Idols 2007

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Totta helvetissä tajusin 70-luvun merkityksen levynmyynnin yhteydessä...
Minä eikä mun mielestä Arikaan puhunut mitään menestyksestä tai saavutuksista saati sitten musiikkimailmassa pärjäämisestä, ainoastaan laulu- ja soittotaidoista.

Tottakai toi on vähän harkitsemattomasti sanottu Arilta noinkin julkisesti mutta turha oman mielipiteen ilmaisemisesta (joka ei mun mielestä ollut kauhean pahasti sanottu) on kenenkään kauhean hiilenä olla :piis:

:piis: En minä ainakaan tuosta hiiltynyt ole. :) Lähinnä kommentoin koska tuollaiset heitot vaan kääntyy monesti sanojaa vastaan. Vaikka se olisi huumorilla heitetty.

Arihan sanoi jotain sinnepäin, että "Onhan se Remu helvetin kova jätkä, mutta eihän se laulaa tai rumpuja osaa soittaa." Laulamisesta olen kyllä täysin samaa mieltä ja rummuista en mitään ymmärrä. Harkitsematon lause Arilta, mutta ei varmaan tarkoittanut pahalla. Eli ei tarvitse osata laulaa kovin hyvin jos muu meno ja meininki on Legendaa...;) Ihme ettei Remulla huumori riitä nuoren kollin kukkoilulle...:)

Totuushan on, että Remu ei laulajana kovin kaksinen ole ja rumpalina jopa vielä heikompi. Ei se kuitenkaan vähennä kaverin saavutuksia ja niinhän Arikin asian mainitsi. Arvasin, että jonkinlainen kohu tuosta sanomisesta tulee, vaikka se ei mitenkään negatiivisessa sävyssä ollutkaan ilmaistu. Toisaalta totuuden puhumisesta ei ylipäätään seuraa kovin hyvää, sillä suurimman osan ihmisistä on hirveän vaikea tiedostaa omat vajavaisuudet.

Arille respektit kun puhuu suoraan. Hurriganes on aivan yliarvostettu kuten myös Remu. Se, että levyt myy ei tee kenestäkään hyvää laulajaa tai rumpalia.

Niin, helppohan se on aina arvostella mutta vaikeampi tehdä sama itse. Ei kai tässä kukaan ole väittänytkään että Remu olisi suomen paras laulaja ja rumpali. Tuskin sitä itsekkään luulee. Menestynyt kyllä. En vain itse vieläkään ymmärrä mikä tuon kommentin tarkotusperä oli. Pitäisi ehkä pitää se turpa kiinni silloin, jos ei ole mitään älykästä sanottavaa. Tälläiset tosikot kun minä, ei ymmärrä moista käytöstä :)

Ironista kyllä, se että esiintyy Idolsissa vaikka olisi sysipaska, tulee myymään jonkun verran levyjä. Mutta ei mielestäni automaattisesti tuo arvostusta ja menestystä. Se, mitä kukin arvostaa, onkin sitten vielä enemmän mielipideasia.

Arille respektit kun puhuu suoraan. Hurriganes on aivan yliarvostettu kuten myös Remu. Se, että levyt myy ei tee kenestäkään hyvää laulajaa tai rumpalia.

Samaa mieltä. En oo oikein koskaan tajunnut Ganesia ja Remua. Äijien musa kuulostaa lähinnä hätäiseltä runkkaukselta ja ei kai nyt kukaan voi väittää Remua hyväksi laulajaksi vakavalla naamalla. Kova äijä se silti on ja onhan ne osa Suomen rock-historiaa, sitä ei voi kiistää.

Narukäsi-Ari ulos idollsista!!! Täyspelle:D Jannu laulaa ku sen kivekset ois puristimessa (jos sil on sellasia tietenkin:)

edit. Pieni provo;)

Eihän se Ari nyt tosissaan sitä sanonut, hyvänen aika sentään ihmiset! Ihan se läpällä sen heitti ja kaikki tarkkaavaiset katsojat sen kyllä huomasivat.

Lehdet nyt repii lööppinsä ihan mistä vaan, kuten tänäänkin, että Annalla on lopettaminen käyny mielessä. So???

