katsottua, mutta loput jaksot ovatkin sitten aikamoista sontaa.
Niin ja Anssi Kela vei kyllä voiton muista...ihme jannu :lol2:

pevelius sanoi:
olihan siinä taas skeidaa, mutta kaikkein noloin oli se omaa musaa tekevä persoonallinen "taiteilija". ei perkule, ei noin täynnä itseään auttaisi olla.

Jep... Olen ihan samaa mieltä, muija ei osannu laulaa pätkääkään! Oli ihan hyvä, että tiputettiin maan pinnalle, vaikka ei tuo sitä oikein näyttänyt tajuavan.

pevelius sanoi:
olihan siinä taas skeidaa, mutta kaikkein noloin oli se omaa musaa tekevä persoonallinen "taiteilija". ei perkule, ei noin täynnä itseään auttaisi olla.

Vähän sillä oli häijyt kulmakarvat :hyper:

KimOla sanoi:
Se porukka savonlinnasta oli aikasta huvittava... ei jumalauta. :D
joo, tuli mieleen joku sketsi pätkä. kaippa ne ihan tosissaan oli:)

Eipä tullut eilen katottua kyseistä ohjelmaa. Ei enää oikein nappaa samalla tavalla kuin eka siisoni, mutta eiköhän sitä pidä nyt kumminkin ens sunnuntaina nauraa itsensä kipeäksi.

haba78 sanoi:
Hitto,mussa on varmaan jotain vikaa,kun en pysty kattoon noita karsintoja ilman jumalatonta myötähäpeää.... :david:

Mulla on sama vika. Mua hävettää niin paljon niitten puolesta että vaihdan kanavaa kun en siedä kahtoo. Varsinkin sellaset jotka luulee osaavansa mutta oikeesti sukkaa ihan kympillä ja nolaa ittensä pahemman kerran. :curs:

EDIT: heh, oli sitten liuta muitakin myötähäpeilijöitä. :D

Vieläköhän joltain löytys se Eye of the tiger sovitus ulkomaisessa idolssissa?
Oli muuten sydäntärepivän hyvä esitys!!!

Järkyttävää itsensä nolaamista. Ei kykene kattoon. Jos oon esim. jossain kylässä tms. ja sattuu tuleen töllöstä, mun on pakko lähtee huoneesta. Tällaiset ohjelmat tulis kieltää. Mikä j*malauta saa täysin lahjattoman ihmisen meneen ja yniseen sinne lähetykseen? En ymmärrä tällaista roskaa... kansakunnan selkäranka mätänee tämmösestä :david: .

Narutumppu sanoi:
Ottaahan nämä joku kovolle ja pistää jakoon, OTTAAHAN? :hyper:

100% varmasti ottaa, oli ne edellisetkin jaossa. Kertokaapa sitten millä nimellä noita alkaa löytymään, pakkohan nuo on taas talteen ottaa!

Ekaa siisonia en kattonut yhtään jaksoa, mutta tätä uutta aattelin katella muutaman nyt alkuun - paljon kehuttu ja silleen. Eilinen jakso oli ihan hauska. Parasta on kun jengi alkaa itkeen. Byhyy, musta ei tullukaan idolia, ja vasta eka kierros menossa :rolleyes: Tiedä sitten niittenkään taustasta. Varmaan jättäneet koulun kesken siinä toivossa, että nyt musta tulee tähti.

Se savonlinnan kaveri oli kyllä ihan ykkönen. Siinä kohtaa tipuin ihan täysin, kun sen fanijoukko tokas, "että oothan sie laulanu laivallakin!" :hyper:

No sitten mäkin olisin valmis idoliksi, oon mäkin laulanu laivalla karaokessa :rock:

Oli siellä tosiaan taas muutama erittäin viihdyttävä kaveri mukana :D
Parhaita olivat jo mainitut Anssi Kelaa "laulanut" tyyppi, säveltäjä/laulaja/aivan pirun hyvä mä en matki ketään/tyyppi, parit HIM vedot ja Mika Häkkinen ;)

Nyt kun on kyseessä toinen tuotantokausi tätäkin ohjelmaa niin en voi olla ihmettelemättä kuinka noita hinureita edelleen riittää. Jos luulee osaavansa laulaa ja on menossa idolisiin niin suosittelen seuraavaa toimintamallia:

1. vuokraa ekan kauden Idols-dvd.
2. etsi levyltä Hannan :haart: , Tantti Huiskun ja Wickholmin koelaulut.
3. nauhoita videolle oma koelaulusi.
4. vertaa omaa osaamistasi edellä mainittujen henkilöiden lähtötasoon.
5. mieti VIELÄ KERRAN kannattaako mennä mukaan.

Se Savonlinnan porukka oli kyllä ohjelman paras pala. :david: Jengi ihan tosissaan kertoo kuinka hyvin kaveri osaa laulaa...

Pakko katsoa, hyvää läppää sunnuntai-iltoihin (ja eikös se tule perjantaisinkin..). Säälittää kyllä niiden "hyvien" puolesta, eivät välttämättä ihan tiedä mihin ovat ryhtyneet. No katson anyway, vaikka musiikin kanssa ei tuolla mitään tekemistä olekaan.

pevelius sanoi:

Tais täti olla jokseenki hyvissä huumehissa et ois siinä voinu ollakki rokki tähden ainesta.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom