Idols 2007

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Ari: Finaaleissa paras esitys oli Perfect Strangers, ehdottomasti, toka paras oli Whitesnake, mutta se Maiden oli mun mielestä huono. Keksin, että syy siihen on mun mielestä se, että Purple ja Whitesnake on mun mielestä aika mitäänsanomattomia bändejä, joten niiden biisit Ari osaa vetää jopa alkuperäistä paremmin, mitä taas ei voi todellakaan sanoa sen Iron Maiden tulkinnasta.

Kristian: Se Lapin kesä oli makee. Lenny Kravitz on niin huono, ettei siitä voi mitenkään tehdä hyvää ja Queenissä on mun mielstä sama ongelma kuin Maidenissä, eli siitä on melkein mahdotonta tehdä parempaa. Toivottavasti Kristianin seuraava biisivalinta osuu nappiin. Ei mitään liian klassikkoa!

Anna: Ihana Ekassa Finaalissa Sinead O Connorin biisin esitys. R&B- renkutuksesta en tykänny, kun en tykkää ko. musasta. Eilen oli musta hyvä esitys taas.

Kristiina: Miks tää ei jo tipu :curs:
Tuleeko tästä nyt tosiaan uusi Idoli :eek:

Ps. Eilistä Extraa katsoessa mulle tuli sellainen tunne, että Kristiina on varmaan herttaisempi ihminen kun Anna A. Tuliko kenellekään muulle? Anna jotenkin ärsyttävästi jyräsi Kristiinan päälle siellä limusiinissa ja torakkatalossa. Mut Anna on silti sata kertaa parempi laulaja.

Tuli vaan mieleen, kun kaikki ovat vetäneet aika keskinkertaisesti, mitä Idolssin jälkeen? Levytyssoppari + omia biisejä? Mitähän sanottavaa näillä junioreilla sitten on? (njoo oon itekki nappula)

Katri Yalander on minusta ollut kautta-aikojen paras IDOLSISSA, kukas teistä? Katrilla on/oli sellainen vahva/kuulijaystävällinen ääni. Hyvä ääni levyille.

Taisi olla iltapaskassa juttu, miten Ari kommentoi ettei Remu ole koskaan osannut soittaa tai laulaa.
Jossai Idols lähetyksessä tuokin ilmeisesti nähtiin. Ehkä tuo oli taas jotain vaikeasti tavoiteltavaa muka näppärää huumoria, mutta Inska ei sitä tajunnut.

Kannattaisi ehkä Arin olla ihan hiljaa vaan. On ehkä pikkasen eri asia tehdä suomen kaikkien aikojen seitsämänneksi myydyin levy (ja vielä 70-luvulla), kuin laulaa toisten biisejä keskinkertaisesti jossain Idolsissa. Hurriganes on legenda, ollut sitä jo pitkään ja tulee aina olemaan. Kuka muistaa Idols Arin muualta kuin seiskasta parin vuoden päästä..

Viimeisin jakso Idolsista oli kyllä jo niin hohhoijaa. Kaipaisi radikaalimpaa vaihtelua noihin biisivalintoihin. Paras osuus jaksossa oli bändin soitto. Laulut ei vaan jääneet mieleen.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Enempää asiasta tietämättä veikkaan että Ari on sanonu jotain esim. et "Remu ei osannut laulaa kuten Idolsissa pitäisi osata laulaa. / Remun musiikki ei edusta sitä mitä Idolsissa haetaan." Tästä iltapäivälehtien loistavat journalistit kehittelivät Arin sanoneen Remun olleen paska.

Taisi olla iltapaskassa juttu, miten Ari kommentoi ettei Remu ole koskaan osannut soittaa tai laulaa.
Jossai Idols lähetyksessä tuokin ilmeisesti nähtiin. Ehkä tuo oli taas jotain vaikeasti tavoiteltavaa muka näppärää huumoria, mutta Inska ei sitä tajunnut.

Kannattaisi ehkä Arin olla ihan hiljaa vaan. On ehkä pikkasen eri asia tehdä suomen kaikkien aikojen seitsämänneksi myydyin levy (ja vielä 70-luvulla), kuin laulaa toisten biisejä keskinkertaisesti jossain Idolsissa. Hurriganes on legenda, ollut sitä jo pitkään ja tulee aina olemaan. Kuka muistaa Idols Arin muualta kuin seiskasta parin vuoden päästä..

Ja tää että Remu oli mukana soittamassa ja laulamassa Suomen seitsemänneksi myydyimmällä levyllä (ja vielä 70-luvulla) ja että Hurriganes on legenda vaikuttaa sen laulu-/soittotaitoihin miten? Tuskin sen laulu kenenkään mielestä miltään loistavalta kuulostaa?

Henkilökohtasena mielipiteenä Remun laulun täytyy sitten olla jonkun verran alle keskinkertaisen koska omaan korvaan Arin laulu kuulostaa noin kaks kertaa paremmalta.

E. Noniin, suuttuhan se Remukin niistä kommenteista :)
Remu sanoi:
- Mitä se mua rupeaa mollaamaan? Oikea juntti. Minähän kehuin sitä jätkää, Remu Aaltonen hämmästelee Idols-finalisti Ari Koivusen laukomia kommentteja.
http://www.iltalehti.fi/viihde/200703165871509_vi.shtml

Ja tää että Remu oli mukana soittamassa ja laulamassa Suomen seitsemänneksi myydyimmällä levyllä (ja vielä 70-luvulla) ja että Hurriganes on legenda vaikuttaa sen laulu-/soittotaitoihin miten? Tuskin sen laulu kenenkään mielestä miltään loistavalta kuulostaa?