Narukäsi-Ari ulos idollsista!!! Täyspelle:D Jannu laulaa ku sen kivekset ois puristimessa (jos sil on sellasia tietenkin:)

edit. Pieni provo;)

Anteeks, mut mulle ei tää provo tipu kyllä millään.
Mitä tällä nyt haet? Takasinvittuilua ja järkevää keskustelua?
Vai pitikö vain saada 400 postausta täyteen.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Lehdet nyt repii lööppinsä ihan mistä vaan, kuten tänäänkin, että Annalla on lopettaminen käyny mielessä. So???

Anna osaa hoitaa promohommansa paremmin kuin moni kansanedustajaehdokas. Muija sanoo, että lopettaminen on käynyt mielessä -> pissikset hätääntyvät "Voi ei, ei kai Anna oo vaan luovuttamassa" -> pissikset äänestää vielä aktiivisemmin sen teinisutturan puolesta. Se muija ei lopettais skabaa kesken missään tapauksessa.

Pissikset saattavat olla kovin kateellista porukkaa ja eivät välttämättä äänestä kaltaistaan. ;) Vaikea sanoa kenen äänillä Anna on mukana, mutta hyvä ääni sillä tytöllä on, ja se varmaan riittää pirteän olemuksen lisäksi. Musa nyt ei oikeen uppoa minuun, mutta suosittu näkyy olevan. Panu taisi olla puhtaasti pissisten äänillä mukana. Mian pitäisi mielestäni olla vielä mukana, mutta kun ei niin ei...

Ja ei, Anna ei varmasti jätä kisaa kesken.

Edittiä: Kyllä se K-18 osallistujille olisi ollut tarpeen tässä kisassa.

Olihan beatleskin aikoinaan maailman parhaiten myyvä bandi, mutta rumpali Ringo Starr ei kyllä kovin kaksinen ollut laulu -ja soittotaidoiltaan. On siitä joku voinut sanoa, että miks Ari ei ois sellaista saanu sanoa? No ei näköjään julkisesti.

E: Siis Remu-juttu

Ihme ettei Remulla huumori riitä nuoren kollin kukkoilulle...:)

En usko että Remu olisi vaivautunut moista heittoa edes kommentoimaan, ellei IS olisi siitä vartavasten kysynyt. Eikä mies kovin loukkaantuneelta "Pillipiiparin" mielipiteestä vaikuttanut olevan:
"Vanhempia artisteja pitäisi aina kunnioittaa. Vaikka mä oon siinä suhteessa vanhanaikainen, niin en mä tästä mitenkään nokkiini ota. Toivotan kumminkin kaikkea hyvää pojalle."

Kunnioituksesta tässä nimenomaan on kysymys. Kyllä ammattitaitoiset muusikot tajuavat aina kunnioittaa toistensa työtä, edustivat sitten mitä genreä tahansa.
Ai niin, unohdin, että tässä olikin kyseessä Idols-Ari.. :whip: ;)

En usko että Remu olisi vaivautunut moista heittoa edes kommentoimaan, ellei IS olisi siitä vartavasten kysynyt. Eikä mies kovin loukkaantuneelta "Pillipiiparin" mielipiteestä vaikuttanut olevan:
"Vanhempia artisteja pitäisi aina kunnioittaa. Vaikka mä oon siinä suhteessa vanhanaikainen, niin en mä tästä mitenkään nokkiini ota. Toivotan kumminkin kaikkea hyvää pojalle."

Totta. Iltapäivälehdet tehneet taas kärpäsestä härkäsen, jotta lehdet myy. ei mitään uutta auringon alla tässä suhteessa.

Ironista kyllä, se että esiintyy Idolsissa vaikka olisi sysipaska, tulee myymään jonkun verran levyjä.

Ihan sysipaskat ei kyllä pääse Idols-finaaliin. Tietty niihin alkukarsintoihin pääsee, niihin ilmeisesti pääsee kuka vaan, kuka haluaa olla telkkarissa. Mut esim. kyllä mun mielestä kaikki tämän vuoden finalistit on osannu laulaa. Levyjähän ne tietysti myy jonkun verran, koska se kai on kisan tarkoituskin. Mutta sen ekan Idols-levyn jälkeen musiikin pitää olla edelleen hyvää, että jatkossakin menis kaupaksi, koska sittenhän taas tulee uusi Idols ja uudet tähdet. Kestotähdeksi (Remun kaltaiseksi jne.) tarvitaan karismaa, onnea, työtä, taitoa ja luovuutta ja kaikkee muuta. Sitähän tän kisan perusteella on mun ainakin mahdotonta ennustaa, miten kenellekin kilpailijalle myöhemmässä elämässään tulee käymään.

