Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Keväällä Münchenissä Starkbierfest, eli vahvan oluen festarit. Tuolta löytyy bissejä aina n. 18% saakka, tarjoilut on savituopeista. Tervetuloa!
18% kuulostaa aika älyttömältä, ei voi olla enää hyvää vai voiko?
Kokeilkaapa Desperado Tequila-olutta. Eli Tequilalla (esanssi) maustettua maissiolutta. Aivan oksennusta. Huonointa "olutta" mitä olen koskaan maistanut.
Kokeilkaapa Desperado Tequila-olutta. Eli Tequilalla (esanssi) maustettua maissiolutta. Aivan oksennusta. Huonointa "olutta" mitä olen koskaan maistanut.
Käypäs HK puotilassa olutravintola pikkulinnussa. Varaa pari tuntia aikaa ja tilaa nögnen dark horizon. Nyt vielä käsittääkseni saa 1. editionia (16%), eikä 20€/plo ole laatuun nähden mikään tolkuton
2. Editioniakin saa, se on kait 17,5% - mutta se on vielä raakaa. Maun pitäisi olla vähemmän makea, mutta alkoholimaisempi.
Hmm mielenkiintosta, google paljasti että alkosta saisi "17.11.08 13,95€" ! Voisinhan mä pienenä yllärinä tarjota kavereille pikkujoulukemuissa 6.12. Mikäli saa alkosta niin lupaan ehdottomasti testata, puotilaan ei jaksais mennä vaikka ei olekaan paikkaa vastaan mitään.
Onko tuo 0,5l pullo vai isompi? Heh saunaolueksi tuo on aivan liian vahvaa, reiluun känniinhän tuosta tulee.
..puotilassa olutravintola pikkulinnussa..
7. Nils Oscar Imperial Stout / Ruotsi
Nyt on "pojat" noudettu, 14 pulloa ainakin turvattu! Jokunen vielä tullee kaverin kautta, jos nyt olis tämän vuoden olutkassa tyhjennetty...