Hyviä olutmerkkejä?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja tabe
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Mitäs pidit Old Engine Oilista? Meinasin viime viikolla maistaa iteki mutta hinta tuli sitte liian korkeena vastaan.

Ihan hyvä vaihtoehtohan se oli Irish Coffeelle ;) Hyvää oli, jos vahvoista oluista tykkää. Voi olla, että tulee joskus jatkossakin osteltua. On muuten vahvasti humaloitua olutta.

Joo kyllä se varmaan huomenna menee kokeiluun tuo old engine oil. Yksi mitä voin itse kovasti suositella, on Fuller's London Porter. Itellä ei ole siitä kylläkään sen enempää kokemusta, kuin kaverin tuopista kerran pari hörppyä sain maistaa ja hyvää oli. Sen mitä nyt muistan, niin jälkimaku oli sellainen kahvimainen, kannattaa ehdottomasti kokeilla.

Tuo Old Engine Oil maistuu sille miltä voisi kuvitella moottoriöljyn maistuvan, eli ainakin omaan makuun melko ärmäkkä olut. Mutta varmasti jos vahvemmista olsseista pitää niin voi kolahtaakin.

Yksi mitä voin itse kovasti suositella, on Fuller's London Porter. Itellä ei ole siitä kylläkään sen enempää kokemusta, kuin kaverin tuopista kerran pari hörppyä sain maistaa ja hyvää oli. Sen mitä nyt muistan, niin jälkimaku oli sellainen kahvimainen, kannattaa ehdottomasti kokeilla.

London Porteria tulee yleensä juotua yksi pullo viikossa, tuohon tahtiin on jo muutama kymmenen tullut nautiskeltua. Tuoksussa ja maussa erottuva kaakaon ja kahvin sekoitus tekee tuosta TODELLA makoisan oluen :)

Nyt on tullut osteltua Rochefort 8 ja Slottskällanin Imperial Stoutia, parhaimmillaan vain hieman viilennettyinä.

Ja taas on hyvän oluen ystäville koittanut vuoden paras aika - jouluoluet tekevät tuloaan! Nögnen God Jul on joukosta poissa, mutta onneksi viime joulun satoa on pari pulloa kaapin perukoilla. Taatusti parempaa, kuin viime jouluna :rock:

Zone-sarja -42%
Itselle ei nuo jouluoluet oikein putoa. Saman tuloksen saa kun heittää pullolliseen kaljaa lusikallisen kanelia ja vähän ravistaa. Ei toimi minun kohdalla..

Itselle ei nuo jouluoluet oikein putoa. Saman tuloksen saa kun heittää pullolliseen kaljaa lusikallisen kanelia ja vähän ravistaa. Ei toimi minun kohdalla..

Montas erilaista olet maistanut?

Eikä siinä mitään, ei kaikki tykkää... :piis:

Itse kuitenkin pidän tummista ja vahvoista oluista, toinen ääripää erittäin vahvasti humaloidut IPA:t yms. Jouluoluissa on (suurimmassa osassa) kuitenkin makua keskivertokeppanaa huomattavasti enemmän :) Pitää vielä lisätä, että maitokaupassa myytävät jouluoluet on 99% kuraa, kyllä siinä pitää voltteja olla - ilman pistävää alkoholin makua kuitenkin!

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Ei siis, ei niissä kanelia olekkaan mutta se mulla niistä tulee mieleen, ehkä juuri tämän takia ne ei maistu minulle, mutta jokainen tavallaan! Minä rakastan Coronaa ja tätä uutta Salitos olutta joka on tosi hyvää:kuola:

Mistäs tämmöstä löytäis? http://olutopas.info/?olut=380

Alkossa myytävät Leffet (Blonde ja Brune) ovat omaan suuhun todella maistuvia ja olisi mielenkiintoista maistaa myös tätä.

Edit. Ainiin, ja mistäs saisin ostettua sellaisia olutlaseja, joista esim. Leffekin baareissa tarjoillaan? http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/6/6a/Leffe_beer_glass_small.jpg/180px-
Täältä: http://shop.belgianshop.com/ löytyy sekä kysymääsi olutta, että suuri valikoima erilaisia olutlaseja.

Ainiin, ja mistäs saisin ostettua sellaisia olutlaseja, joista esim. Leffekin baareissa tarjoillaan?

Olutkellari Helsingistä ovat kuulemma myyneet esim. Chimayn laseja, hinnasta ei hajua - itse ajattelin piipahtaa tuolla joku ilta ja kysyä Rochefortin lasia - tietysti niin, että ensin tyhjennetään siitä ainakin yksi 8 :)

Olutoppaassahan vinkkaavat kiertelemään kirppareita - löytyy ilmeisesti aika hyvinkin noita laseja. Itselle vaan nuo kirpparit ovat henkilökohtainen helvetti...

Tuota leffen radieusea ei ole kyllä ikinä tullut vastaan?!?

Kirppareita on kierrelty tyttöystävän ansiosta melko ahkerasti ja sieltä on laseja löytynyt ja ostettukin. :) Tuon tapaisia laseja en ole silti nähnyt ainuttakaan.

Back
Ylös Bottom