Taisi olla iltapaskassa juttu, miten Ari kommentoi ettei Remu ole koskaan osannut soittaa tai laulaa.
Jossai Idols lähetyksessä tuokin ilmeisesti nähtiin. Ehkä tuo oli taas jotain vaikeasti tavoiteltavaa muka näppärää huumoria, mutta Inska ei sitä tajunnut.

Olihan beatleskin aikoinaan maailman parhaiten myyvä bandi, mutta rumpali Ringo Starr ei kyllä kovin kaksinen ollut laulu -ja soittotaidoiltaan. On siitä joku voinut sanoa, että miks Ari ei ois sellaista saanu sanoa? No ei näköjään julkisesti.

E: Siis Remu-juttu
Niin, muusikkojen taitojen arvionti ei kyllä ole ihan noin helppoa. Jos ihan puhtaasti soitto- ja laulutekniikkaa katsotaan, niin eihän Ringo ja varsinkaan Remu kummassakaan mitään huippuja olleet. Mutta musiikki on paljon muutakin kuin teknistä osaamista. Omanlainen soundi ja tyylitaju on mielestäni tekniikkaa tärkeämpiä asioita. Tokihan riittävän hyvä tekniikka mahdollistaa noita molempia asioita. Mutta maailma on täynnä teknisesti hyviä laulajia ja rumpaleita, joita juuri kukaan ei jaksa kuunnella. Ja bändisoitossa on oleelista myös se kuinka soitto ja laulu sopii yhteen muiden kanssa. Jos Remun tilalle Hurriganesiin olisi vaihdettu vaan joku teknisesti parempi rumpali ja laulaja, niin hyvin todennäköisesti bändin musiikki ja soundi olisi vain huonontunut. Ei Hurriganes olisi ollut Hurriganes ilman Remua. Ja Ringo oli hyvin oleellinen osa Beatlesia ja sen soundia.

edit. Pieni provo;)
Provo tai ei, mutta kyllä tuossa pieni totuuden siemenkin on. Itseäni on alkanut vähän häiritsemään tuo Arin turhan kireän kuuloinen laulaminen. Tietynlainen rentous tuntuu puuttuvan, mikä on sinänsä kummallista, kun samaan aikaan laulu on hiukan huolimattoman ja löysän kuuloista. :rolleyes:

Niin, muusikkojen taitojen arvionti ei kyllä ole ihan noin helppoa. Jos ihan puhtaasti soitto- ja laulutekniikkaa katsotaan, niin eihän Ringo ja varsinkaan Remu kummassakaan mitään huippuja olleet. Mutta musiikki on paljon muutakin kuin teknistä osaamista. Omanlainen soundi ja tyylitaju on mielestäni tekniikkaa tärkeämpiä asioita. Tokihan riittävän hyvä tekniikka mahdollistaa noita molempia asioita. Mutta maailma on täynnä teknisesti hyviä laulajia ja rumpaleita, joita juuri kukaan ei jaksa kuunnella. Ja bändisoitossa on oleelista myös se kuinka soitto ja laulu sopii yhteen muiden kanssa. Jos Remun tilalle Hurriganesiin olisi vaihdettu vaan joku teknisesti parempi rumpali ja laulaja, niin hyvin todennäköisesti bändin musiikki ja soundi olisi vain huonontunut. Ei Hurriganes olisi ollut Hurriganes ilman Remua. Ja Ringo oli hyvin oleellinen osa Beatlesia ja sen soundia.

no eipä se ois voinu enää paljon huonontua...

Katri Yalander on minusta ollut kautta-aikojen paras IDOLSISSA, kukas teistä? Katrilla on/oli sellainen vahva/kuulijaystävällinen ääni. Hyvä ääni levyille.
Ekasta Idolsista oli kuunneltavia Hanna Pararinen ja Jani Wikholm, molemmat varsin hyviä laulajia ja oma soundi. Katri Ylander oli edellisen Idolsin ainoa kunnon laulaja, vaikka Idolsissa vielä olikin vähän väritön. Mutta nyt levyille on saatu studiossa kaivettua ja ihan mukava ja persoonallinen soundi. Noiden kolmen lisäksi ei sitten oikein olekaan ketään mainitsemisen arvoista aikaisemmissa finalisteissa.

Suositut

Back
Ylös Bottom