Idols 2007

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Oli niin tai näin, tässä finaalissa on pitkillä hiuksilla menty pitkälle..
Veikkaankin että seuraavaksi putoaa Anna, koska hänen hiuksensa ovat vähiten pitkät.

Toivottavasti finaalissa olisi Ari ja Kristian viimeiset, jolloin molemmat saisivat tykittää oikein olan takaa sitä omaa juttuaan, ilman tuomareiden lässytystä biiseistä!

Anna tullee kolmanneksi, aivan liian nuori vielä.

Kristiina tippuu tänään ellei biisivalinta ole taas No doubtia..

Ja toivottavasti Annasta ei ole taas tehty sellaista hirviötä. :down:

EDIT: Annalle Apulannan - Jumala :o Aika vaikea biisi hänen äänelleen epäilisin, toivottavasti olen väärässä.

Ja Kristiinan Bon Jovi, ei jumalauta.. Taisi tulla kenkää jo ennen laulamista.

Vitun hienoa, ohjelma alkoi, vartti paskanjauhantaa ja eikun mainoskatkolle. Mahtavaa.

EDIT: ensimmäinen biisi alkoi kello 20.28

Ymmärtääkö täällä joku ranskaa??? Onko toi kristianin ranska nyt ranskaa???
Ihan kivalta kuulostaa :)

No totta vitussa on riski :lol2:

Kaassia juutubesta:
http://www.youtube.com/watch?v=Bl-taFcdEbM
JoAT is stating the obvious. :nolo: :D

Niin, siis mun oli tarkoitus sanoa, että ainoastaan Kristian uskaltaa ottaa riskejä tosta nelikosta. Vain hän osoittaa monipuolisuutta, muut vetää samaa settiä koko ajan.

Ihan hyvin se Kristianin veto meni, vaikka ei tota "ranskaa" kukaan natiivi varmaan ymmärtänyt. :)

JoAT is stating the obvious. :nolo: :D

Niin, siis mun oli tarkoitus sanoa, että ainoastaan Kristian uskaltaa ottaa riskejä tosta nelikosta. Vain hän osoittaa monipuolisuutta, muut vetää samaa settiä koko ajan.

Ihan hyvin se Kristianin veto meni, vaikka ei tota "ranskaa" kukaan natiivi varmaan ymmärtänyt. :)

Näillä biiseillä Kristian on varmasti jatkossa. :rock:

Minkä helvetin takia molemmat biisit vedetään putkeen?! Jäisi enemmän odotettavaa ja aikaa sulatella jos kaikki esittäisivät yhden biisin kerrallaan.

Parempi Kristian oli kuin viime viikolla, eri asia keräävätkö valitut biisit puhelinääniä..

Edit: Ja hurrille pieni puukko riksvenskalla on aina paikallaan. ;)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Musta tuntuu että toi hurri heittää jokaiselle punasta... lehdissähän se oli jo haukkunu noi kaikki :D

edit. EI VITTU!!! uskomatonta paskaa tuomareilta! Ja toi mitä tuo ruotsalainenkin sano... eihän kukaa voi ulkonäölleen mitään?! jos näyttää nuorelta niin so what? jos olisin ari niin olisin kuitannu takas että "ymmärrän sen metrosexuaalisuuden teillä ruotsissa, mut nyt ollaan suomessa ja olen tullut lavalle laulamaan omana itsenäni, en esittämään jotain mitä en ole"

tosin oli toi nyt ariltakin noloa ruveta väittämään vastaan...

Ari on mun mielestä laulanut nyt tänään ja edellisessä kisassa hirveän epävireisesti. Tuo raspikurkkuääni ei myöskään sovi Arille yhtään. Lähinnä kauhean kuuloista. Kyllä Kristian on melkein jo päässyt mun ykköseksi Arin ohi.

Olipa kyllä totaalisen paskat vedot Arilta. Ja ylimielinen asenne. Asko antaa hyvää palautetta kyllä.

Kristianin eka biisi oli parempi niistä, vaikka sekin oli vähän kesy esitys. Olenkohan jo kyllästynyt noihin kisailijoihin, vai onko taso tosiaan noin huono.

Tuomarit haluaa Arin pois kisasta.

Ei taida levy-yhtiölle kelvata hevimies..

p.s. Ari ei ollut parhaimmillaan tänään.

EDIT: ei todellakaan..

Heikko esitys Arilta. Kohtuullisen hyvin vetää, kun pääsee laulamaan korkeelta ja kovaa, mutta heti kun pitäs laulaa alhaalta niin ei pysty kyllä yhtään. Ei riitä ääni alkuunkaan.
Ja lisäksi aivan onneton esiintyjä tai siis ei esiinny lainkaan.
Toivottavasti putoaa. Tai ihan sama, ei mua oikeesti kiinnosta. :jahas:

Kiinnostaapas.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom