Idols 2007

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
:D Arilta kysyttiin kommenttia Remusta, niin hän vastasi noin. Mitä siinä on niin väärin, jos puhuu suoraan? Kun hän vielä ilmaisi, että arvostaa Remun saavutuksia musiikin saralla.

Olisiko pitänyt valehdella, että Remu on upea laulaja ja mahtava rumpali? Eli persettä pitää nuolla, että on hyvä ihminen?

Itse ainakin arvostan rehellisiä ihmisiä enemmän, kuin perseennuolijoita. :david:

Anteeks, mut mulle ei tää provo tipu kyllä millään.
Mitä tällä nyt haet? Takasinvittuilua ja järkevää keskustelua?
Vai pitikö vain saada 400 postausta täyteen.

Minusta Ari on keskinkertainen kiljuja ja ärsyttävä persoona....:D

edit. Anteeksi jos pikku provo loukkasi sinua. Kun menen tänään nukkumaan mietin kyynel silmässä sängyssä mitä sanoin ja päästän perään pitkän pierun...:D

huumoria, mutta Inska ei sitä tajunnut.

Kannattaisi ehkä Arin olla ihan hiljaa vaan. On ehkä pikkasen eri asia tehdä suomen kaikkien aikojen seitsämänneksi myydyin levy (ja vielä 70-luvulla), kuin laulaa toisten biisejä keskinkertaisesti jossain Idolsissa. Hurriganes on legenda, ollut sitä jo pitkään ja tulee aina olemaan. Kuka muistaa Idols Arin muualta kuin seiskasta parin vuoden päästä..

Eikös se toisten biisejä remukin laulanut..

"Tässä muutama Hurriganesin levyttämä cover:

1. Walk don´t run
2. Sweet Sue
3. Keep on knocking
4. Say Mama
5. Tiger
6. Do you wanna dance
7. Red river rock
8. Blue suede shoes(maailman paras cover biisistä)
9. True fine Mama
10.I will stay
11.Slippin´and slidin´
12.My only one
13.Talking about you
14.Bad to me
15.Walking the dog
16.Hold me tight
17.Tallahassee lassie
18.Road runner
19.Eight days a week
20.Everybody´s making it big
21.Love potion no:9
22.Money
23.I´m ready
24.House party
25.Ya Ya
26.Good night baby
27.Wild in the street
28.Rock´n roll music (live)"

Lähde: suomi24.fi foorumi :david: :D

Eikös se toisten biisejä remukin laulanut..

"Tässä muutama Hurriganesin levyttämä cover:

Kyllä, ja tekivät niitä omiakin biisejä. Ei ollut mikään uutinen :)
Omistan levyt, vaikka mikään ganes-fani en olekkaan.

Ehkä olen sitten ainoa ihminen jonka mielestä on vaan melko dorkaa kommentoida lähes vain 'negatiiviseen' sävyyn, jos ihmisestä kysytään jotain yleistä mielipidettä. Varsinkin jos kyseessä on oman alan legenda ja itsellä ei ole vielä kannuksia hankittua alalle. Kritiikkiä saa tietenkin esittää, mutta jonkinlainen arvokkuus pitää säilyttää.
Joku kysyy mielipidettä Arista: "no ihan jees jäbä, mutta onhan se ihan vitun vinkuheinä,vajakki ja naisen näköinen. "
Minulle nyt tulisi vaikka sitten Remusta ensimmäisenä mieleen kommentoida vaikka uraa, kuin haukkua heti ettei osaa laulaa tai soittaa. Kukaan meistä tuskin on täydellinen. Mutta kuten sanoin, taidan olla yksin mielipiteessäni ihmisten arvostuksesta ja kunnioituksesta. Kestän sen kyllä.

Eri asia tietenkin jos kysyttiin suoraan soitto- ja laulutaidoista. Mutta silloinkin sen asian voi varmasti ilmaista tahdikkaammin.
En tiedä, saattoihan tuo kommentti olla irroitettu jostain kokonaisuudesta jota ei näytetty. Vaikka se olisi huumoriksi tarkoitettu, niin vaarana on aina ettei joku tajua sitä sarkasmina. Kuten minä :D

Mutta kun Ari ei nimenomaan antanut pelkästään negatiivista kommenttia, vaan sanoi että arvostaa kyllä saavutuksia ja Remu on kova äijä.

On se kumma kun media jaksaa tämmösestä asiasta, niin vitun iso ja karmean jutun. :D No eipä tuo todella yllätä.

Kyllä...

Juu, eipä käy kieltäminen, etteikö Remulla ja pojilla olisi ollut suuri merkitys suomalaisen rock-musiikin historiassa. Rock kun on niin paljon muutakin kuin laulutaitoa tai rummunpaukutusta :) ...muuten tuskin kukaan olisi kuullut vaikkapa Ramonesista, Sex Pistolssista tai Nirvanasta... ainakaan kahdessa ensimmäisessä ei pojat alkuaikoina osanneet soittaa juuri mitään :D

Onhan Remu Suomi-rokin merkkimiehiä, mutta ajoittain tulee mieleen olisiko kannattanut vetää niitä päihteitä mitä ikinä aikoinaan vetikin, hiukan vähemmän?

