Hyviä olutmerkkejä?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja tabe
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Sveitsissä tuli maistettua sellasta tequila olutta. Merkki oli muistaakseni Desperados, sitä sai kahdella eri promille määrällä. Toisessa oli 3%, toisessa oli 5,7%. Kummatkin olivat oikein hyviä, ehkä vähän makeita, mutta ainakin omaa makuaistia säväytti tämä vahvempi.

Kyllä oma suosikkini lagereista on belgialainen Stella Artois! Jos muuta herkkuja pitäis mainita niin ehkäpä venäläinen Baltika Nr. 7, eipä oo tuota vaan Alkoissa hetkeen enää näkynyt :(

Tän päivän Hesarissa iso olutvertailu D-osiossa. Ykköseksi nousi meikäläisen oma suosikki Schlenkerlan Urbock. Hitto että on bissessä luonnetta. :)

Kakkonen oli Regal Christmas.

Täsä kun just juopas tölkillisen Murphysin herkkua, niin pitää sitä jälleen kehua. On se vain herkullista.

Nøgne Ø:n Dark Horizonia tuli haettua pullollinen ja Ruoholahteen jäi enää kaksi pulloa :P Meinasin maistella ja tehdä makukokemuksen perusteella päätöksen siitä, että käviskö tota hamstraamassa vaikka 12 pulloa kypsymään. Varmaankin on ihan fiksu teko maistella ensin, vaikka tuo onkin "raakaa"? :S

Nøgne Ø:n Dark Horizonia tuli haettua pullollinen ja Ruoholahteen jäi enää kaksi pulloa :P Meinasin maistella ja tehdä makukokemuksen perusteella päätöksen siitä, että käviskö tota hamstraamassa vaikka 12 pulloa kypsymään. Varmaankin on ihan fiksu teko maistella ensin, vaikka tuo onkin "raakaa"? :S

Pitää vähän kiirettä hakea lisää, jos et nyt vielä hommannut! Mä ostin sit kuitenkin laatikon lisää ja pistin parille duunikaverille maistiaiset (saavat korkata vasta vuoden päästä :lol2:), joten omaan käyttöön jäi kolme laatikkoa = 18 pulloa.

Jos barley winet ja imperial stoutit maistuu, niin tuo on takuuvarma valinta - 2. editionia en ole maistanut, mutta ykkönen on kyllä NIIN hyvää!!! :kippis1:

Pitää vähän kiirettä hakea lisää, jos et nyt vielä hommannut! Mä ostin sit kuitenkin laatikon lisää ja pistin parille duunikaverille maistiaiset (saavat korkata vasta vuoden päästä :lol2:), joten omaan käyttöön jäi kolme laatikkoa = 18 pulloa.

Mä ostin 2 pulloa nögneniä. Just juon toista, aika stydiä tavaraa. Ei laisinkaan huonoa. Mitenkähän tätä nyt sitten taas arvostelisi.. Pitäis kai arvostella kuin viinaksia ;)

Juon just Nøgnenia kans :P Stydiä tosiaan. Joku kirjotti "Tastes incredible - dark cherry, red wine, milk chocolate, arabica espresso, intense and delicious - oak & vanilla." En kyllä löydä tästä ku ton punaviinin ja espresson. Katotaan uusiks ku oon juonu ton tuopillisen, pari timmaa menee.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Nii en tiä, ihan maukastahan se oli. Ei ehkä kuitenkaan hintansa väärtiä.. Ei poikennut mitenkään suuresti vastaavista oluista.

Nii en tiä, ihan maukastahan se oli. Ei ehkä kuitenkaan hintansa väärtiä.. Ei poikennut mitenkään suuresti vastaavista oluista.

Niinpä. Hyvin vaikea sanoa. Yks puteli meni eilen ja onhan tuossa juomista. Tosin uppoaa paljon nopeammin kurkusta alas kuin viini. Hyvää viiniä saa jo 6-7 eurolla joten 14 euroa oluesta on mielestäni liikaa.

Maku on ookoo, muttei hookoon. Tykkään juoda litran-puolitoista tai 2-3 pulloa (0,333 tms) seurustelujuomana ja laihempi 5-6 prossanen menee. Mutta kokemus tämäkin. Toinen pullo on vielä kaapissa joten mielipide voi muuttua seuraavassa maistissa ;)

Mä en ainakaan hetkeen luultavasti maistele tota, ellen sitten löydä E1 jostain tai muutaman vuoden päästä E2.

...Hyvää viiniä saa jo 6-7 eurolla joten 14 euroa oluesta on mielestäni liikaa...

Mutta viinin ja oluen maut kuitenkin on melko erilaiset, siis yleisellä tasolla. Mä en henkilökohtaisesti voi sietää viiniä, ihan sama minkä väristä... :urjo: ...eikä maalla, rypäleellä, ei edes hintatasolla ole vaikutusta - se perusmaku yksinkertaisesti on vaan mun suussa niin helvetin pahaa, etten nykyään kovin helposti ota viiniä edes "fiinissä" ravintolassa.

Paska vaan, ettei juuri missään hyvässä ruokamestassa ole lapparia kummoisempaa olutta :rolleyes:

Mites HK, joit sitten koko pullon yksin??? Kyllä tollaset oluet on hyvä jakaa - yhden, tai jopa kahden kaverin kanssa tuo 0.5l on just passeli määrä...

Mä en ainakaan hetkeen luultavasti maistele tota, ellen sitten löydä E1 jostain tai muutaman vuoden päästä E2.

Ei taida ykköstä olla saatavilla enää kuin pikkulinnussa, 20€/plo - sitä ei tullut alkoon kuin 750 pulloa, lintuun 600!

Mites HK, joit sitten koko pullon yksin??? Kyllä tollaset oluet on hyvä jakaa - yhden, tai jopa kahden kaverin kanssa tuo 0.5l on just passeli määrä...

Kyllähän se meni. Vähän liikaahan se oli, mutta aikajanaakin riitti melkein 5 tuntia. Jos olis ollu pikkujoulut niin meininki hieman toisenlainen ;)

No on teillä kiire juoda ne heti pois?

JOS nyt onnistuin saamaan vielä kahdeksan pulloa (eipä ole ko. alko vastannut sähköpostiin), niin siitä menee yksi pullo kolmannelle duunikaverille, yksi juontiin ja 3. ltk "kellariin". Seuraava korkataan aikaisintaan vuoden päästä, muutenkin ajattelin pullo/vuosi tahtia juoda loput :kippis1:

Prayer: ei ehkä kannata ihan jääkaapista suoraan alkaa kittaamaan, voi mennä maut ns. harakoille...

Zone-sarja -42%
Prayer: se vaatiikin vähän hamsterin luonnetta :)

Mulla on tällä hetkellä jemmassa n. 140 pulloa olutta, suurin osa niistä saa pötkötellä rauhassa ainakin vuoden. Rahaa noissa on kiinni n. 800€, puolen vuoden aikana toi läjä on jostain ilmestynyt... :D

Prayer: se vaatiikin vähän hamsterin luonnetta :)

Mulla on tällä hetkellä jemmassa n. 140 pulloa olutta, suurin osa niistä saa pötkötellä rauhassa ainakin vuoden. Rahaa noissa on kiinni n. 800€, puolen vuoden aikana toi läjä on jostain ilmestynyt... :D
Mä voin tulla maistelee ettei vaan mikään ole menny vanhaks :D

Latest posts

Back
Ylös Bottom