Idols 2007

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Se puoliks portugalilainen pikkutyttö on ihan helvetin ärsyttävä ja sais jo tippua. Tessa taas vaikuttaa hyvältä tyypiltä niinku ne kaks hevityyppiä. Toivottavasti pääsee jatkoon vielä :)

Se puoliks portugalilainen pikkutyttö on ihan helvetin ärsyttävä ja sais jo tippua. Tessa taas vaikuttaa hyvältä tyypiltä niinku ne kaks hevityyppiä. Toivottavasti pääsee jatkoon vielä :)

Mun on vaikea katsoa tota Tessaa. Se on jotenkin :urjo: vaikka mulle onkin muuten ihan sama kuka on lepso. Vois lähteä jo tuolta. Tais tosin olla itsekin jo aika valmis lähtemään....

Siis toi puoliks portugalilainen pikkutyttöhän on aivan ihana!:haart:

Oikeesti diggaan ihan helvetisti tosta gimmasta

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Asko on virnuilee tossa kuin mikäkin pedofiili konsanaan.. Ei kyllä käy kieltäminen, nätti tyttö ja lauloikin hyvin.

Ei hymyile enää, This video has been removed at the request of copyright owner FremantleMedia Finland because its content was used without permission. homot.

Arska on kyllä meikänkin suosikki, hyvä et noita hevijätkiäkin löytyy, aika komeesti lähti tänään se Bed of roses. Tuo portugalilainen pikkutyttö taas on minusta lähinnä ärsyttävä, en vois oikein kuvitella idoliks, liian pikkutyttö.

Arska on kyllä meikänkin suosikki, hyvä et noita hevijätkiäkin löytyy, aika komeesti lähti tänään se Bed of roses. Tuo portugalilainen pikkutyttö taas on minusta lähinnä ärsyttävä, en vois oikein kuvitella idoliks, liian pikkutyttö.

Arska. Tuo äijien äijä pikkutyttöjen joukossa... :hyper:

Mä ihan ymmärsin että Ruslan tiputettiin jatkosta, ainakin Nina Tapio heitti sen kuvan putoavien koriin. Mutta mitä se sitte teki lopussa siellä jatkoon menevien porukassa. Ettei vain olis tv-pomot päättäny että se on oltava vielä mukana tuomassa katsojia:curs:

Jotenkin on vitun ärsyttävä. Yliarvostettu kaiken lisäksi.

Suositut

Back
Ylös Bottom