Jotenkin vieläkin puskee itselle läpi se, ettei Remu BB-kilpailijoiden karaoke-tehtävän vieras-arvostelijanana ollessaan tunnistanut Pelle Miljoonan tai Popedan kuuluisimpiä biisejä."Onks tää Eric Plänktönin biisi?" oli kanssa aika legendaarista, kun oli Idols-tuomarina. :D

No joo..

Ari on nuori poika, ja siinä mielessä juuri annan hänelle anteeksi tuollaiset heitot. Olisi sen kyllä voinut tahdikkaamminkin hoitaa - inska, olet oikeassa. Tuossa iässä se vain on niin hienoa kun huomaa että joku ikoni ei olekaan välttämättä niin kova, tietyssä mielessä. Ja kun kaveritkin vielä sanoo!

Tuonhan voisi tietysti tulkita jonkinnäköiseksi kypsymättömyydeksi. Ehkä niin, mutta kyllä nakkikioskijonossa näkee vanhempia ja vielä typerämpiä.. ;)

Olinpas eile dokaamassa Anna Abreun kaa! :D Se o oikeesti joku 150cm... :D Hävis mun kaverille karaokepelis ! :)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Se o oikeesti joku 150cm... :D
Ei kai se noin pitkä ole? TV:n perusteella se näyttää maksimissaan 140 senttiseltä. :D

Kerrankin mä oon Teuvo Lomanin kanssa samaa mieltä jostakin, eli siitä että se Idolsin stailaaja joutaisi saada potkut. Niin radikaalisti se on jatkuvasti epäonnistunut, varsinkin Annan stailauksessa. Miten se on noin nätin tytön onnistunutkaan pilaamaan niin täydellisesti niillä meikki ja hiukset sekoiluillaan?

1338809-GG8PJ14E.jpg

Ei kai se noin pitkä ole? TV:n perusteella se näyttää maksimissaan 140 senttiseltä. :D

Kerrankin mä oon Teuvo Lomanin kanssa samaa mieltä jostakin, eli siitä että se Idolsin stailaaja joutaisi saada potkut. Niin radikaalisti se on jatkuvasti epäonnistunut, varsinkin Annan stailauksessa. Miten se on noin nätin tytön onnistunutkaan pilaamaan niin täydellisesti niillä meikki ja hiukset sekoiluillaan?

1338809-GG8PJ14E.jpg

Eikös se ole Ellen Jokikunnaksen sisko tai jotain? Sama sukunimi ja naamakerroinkin yllättävän samannäköinen. Jos on sukua, niin eihän sille sitten voi potkuja antaa, kun sisko kuitenkin nostaisi älämölön.

Perseestä se ämmä niitä stailauksia kuitenkin repii, kenkää vaan.

Ei kukaan tosissaan ollut niin puupää, että uskoi Arin kommentit tosiksi. Herjaa se heitti. Ei kaikkea tarvitse ihan kirjaimellisesti ottaa.

Siis tottahan se on, ettei Remu kovinkaan kaksisesti osaa soittaa saatikka laulaa. Mutta asenne on tärkein. Kiistatta Remu ja Hurriganes on osa Suomen rock-historiaa.

Vähän sama homma kun Kotiteolliuudella, mutta KT:n pojat on myöntäny itekkin etteivät osaa soittaa. Mutta silti tällä hetkellä yks Suomen suosituimmista bändeistä. Asenteesta se on kans kiinni.

:offtopic: or not.

Kristiina veti maamme-laulun eilen HIFK-HPK matsin alussa. Asko K oli oikeassa että siinä äänessa on livenä kuultuna hyvä saundi.

Ongelma onkin äänen käyttö/riittävyys/voimakkuus.

Ei kukaan tosissaan ollut niin puupää, että uskoi Arin kommentit tosiksi. Herjaa se heitti. Ei kaikkea tarvitse ihan kirjaimellisesti ottaa.

Arin kommentointia idolsin webbisivuilla tuosta Remu jutusta:

”Osaahan Remu laulaa”

Viikonloppuna Ari oli paitsi tapaamassa idoliaan, myös ahkerasti lehtien otsikoissa. Tällä kertaa huomiota ovat herättäneet miehen kommentit Remu Aaltosesta. Ari itse on kohusta ihmeissään.

- Johan on lähtenyt käsistä ja ymmärretty väärin kaikki meikäläisen hommat. On ymmärretty niin väärin, kun on tullut vain pieni pätkä, jossa on muutama sana, Ari kommentoi lehtien kirjoittelua.

- Kyllä arvostan kaveria ihan s**tanasti. Jutun idea oli, että Remu ei välttämättä tässä kisassa pärjäisi. Osaahan se laulaa, hän jatkaa.

Ari ei myöskään usko, että rocklegenda otti tosissaan nokkiinsa hänen sanomisistaan.

- Remu on sen verran kova jätkä, ettei varmasti ota noista asioista, hän arvelee lopuksi.

Torstain 22.3. lähetyksessä nähdään Arin idolitapaamisen lisäksi myös muiden finalistien idolitapaamiset. Lisäksi kuullaan, miten idolit kommentoivat finalisteja. Idols MTV3-kanavalla klo 20.00!

Suositut

Back
Ylös Bottom