Hyviä olutmerkkejä?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja tabe
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Jos pitäs suosikki valita niin Innis & Guin, se on vaan semmonen makuelämys josta voi nautiskella.

Ite just viime viikolla ostin pullon inish gunnia, jäi vähän mitään sanomaton olo. Ois tossa pullo nognen indian pale alea. Pitää illalla kirjottaa mimmosta oli, paljon oon ainakin kehuja kuullu.

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Mistä tätä saa?

Tässä mun pääsiäisherkku, Ola Dubh 30
harviestoun_ola_dubh.jpg

Mistä olet tuota löytänyt? Alkon valikoimissa ei ainakaan näkynyt..

Jos pitäs suosikki valita niin Innis & Guin, se on vaan semmonen makuelämys josta voi nautiskella.

Ite just viime viikolla ostin pullon inish gunnia, jäi vähän mitään sanomaton olo.
Kolmas arvaus, olisko merkki Innis & Gunn kuitenkin? :D On erittäin hyvää, varsinkin Rum Cask joka on siis rommitynnereissä kypsytettyä. HuimaHuima on varmaan maistanut tätä Original-versiota, joka ei sekään mielestäni ole hullumpaa mutta vähemmän maukasta kuitenkin.

Champion Double Ale on myös sellainen jota kannattaa maistaa, Double viittaa tässä siihen että se on kahden oluen sekoitus (stouttia ja alea).

Niinpä. Mä en kyllä ole törmännyt Budvariin juuri missään ? Meidän ravintolassa on sitä, mutta sekin on aika ihme ottaen huomioon meidän älyttömän paskan olutvalikoimamme.
Riippuuhan tuo sopparistakin. Isoista panimoista Koffilla on nykyään huomattavasti parempi valikoima ulkolaisia oluita kuin Hartwallilla (mm. Budvar).

http://www.sinebrychoff.fi/page.php?page_id=108&id=376

Joo, mutta siinä mestassa mistä mä puhuin, ei ollut juuri mitään oluita. Mulle olisi kelvannut esim. sellanen perusjalallinen lasi, mutta ei tuoppia. Itse kaadan kaikki pullossa olevat oluet jalalliseen lasiin, ellei niille ole mitään merkkilaseja tai -tuoppeja. Tosin tämä taitaa olla loppupeleissä makuasia.
Puolen litran pullot mahtuvat vaan hieman huonosti tavallisimpiin jalallisiin laseihin ellet anna pulloa mukaan kaadeltavaksi itse. Mutta eiköhän tämä riitä tästä :)

Kolmas arvaus, olisko merkki Innis & Gunn kuitenkin? :D On erittäin hyvää, varsinkin Rum Cask joka on siis rommitynnereissä kypsytettyä. HuimaHuima on varmaan maistanut tätä Original-versiota, joka ei sekään mielestäni ole hullumpaa mutta vähemmän maukasta kuitenkin.

Champion Double Ale on myös sellainen jota kannattaa maistaa, Double viittaa tässä siihen että se on kahden oluen sekoitus (stouttia ja alea).
Aika hyvä arvaus, tota rum caskiä pitää kans kokeilla.

Tsekkiläinen Zubr kannattaa maistaa, jos eteen sattuu. Vaalea lager oli melko kirpakka ja aromikas. Hieman epämiellyttävä tuoksu johtui luultavasti siitä, ettei tavaraa hiljaisena päivänä ollut liikkunut.

Tummaa voi kehua enemmänkin. Paksu vaahto ja täyteläinen, pehmeä maku. Todella miellyttävä tuttavuus.

Tuolta tarkempaa infoa: Products, ZUBR.cz

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Hui saatana että alkaa olemaan jo hintaa suhteessa putelin kokoon :D Ensin sitä kauhisteli kun vehnäolutta rupes litkimään, että reilut 3,5e puteli, auts. Sitten Ale, bitter ja porter-osastolle kulungit kasvoi jo monesti viiteen euroon puteli. 0,5l putelista siis. Sitten Nognen tuotteet, jotain 7e. Kallista.

Vaikka toisaalta kun miettii vaikka hyvien viskien ja konjakkien hintoja (alle 40e ei hyvää saa, ja viskeissä mennään ton yli ja reilusti) niin halpaahan tuo olut on.

Onko Karhua jotenkin muutettu? Ennen se oli ihan hyvää suomalaista olutta, nyt siinä on jotenkin kitkerä maku. Onko mun olutmaku vaan muuttunut, kuvittelenko, vai onko oikeasti jotain muutosta makuun tullut?

nim. Yksi monista!

Zone-sarja -42%
No, Karhu on ollut mulle sellanen marketti/hanaolut kun ottaa vähän enemmän. Eli kun määrä korvaa laadun. Mun mielestä se on siihen tarkoitukseen ollut ihan sopiva halvan hinnan takia. Ihmettelen vaan, että onko se maku muuttunut ihan oikeasti vai kuvittelenko.

Ihan oikeita oluita kyllä olen juonut vuosien varrella, ehkä liikaakin. :D

Suomilagereista mun suosikki on kyllä Kukko. Harmi vaan, että sitä on aika huonosti tarjolla, yleensä vaan pilsiä tai tummaa. Ihan hyviä nekin on, mutta jos enemmän ottaa niin lager maistuu kylmänä hyvältä. :)

No, Karhu on ollut mulle sellanen marketti/hanaolut kun ottaa vähän enemmän. Eli kun määrä korvaa laadun. Mun mielestä se on siihen tarkoitukseen ollut ihan sopiva halvan hinnan takia. Ihmettelen vaan, että onko se maku muuttunut ihan oikeasti vai kuvittelenko.

Ihan oikeita oluita kyllä olen juonut vuosien varrella, ehkä liikaakin. :D

Suomilagereista mun suosikki on kyllä Kukko. Harmi vaan, että sitä on aika huonosti tarjolla, yleensä vaan pilsiä tai tummaa. Ihan hyviä nekin on, mutta jos enemmän ottaa niin lager maistuu kylmänä hyvältä. :)
Ainaskin Seinäjoen honkkarissa on ollut Kukon lager vähä alle 11e 12-päkki. Ja pääsiäisen aikoihin oli lidlissä 10e, en tiiä onko enää.

Paikallisesta K-marketista löytyi maailman äijintä olutta, nostaa testosteronitasoja 300 % ja ihan hyvääkin on.

large_7854_VB%20Stubbies.jpg

Back
Ylös Bottom