Idols 2007

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
http://www.youtube.com/watch?v=wH_40JzmyWU

Khyl olisi pitänyt päästä jatkoon, lol. Usein homot on hyviäkin laulajia, että en rupea niitä nyt haukkumaan mutta tää oli kyl aika kova. xD

Tällä mahtisonnilla oli muuten tyttö siellä mukana, tiedä sitten oliko sen bestis :D

Mun kaveri itse asiassa kävi laulamassa tuolla, vitsillä tosin, minä olin vain henkisenä tukena :)

Ibi :D
Turbo ei, piriahdettu kyllä.
Pate, eijei.
Ibihän on ilmiselvästi Glen Danzig, joka on vaihtanut puntin leikkauksiin, ja kuullut, että suomen-idolsissa on transu/lesbo teema tänävuonna.:hyper:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Rekkikset rulaa
Ibi sukkaa
OK?

Se käheä ääninen tyttö, niin voi hyppivät kivet että oli ihana ääni. Sohvalla makoilin ja ku se alko laulaa niin alko kylmiä väreitä juoksemaan rankaa pitkin ja menin ihan pähkinöiksi. :love:

Siitä tais Askokin sanoa että se lähti jonnekin taivaaseen tai jotain.

Se käheä ääninen tyttö, niin voi hyppivät kivet että oli ihana ääni. Sohvalla makoilin ja ku se alko laulaa niin alko kylmiä väreitä juoksemaan rankaa pitkin ja menin ihan pähkinöiksi. :love:

Siitä tais Askokin sanoa että se lähti jonnekin taivaaseen tai jotain.
Oli kyllä aika enkeli.:)

Onko toi tessa nainen vai mies :D Eka kerta ku nainen ei näytä tippaakaan naiselta, ainoastaan ääni on naisen.

En tiedä panitteko merkille, mutta oli suht harteikas tyttö tämä Tessa. Mahtaako olla syönyt jotain lääkkeitä jotta tulisi pojaksi, vai onkohan vaan salilla viihtynyt paremmin kuin useimmat treenaavat tyttöset?

Onko toi tessa nainen vai mies :D Eka kerta ku nainen ei näytä tippaakaan naiselta, ainoastaan ääni on naisen.

Juu siinähän näytettiin vissiin sen jotain lapsuuden kuvia niin tyttö se aika varmasti niissä oli, mutta siinä haastattelussa se ukko (sen isä?) kutsui sitä pojaks.

todennäköisesti hormonihoidossa oleva nainen josta siis tehdään mies>>>tuleva chris owen. se on siis varmaa että se on nainen alunperin koska siinähän lapsuus kuvia näytettiin. hormoni hoidon puolesta kertoivat leveät hartiat ja kasvon piirteet.

ei vittu kaiken maailman transuja/homoja/lesboja/narkkareita/ulkomaalaisia/tai muuten vaan hulluja ottavatki sinne xD on iha hyviäki laulajia ollu seas

Suositut

Back
Ylös Bottom