Hyviä olutmerkkejä?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja tabe
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
12-249x600.jpg

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Paikallisesta K-marketista löytyi maailman äijintä olutta, nostaa testosteronitasoja 300 % ja ihan hyvääkin on.

Missä tämä paikallinen K-kauppa on?? Pakko saada viibiitä!! :kuola:

Edit: Alkoi tämä Kozelin dark maistumaan suoraan sanottuna paskalle heti kun näin tuon kuvan.

K-kaupoista puheenollen.. Pirkkalan Citymarketin olut/siiderihylly oli hatunnoston arvoinen. Parempi valikoima kuin eteläpohjanmaan alkoissa/cittareissa/prismoissa, monta kertaluokkaa parempi.

Missä tämä paikallinen K-kauppa on?? Pakko saada viibiitä!! :kuola:

Onko joku löytänyt tuota jostain Turun-Raision seudulta? Hinta? On se helvetti, kun kaikenmaailman kuraa löytyy joka kaupan hyllyltä mutta tuota ei sinne saada, vaikka maahantuojan varastokin on vieressä.

Itse suosin pienten olutpanimoiden tuotteita. Suosittelen maistelemaan Huvila panimon tuotteita Joutsen ja saimaan oluen tuotteita.
Näitä juomia löytyy yleensä City Marketeista.

Hinnaltaan oluet on hieman arvokkaampia, mutta yrittäjänä pitää kannustaa suomalaista tuotantoa.

http://www.alko.fi/tuotteet/fi/767404

Siinä on yksi parhaimmista oluista, ellei peräti paras. Tullut nyt "kesäsesonki"-olueksi alkoon, suosittelen poistamaan pikavauhtia, erään myyjän mukaan loppunevat juhannukseen mennessä kokonaaan.

Maistoin tota muinoin laivalla pari vuotta takaperin, ja meinasin perkele talvella tilata tota lodjun alkolta erikoistilauksena. Ois maksanu ihan homosti, onneksi en sitten tilannut kun tota nyt tuli alkoonkin. Olis voinu hieman vituttaa.

Onko joku löytänyt tuota jostain Turun-Raision seudulta? Hinta? On se helvetti, kun kaikenmaailman kuraa löytyy joka kaupan hyllyltä mutta tuota ei sinne saada, vaikka maahantuojan varastokin on vieressä.

Eikös sitä sieltäpäinkin K-kaupoista löydy, hinta täällä idässä taisi olla 2,20€.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Pilsner Urquell on tämän hetkinen suosikkini joskin on tullut viimeaikoina sen verta juotua, että olen kyllästynyt siihen ja alkanut maistelemaan muitakin oluita. Murphy's Irish Stouttia tuli kokeiltua hanasta täyteen vatsaan ja oli hieman ongelmia juoda. Nyt olen kuitenkin ostanut kaksi tölkkiä ton tapauksen jälkeen ja yllätyin kuinka helposti juotavaa stouttia se onkin. Kallistakin ja jonkinverran mautontakin, mutta selvästi paras tumma olut mitä tähän asti juonut. Kozel Dark jota juuri juon on omaan makuuni tarpeettoman hapan, vaikkakin maultaan voimakkaampi kuin Irish Stout. Hintansa puolesta kuitenkin hyvä.

Edelleen, Sol ja Corona on jotain niiin hyvää. Ainiin, ja Miller Genuine Draft myöskin erittäin hyvää.

Zone-sarja -42%
Belgiassa puolisen vuotta asuttuani tunnustaudun olutnaiseksi. Tän hetkisiä suosikkeja on Petrus ja Nokian Panimon vaaleansinisesssä tölkissä Keisari vehnäolut (maistuu pitkälti Hoegaardenilta, jonka virallinen belgialainen tarjoilutapa on ilman sitruunaa). Ostin erään kaverini suosituksesta Pirkan lager olutta ja halpisolueks (1,80e / 0,5 tölkki) lyö kyllä täysin kaikki karhut yms. suomioluet. Lisäksi sydämen on valloittaneet afrikan mantereelta kenialainen Tusker ja tansanialainen Ndovu sekä belgialainen Delirium Tremens. Pakko varmaan kesällä tehdä pieni visiitti Belgiaan nauttimaan taas antimista.

Viimeksi muokattu:
Pilsner Urquell on tämän hetkinen suosikkini joskin on tullut viimeaikoina sen verta juotua, että olen kyllästynyt siihen ja alkanut maistelemaan muitakin oluita. Murphy's Irish Stouttia tuli kokeiltua hanasta täyteen vatsaan ja oli hieman ongelmia juoda. Nyt olen kuitenkin ostanut kaksi tölkkiä ton tapauksen jälkeen ja yllätyin kuinka helposti juotavaa stouttia se onkin. Kallistakin ja jonkinverran mautontakin, mutta selvästi paras tumma olut mitä tähän asti juonut. Kozel Dark jota juuri juon on omaan makuuni tarpeettoman hapan, vaikkakin maultaan voimakkaampi kuin Irish Stout. Hintansa puolesta kuitenkin hyvä.

Murphy's Irish Stoutissa olen huomannut isoja hintaeroja kauppojen välillä. Muistelisin, että halvimmillaan 2,65e ja kalleimmillaan 3,65e.

Onkos muut maistaeet 11,5-prosenttista Flying Dogin Double Pale Alea? Nyt kyseinen olut menossa ja hyvää on! Eikä alkoholi maistu juuri ollenkaan. :kippis1:

Olvi ja Koff ovat ehdottomasti parhaat. Ulkomaalaisissa oluissa on liian vahva maku ja niiden aiheuttama rapulakin on paljon kovempi mitä tummempaa olut on.

^ eihän noi kotimaiset oluet (lagerit) oikeasti maistu kovin kummoiselle. Se on toisaalta ihan ymmärrettävää, että kun täällä ollaan moisia totuttu juomaan litratolkulla, niin vähänkään erilaiset tai voimakkaamman makuiset luet saa aikaan vastarintaa.

Mä en muista milloin se oli, mutta aikanaan taisi olla joku sokkotesti (oliskohan ollut jommassa kummassa iltapäivälehdessä), että erottaako juoja suomalaiset oluet toisistaan. Ja tulokset taisi olla siihen suuntaan, ettei normi pulliainen huomaa eroa kotimaisten litkujen välillä. Karhu taisi olla ainut joka hivenen erottui joukosta. Mitään todistusarvoa tällä ei ole tarkoitus olla, mutta kuvaa minusta tilannetta varsin mainiosti.

Back
Ylös Bottom