Hyviä olutmerkkejä?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja tabe
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
St. Patrickin päivän kunniaksi ostin SUOMEN KAUPASTA tölkin Guinnessia. Mitenkäs tuo nyt kaadetaan? Olen juonut vain hanasta "ammattilaisen" kaatamana.
Oli kyllä kova hinta. 3,5e/tölkki. Saksassa vajaan euron tölkki. Joku pallerohan tuolla tölkin sisällä kolisee, mitä lie tekee, vaahdolle kai jotain?

Napsautat tölkin auki ja siitä alat heti kaataa lasiin. Ensin lasia kallelleen ja loppua kohti sitten pystympään. Ja se pallo tekee juuri sen vaahdon.

Kiva. Tuote oli viallinen. Hiilihappoa ei ollut lainkaan. Kiva kun ostin vain yhden tölkin järkyttävään hintaan.

Kiva. Tuote oli viallinen. Hiilihappoa ei ollut lainkaan. Kiva kun ostin vain yhden tölkin järkyttävään hintaan.

Ei siis yhtään, ei ollenkaan? Onko noissa sitten aikaisemmin sitten jotenkin erikoisemmin ollut hiilihappoa? Vai onko munkin käsiin sattunut jokin maanantaikappale?

Itse olen tykästynyt noihin meksikolaisiin, Sol, Salitos ja Corona extra ovat vallan mieluisia. Barcelonalainen Estrella on hyvää, ja myös Portugalilainen Super Bock. Heineken myös. Aivan h*lvetin voitokkaita kun saa hyvän pihvin vielä rinnalle :)

Ei siis yhtään, ei ollenkaan? Onko noissa sitten aikaisemmin sitten jotenkin erikoisemmin ollut hiilihappoa? Vai onko munkin käsiin sattunut jokin maanantaikappale?

Oli erittäin vähän. Siis todella todella vähän. Jos jättää kokisputelin viikoksi avonaiseksi pöydälle niin siinä on yhtä paljon hiilihappoa viikon päästä.

Itse olen tykästynyt noihin meksikolaisiin, Sol, Salitos ja Corona extra ovat vallan mieluisia. Barcelonalainen Estrella on hyvää, ja myös Portugalilainen Super Bock. Heineken myös. Aivan h*lvetin voitokkaita kun saa hyvän pihvin vielä rinnalle :)

Juurikin toiseen threadiin mainostin tätä:
119147_1.jpg

Tummaa ja maukkaampaa kuin vaaleat meksikolaiset lagerit. Tummuudestaan huolimatta ei kuitenkaan raskas...

Paras meksikolainen olut toistaiseksi, oikeastihan nuo meksikolaiset oluet eivät maistu juuri miltään.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Kozelit ovat hyviä, vaalea päiväbisseks ja tumma saunabisseks<3
toinen hyvä on corona.
sitten mikä on kans ihan hyvä näistä halpisbisseistä on fosters ja karjala

pryk.jpg

Tuli viime viikolla maistettua tätä ainakin S-ketjussa myytävää Pyrkmestarin Pale alea, hinta muistaakseni 3,45€. Aikamoinen pettymys sanon minä. Todella mitäänsanomaton perus olut riistohintaan.

Ketjussa tulikin aiemmin jo Aventinus, mutta Aventinus Eis Bock.... väreet menevät samalla selkäpiissä kun sitä kaataa kurkkuun... Sieltä ne palaavat hetken kuluttua päähän.

Amiraali oli minusta hyvää ja halpaa olutta, silloinkun itsekkin tätä harrastusta aloittelin sitä vielä sai 2005v jostain marketista Ylivieskasta. Koreittain sitä kannettiin. Mihin lie sitten kadonnut koko olut kun ei ole missään näkynyt...liekkö joku tietoinen ? Tämä ihan näin perus olusista.

Zone-sarja -42%
Enpä oo itekkään kyllä juonu tölkistä, pullosta tahi ees hanasta hiilihapollista Guinnessia.. o.O

Amiraali oli minusta hyvää ja halpaa olutta, silloinkun itsekkin tätä harrastusta aloittelin sitä vielä sai 2005v jostain marketista Ylivieskasta. Koreittain sitä kannettiin. Mihin lie sitten kadonnut koko olut kun ei ole missään näkynyt...liekkö joku tietoinen ? Tämä ihan näin perus olusista.
Piru, sitä muuten kannettiin selkä vääränä harvasa perjantai (välillä keskellä viikkoakin).
Kori tais maksaa parhaimmillaan 14€, ei jää paljoa hintaa kun vie tyhjät pullot ja korin takasin.

Back
Ylös Bottom