Henkilökohtasena mielipiteenä Remun laulun täytyy sitten olla jonkun verran alle keskinkertaisen koska omaan korvaan Arin laulu kuulostaa noin kaks kertaa paremmalta.

Jos nyt et oikeasti tajunnut (mikä ei yllättänyt, koska et tajunnut tuota -70 luvun merkitystäkään tuossa), niin tuo on vähän eri luokan saavutus kuin laulaa jossain suomen Idols-finaalissa. Musiikkimaailmassa pärjääminen kun on vähän muustakin kiinni kuin laulusta. Nuo suomen Idols finalistithan on hyviä esimerkkejä siitä. Pelkkä laulu (joka sekin on monesti keskinkertaista) ei vaan riitä.

Jos sinun mielestä joku karaokeisäntä nauttii suurempaa arvostusta kuin suomirockin legenda, ja on lisksi oikeutettu laukomaan tuollaisia ihmisistä jotka oikeasti ovat menestyneet alalla niin ok. Teot ja menestys kuitenkin puhuvat aina puolesta. Missä ne on Arilta?
Kyllä ihmisellä pitää jonkin verran olla kunnioitusta ja nöyryyttä arvostetumpiaan kohtaan. Olen kyllä huomannut ettei nuoremmat sukupolvet sitä enää ymmärrä.

edit: en osaa paremmin kantaani tuohon perustella. Minusta tuo vain kuulosti siltä että on pissa noussut päähän.

Musiikkimaailmassa pärjääminen kun on vähän muustakin kiinni kun laulusta. Nuo suomen Idols finalistithan on hyviä esimerkkejä siitä. Pelkkä laulu (joka sekin on monesti keskinkertaista) ei vaan riitä.

Mutta eikös tässä juuri soitto-ja laulutaidoista puhuttu? Ei mistään arvostuksista ja jätkien kovuuksista.

Jos sinun mielestä joku karaokeisäntä nauttii suurempaa arvostusta kuin suomirockin legenda, ja on lisksi oikeutettu laukomaan tuollaisia ihmisistä jotka oikeasti ovat menestyneet alalla niin ok.
Kyllä ihmisellä pitää jonkin verran olla kunnioitusta ja nöyryyttä arvostetumpiaan kohtaan. Olen kyllä huomannut ettei nuoremmat sukupolvet sitä enää ymmärrä.

Mutta, olen kyllä samaa mieltä kanssasi siinä, että pitäisi jotain kunnioitusta ja nöyryyttä löytyä Remun kaltaista legendaa kohtaan.

Jep. On koomista, miten poika, jolla ei niin kauheesti ole aikaa finnien kuivumisesta, menee haukkumaan legendaa, jonka johtama bändi on kerännyt mainetta ja kunniaa ulkomaita myöten (kts.mm. Get Onin silloinen menestys äänestyksissä)

Pientä rajaa pitäisi olla leuhkuudellakin...Pikku-Annahan sai tämän huomata viime äänestyksessä. Liika omahyväisyys karkoittaa äänestäjät eli kansa kääntää selkänsä.

Jos nyt et oikeasti tajunnut (mikä ei yllättänyt, koska et tajunnut tuota -70 luvun merkitystäkään tuossa), niin tuo on vähän eri luokan saavutus kuin laulaa jossain suomen Idols-finaalissa. Musiikkimaailmassa pärjääminen kun on vähän muustakin kiinni kuin laulusta. Nuo suomen Idols finalistithan on hyviä esimerkkejä siitä. Pelkkä laulu (joka sekin on monesti keskinkertaista) ei vaan riitä.

Totta helvetissä tajusin 70-luvun merkityksen levynmyynnin yhteydessä...
Minä eikä mun mielestä Arikaan puhunut mitään menestyksestä tai saavutuksista saati sitten musiikkimailmassa pärjäämisestä, ainoastaan laulu- ja soittotaidoista.

Tottakai toi on vähän harkitsemattomasti sanottu Arilta noinkin julkisesti mutta turha oman mielipiteen ilmaisemisesta (joka ei mun mielestä ollut kauhean pahasti sanottu) on kenenkään kauhean hiilenä olla :piis:

Arilla pikkuisen matkaa remun saavutuksiinn... http://www.saunalahti.fi/~tovaska/hurriganes/

"Roadrunner" on Hurriganesien mestariteos, todellinen täysosuma. Jo Risto Vuorimiehen tekemä kansi on mainio: siinä yhdistyvät omaperäisyys, taiteellisuus ja myyvyys. Love Recordsin englantilaisen tuottajan Richard Stanleyn johdolla Tukholman Marcus Music -studiossa saatiin aikaan hyvää jälkeä, joten ei sovi ihmetellä, vaikka Hurriganesista alettiinkin puhua jopa maailman parhaana rock & roll -bändinä. LP:n tunnetuimmaksi raidaksi muodostui Hurriganesien omaa tuotantoa oleva klassikko "Get on", joka mm. vei voiton radion kansainvälisessä European Pop Juryssä. "

Suositut

Back
Ylös Bottom