Idols 2007

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Mä ihan ymmärsin että Ruslan tiputettiin jatkosta, ainakin Nina Tapio heitti sen kuvan putoavien koriin. Mutta mitä se sitte teki lopussa siellä jatkoon menevien porukassa. Ettei vain olis tv-pomot päättäny että se on oltava vielä mukana tuomassa katsojia:curs:

Se on sitä draamaa...

Tippuiko eilen jo porukkaa? Vai kerrotaanko ne vasta sunnuntaina?

Digiboxi hieman tökki nauhoituksen kanssa, joten jäi väliin.. :(

Vaikka eihän tämä nyt niiiiiin tärkeä ohjelma ole... ;)

Mä ihan ymmärsin että Ruslan tiputettiin jatkosta, ainakin Nina Tapio heitti sen kuvan putoavien koriin. Mutta mitä se sitte teki lopussa siellä jatkoon menevien porukassa. Ettei vain olis tv-pomot päättäny että se on oltava vielä mukana tuomassa katsojia:curs:

No kai ne nyt vähän hämää siinä että katsojat oikeen menis sekaisin... Ruslanas sais kyllä mun puolesta jatkaa vaikka kuinka pitkälle menneisyydestään huolimatta. Paras lauluääni ja nöyrin asenne.

Tippuiko eilen jo porukkaa? Vai kerrotaanko ne vasta sunnuntaina?

Digiboxi hieman tökki nauhoituksen kanssa, joten jäi väliin.. :(

Vaikka eihän tämä nyt niiiiiin tärkeä ohjelma ole... ;)

Joo kyl ne kertoi ketkä pääsi jatkoon ja ketkä ehkä-ryhmään.. Niin, ja pari ne tais tiputtaakin, aika outoja naamoja...

Esim se yks tyttö joka helsingin koelauluissa pääsi kirkkaasti jatkoon koska sillä oli niin "makeen kähee ääni" vaikka sillä oli flunssa, niin sitä ei näytetty nyt kai kertaakaan ja sit se vaan tiputettiin.

Joo veikkaanpa että se jätkä joka sitä raamattua heilutteli siellä kusee näpeillensä. Ei se ainakaan sen suosiota lisää. Siellä tais joku muijaki sykkiä holy bible kädessä menemään.

Voi vittu sen Ruslaanan nallen kans!:curs:

Että mä miettisin kauan et onks se Tessa tyttö vai poika. Ja en oo vieläkään ihan varma.

Se heviskidi veti tossa edellisessä jaksossa paljon paremmin mitä alkukarsinnoissa. Jos sillä olis hyvä bändi taustalla niin mahikset olis aika hyvät menestyä. Idolsin kautta mahikset päästä laulamaan poppia on erittäin hyvät. lol.

Se raamattuhyyppä vois tunkee raamatun persrekään.

Meikän suosikit: Permanto, Ari ja se viiksivallu! Jätkät kyl vetää kahestaa kunnon settiä! Muut kauheessa paniikissa, että pitää lukee ja opetella koko yö! Arska ja viiksivallu "Onks meil jotain sanoja jossain?" "On kai, käyää nukkumaa.." "El kalsarit!"

No näinhän se on että finaaleihin on saatava teinien suosikkeja, nehän niitä tekstiviestejä innokkaimmin lähettelee eli lisätuloa maikkarille. Suhteellisen hanurista.

Että mä miettisin kauan et onks se Tessa tyttö vai poika. Ja en oo vieläkään ihan varma.

Se heviskidi veti tossa edellisessä jaksossa paljon paremmin mitä alkukarsinnoissa. Jos sillä olis hyvä bändi taustalla niin mahikset olis aika hyvät menestyä. Idolsin kautta mahikset päästä laulamaan poppia on erittäin hyvät. lol.

Se raamattuhyyppä vois tunkee raamatun persrekään.

Mulla on ihan sellanen käsitys, että idolsin kautta pääsee laulamaan just sellasta musiikkia kuin haluaa. Mun mielestä ainakaan Agnesin musiikki ei ole ihan perus poppia.
Ensimmäisessä Idolsissa oli ehkä enemmän se asenne, että teistä tehdään nyt popidolia.
Kai siellä saa laulaa mitä haluaa, mutta se pitää vetää vaan ihan vitun hyvin!

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Samaa oon miettiny "olin yhtä hermostunu viimeks omissä häissään" tommosen lauseen se lohkas viime ohjelmassa :rolleyes:

Silloin,kun sitä näytettiin kotioloissa yms, niin paikalla oli myös nainen, jolla oli kaksi sormusta, tällä Tessalla yksi... eli lienee naisen kanssa naimisissa ja Tessa on sitten se "mies" siinä liitossa...

Silloin,kun sitä näytettiin kotioloissa yms, niin paikalla oli myös nainen, jolla oli kaksi sormusta, tällä Tessalla yksi... eli lienee naisen kanssa naimisissa ja Tessa on sitten se "mies" siinä liitossa...

No sitä nyt ei tarvinnu edes arvuutella. Sillä oli lompakko takataskussa. Se on varma "äijän" merkki. Ihan jees olonen tyyppi kuiteskin. Näyttää ihan räppäriltä. Jännä nähä mitä tulee josko pääsee jatkamaan.

En ymmärrä miksi se Tessa jatkaa siellä, kun ei se mielestäni edes laula kovin hyvin. Tai laulaahan se ihan hyvin, mut se "ihan hyvä" ei pitäis missään nimessä riittää.

Esim se yks tyttö joka helsingin koelauluissa pääsi kirkkaasti jatkoon koska sillä oli niin "makeen kähee ääni" vaikka sillä oli flunssa, niin sitä ei näytetty nyt kai kertaakaan ja sit se vaan tiputettiin.
Tippuks toi mimmi? Se oli yks mun suosikki noista laulajista.

Mulla on ihan sellanen käsitys, että idolsin kautta pääsee laulamaan just sellasta musiikkia kuin haluaa. Mun mielestä ainakaan Agnesin musiikki ei ole ihan perus poppia.
Ensimmäisessä Idolsissa oli ehkä enemmän se asenne, että teistä tehdään nyt popidolia.
Kai siellä saa laulaa mitä haluaa, mutta se pitää vetää vaan ihan vitun hyvin!

Jos viittaat nyt siihen heviskidiin, niin ei hyvään hevimusiikkiin riitä se, että näyttää hevarilta ja osaa laulaa. Siihen tarvitaan bändi ja hyvät biisintekijät päälle, jos tahtoo olla uskottava. Agnesin musiikki kertoi kaiken oleellisen. Todella ala-arvoista ja väkisin väännettyä.

No näinhän se on että finaaleihin on saatava teinien suosikkeja, nehän niitä tekstiviestejä innokkaimmin lähettelee eli lisätuloa maikkarille. Suhteellisen hanurista.

Ei kai teinitytöt tykkää mistään nallekarhua mukanaan raahaavasta fägäristä? Jotain rajaa sentään. Oli hyvä kun se veti triona viiksivallun ja sen pohjoisen hevarin kanssa, oli pieni kontrasti miehen ja umpihomon välillä. Ihan hyvä ääni sillä on välillä mut ei sen sitä homouttaan tartte mainostaa, sen näkee kilometrin päästä muutenkin.

Ei kai teinitytöt tykkää mistään nallekarhua mukanaan raahaavasta fägäristä? Jotain rajaa sentään.

No toivottavasti ei!!

Oli hyvä kun se veti triona viiksivallun ja sen pohjoisen hevarin kanssa, oli pieni kontrasti miehen ja umpihomon välillä.

HAHAHA, en oo vielä eilistä jaksoa katsonut. Tuomareilla riittää huumoria kun kasasivat tommosen jengin :D Vai miten lie ryhmät arvottu.

No sitä nyt ei tarvinnu edes arvuutella. Sillä oli lompakko takataskussa. Se on varma "äijän" merkki. Ihan jees olonen tyyppi kuiteskin. Näyttää ihan räppäriltä. Jännä nähä mitä tulee josko pääsee jatkamaan.

:jahas:

Miksiköhän se sitten lauloi tyttöjen porukassa?

Jos viittaat nyt siihen heviskidiin, niin ei hyvään hevimusiikkiin riitä se, että näyttää hevarilta ja osaa laulaa. Siihen tarvitaan bändi ja hyvät biisintekijät päälle, jos tahtoo olla uskottava. Agnesin musiikki kertoi kaiken oleellisen. Todella ala-arvoista ja väkisin väännettyä.

Ootko tosissas?
Agnesin musiikki on mitä on...mutta musiikkityyliltään kuitenkin eroaa peruspopista.
On totta ettei sitä tulla hevikeisariksi yksikseen.
Tarkoitin kommentilla juuri sitä mitä siinä luki, "Kai siellä saa laulaa mitä haluaa, mutta se pitää vetää vaan ihan vitun hyvin!".
Eli on siis mahdollisuuksia pärjätä vaikka ei oliskaan yhtä poppis kun vaikka Antti Tuisku.

Suositut

Back
Ylös Bottom