Idols 2007

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
En ymmärrä miksi se Tessa jatkaa siellä, kun ei se mielestäni edes laula kovin hyvin. Tai laulaahan se ihan hyvin, mut se "ihan hyvä" ei pitäis missään nimessä riittää.
Tessa-tyttö laulaa oikein (ei nuotin vierestä), mutta ääni on aika peruskamaa, joka ei erotu massasta. Tessan laulu ei vaan oikein kosketa mua, :rolleyes: vaikka laulaakin hyvin.

Ootko tosissas?
Agnesin musiikki on mitä on...mutta musiikkityyliltään kuitenkin eroaa peruspopista.

Niin, sitä kutsutaan nimellä poprock. Ei heavy metal.

On totta ettei sitä tulla hevikeisariksi yksikseen.

Ei todellakaan tulla. Tai no, periaatteessa, jos artisti pystyy itse säveltämään biisinsä ja osaa soittaakin vielä niin mikä ettei. Sitten vain keikoille hommaa soittajat. Kyllähän noita yhden miehen metalprojekteja riittää. Osa myös todella hyviä.

Tarkoitin kommentilla juuri sitä mitä siinä luki, "Kai siellä saa laulaa mitä haluaa, mutta se pitää vetää vaan ihan vitun hyvin!".
Eli on siis mahdollisuuksia pärjätä vaikka ei oliskaan yhtä poppis kun vaikka Antti Tuisku.

Siis tottakai tuossa kilpailussa voi pärjätä, mutta jos sitä tarvitsisi tehdä uraa tuon jälkeenkin. Voi jäädä ura lyhyeksi ilman hyvää bändiä ja biisintekijöitä. Ari on kuitenkin laulutaidoiltaan sitä tasoa, että moni hevibändi olisi tyytyväinen tuon tason laulajasta.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Joo olo on mallia likanen setä mutta....

Anna Abreau :haart:

:nolo:

Annan riemu on niin hellyyttäävää, persoonallinen tyttö.

Olen kuullut livenä Arin laulua ja on mahtava ääni pojalla. Tosi symppis kaveri muutenkin, toivottavasti pärjää.

Se nallekarhuhinaaja rupee jo pikku hiljaa kyrpimään, ois saanut tippua.
Pitkätukat rulettaa, Ari varsinkin ottaa just oikealla asenteella noi skabat:rock:

Ei vittu tällä kertaa keltaisenlapun sai moni, jonka olisi pitänyt pudota virheistä.

Ei kyllä taso ole lähellekkään niin kova kuin huhuttiin. Idolssin voittaa Panu tai Markus(vai mikä lie en muista) :D

Kristian laulo IMO hiton hyvin biisinsä. Paljon paremmin kuin se wnb-hevari joka näyttää 15 weeltä vaikka on yli 20.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom