Idols 2007

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Tuomarit antaa varmasti yhen villin kortin Ruslanille.

Jaahas.. miten sen nyt ottaa.. Permanto sietäis saada sen mun mielestä ennemmin.. vaikka se kyllä joutais opetelola vaikka edes kampaamaan ne hiuksensa ku ne on jotain aivan järkyttävän näköistä rasvaista hamppua.

Johanna on ollut tähän astisista finalisteista ainoa vihevalinta. Hirvee lehmä ja lehmän ääni. Mä saan samanlaisen äänen, kun painan peukalolla neesusta ja hönkäsen HÖÖÖ !!

No tuo on kyllä totta! Ei sen äänessä ollu tosiaankaan mitään kehumista. :D

Jesh, molemmat pääsi, ketä halusinkin. Ari ja Kristian jatkoon, olen tyytyväinen.:)

Mä komppaan :rock: . Kristian on kyllä tosi kova. Mutta jos Ari ei voita niin voi:itku:

olihan tuo kristianin esitys kova, ei siinä mitään, mutta on kohtuu leson olonen kaveri. tuntuu esittävän jotain mitä ei oikeasti ole... välillä tuli aikamoinen myötähäpeä sen kommenteista.

olihan tuo kristianin esitys kova, ei siinä mitään, mutta on kohtuu leson olonen kaveri. tuntuu esittävän jotain mitä ei oikeasti ole... välillä tuli aikamoinen myötähäpeä sen kommenteista.

Mulle ei välittynyt ollenkaan tuollaista kuvaa, vaan pikemminkin että jätkä oli vähän ujo tai hämillään. Sanat meni laulaessa pikkasen päin vituraa ja sotkuun, ja liikehdintä todella tönkköä. Mutta se ääni oli kyllä mielettömän siisti ja rennon oloinen hemmo muutenkin omasta mielestä, eikä leso. Tai ehkä olen missannut jotain :P

Heh, Iso A.. kuka tuon keksi? On se Johannakin Aria isompi. Ja se 16-vuotias lätkänpelaajatyttö.
"Pieni mutta hyvä-ääninen A" olisi totuudenmukaisempi. Osaa se toki laulaa mutta muurahaista on turha Iso A:ksi ruveta kutsumaan, saa mut ainakin vähän huvittuneeksi. Kuulostaa enemmänkin vittuilulta Aria kohtaan.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Ari on REILUSTI parempi kuin Kristian! Kristian vaikutti mun silmissä jotenki ärsyttävältä.. Ari sen sijaan on erittäin rennon oloinen ja hauska persoona. Ari sais luvan voittaa koko kisan! Arilla on lisäks tuhatmiljuunaa kertaa parempi ääni kuin Kristianilla! :D Kristian näyttää muutenki ihan juopolta... ;)

Ja tänään menee toivottavasti jatkoon syötävän söpö pikku-Anna.

Toivottavasti menee. Jos ei mene, niin mun Idolsin katsomiset loppuu siihen. Harmi vaan, että se on stailattu niin huonosti. :(
Se oli paljon söpömpi omana itsenään.

Sitten jos Jannika pääsisi vielä jatkoon keräilyeristä, niin finaali olisikin mielenkiintoinen, koska puolet kilpailijoista olisi näitä "heviäijiä", ja toinen puoli taas söpöjä kissoja.

Ari on REILUSTI parempi kuin Kristian! Kristian vaikutti mun silmissä jotenki ärsyttävältä.. Ari sen sijaan on erittäin rennon oloinen ja hauska persoona. Ari sais luvan voittaa koko kisan! Arilla on lisäks tuhatmiljuunaa kertaa parempi ääni kuin Kristianilla! :D Kristian näyttää muutenki ihan juopolta... ;)

Kyllä Ari enemmän juopolta näytti ja lehtihaastattelussakin totesi,että alkoholia menee paljon.

Jokatapauksessa Ari voittaa Idolsin.

Noniin, enää anna abröö pois kisasta parin tunnin päästä ja finaalissa ei olisi pissiksiä :) (joo osaa seKIN laulaa ja varmaan ainoa joka saattaisi osata käyttää mikkiä, mutta niiiiiiiin ärsyttävä)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom