Hyvät vatsalihakset (sixpack)?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja joels
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
En muuten oikeasti tajunnut paljon mitään tuosta nyrkkeilijän viestistä. Alku vielä meni mutta loppu oli jotain ihmeellistä sanarumbaa. :confused:

nyrkkeilijä sanoi:
mulla oli vuoden pakkomielle toi sixpackki treenasin nii kovaa ku lähti vatsoja eri liikkeillä ja laihduin 5 kiloo mutta olin jo laiha enkä ymmärtäny ravinnon päälle mitää sen takii joskus tuli mässäiltyä ja joskus ei sen jälkee pääti etten yritä sitä enää kun kuulin tosta lihasten kuihduttamisesta melkein kuihtu kaikki lihakset :(
joten oon nyt päättäny että diettaan vatsaa kun oon vasta 16 :) ettei turhaan ne lihakset kuidu pois mutta nyt on hyvä proteiini määrä per pv eli ei hätiä mitiä en pidä kiirettä palikoiden kanssa mutta kyllähän se ois hyvä muijia mennä pokailemaan rannalle palikoiden kans :) mutta ne palikat saa ihan helposti näkymään kun on hyvä dietti jossa on proteiinia paljon että ei lihakset kuihdu ihan heti pois mutta se on eri asia että miltä ne tulee näyttämään koska mun mielestä tavallinen ''sixpack'' (mikä mulla on) ei näytä hyvältä pitäis olla se niin sanottu eightpack eli 8 vatsalihasta eikä kuutta koska se on ihan regular taitaa ne vatsalihakset olla pakkomielle muillekki kuin mulle :) mutta ne on lihaksia siinä missä muutki eli kuten on sanottu ei niitä täytyy 500 lauhkoo päivässä niiku mä oon tehny mutta virheistä otin opikseni.
Ihan ku jotai räppiä, jou mään:rock:

Reenasin joskus yläasteella vatsalihakset kuntoon kotioloissa. Tein 100 toistoa illassa ja tulokset näkyi jo 3 viikon kuluessa. Silloin olinkin todella laiha jo muuten joten sixpäkki näkyi kivasti. Nyt on rasvaa sen verran päällä ettei niistä näy kun pieni vilaus silloin tällöin =) Tiedän, että siellä ne on tallella kyllä, pitäis vaan saada pieni dietti päälle jotta ne näkyisivät taas =P

Kaikki kuorossa!

LOLLOLLOOOOOL LOLLOLLOOOL LOLLOL LOLLOL LOOOOOOOOL!!!!

Kevään merkit ilmassa. Sixpackit pitää kaivaa esiin, hinnalla millä hyvänsä.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Joona sanoi:
Kevään merkit ilmassa. Sixpackit pitää kaivaa esiin, hinnalla millä hyvänsä.

Totta. Lisäisin vielä saunabeltin mukaan ohjelmaan :hyper:

jeah, itsellänikin olisi työnsarkaa tuossa suhteessa.. Packki on kova ja tuntee selkeästi erikseen erottuvat lihakset vatsankohdalla, mutta mieluummin keräilen vielä massaa lisää ennenkuin alan tässä diettiä vetämään.. ei se packi herraksi tee ja loppu peleissä ei se ole edes mielestäni kovinkaan hienon näköinen jos ei ole muutakin lihasta kropassa ;P

mulla PITÄÄ olla packki kunnossa kesään mennessä, onko vinkkejä sixpackmiehiltä miten se erottuu noin lyhyessä ajassa? tai no mite se nyt ottaa :P

Mullakin on kovat palat ja oikeestaan tarpeeks isotki jo, eli näkyy ihan hyvin vaikka on vähän läskiä päällä :D.. Kunnolla reenaan vielä vaikka kuukauden ja sit alkaa ottaa turhia läskejä päkin päältä pois niin eiköhän hyvä tuu ;)

Tsemppiä muilleki 6- päkin havitteluun!!

Miks hankkii joku vaivane sixi ku voi hankkii koko korin ;). Mä en viel ala mitää sixii viel kaivelee ku ei olis sillo mitää muut esiteltävää :D

Nilzinator sanoi:
Mullakin on kovat palat ja oikeestaan tarpeeks isotki jo, eli näkyy ihan hyvin vaikka on vähän läskiä päällä :D.. Kunnolla reenaan vielä vaikka kuukauden ja sit alkaa ottaa turhia läskejä päkin päältä pois niin eiköhän hyvä tuu ;)

Tsemppiä muilleki 6- päkin havitteluun!!

mulla tuntuu kans palat jos tunnustelee, mutta läskiä sen verran päällä ettei juurikaan näy :itku: . tuntuu siltä että jos hyppää nii hölskyy toi keskivartalo vielä huomennaki :D . noh pitänee dietata ylimääräset kesäksi pois

Itse oon kokeillu "fysio pallolla" tehä ja on hyvin tullu tuloksii ja se ei rasita selkää. Semmonen pallo on muutenki hyvä hankinta muihin liikkeisiin, eikä se maksa ku 10-25€. Ja se on kanssa hyvä käyttää siin pienii lisäpainoja tuo huomattavasti paremmin vatsalihakset näkyvii.

Neuvoja?

Olis tarkotuksena kaivaa vatsalihakset esiin eli tarttis vähän neuvoja tämmötteissä jutuissa kun että mitä syötte dietillä proteini hiilihydraatit ym? Ja kuinka pitkiä pitäis olla rasvanpoltto sarjat jos tekee vatsalihaksia ilman painoja (normaali istumaan nousu ja jalkojen nostot)?

ootte jo pahasti myöhässä, hajotkaa siihen :hyper:

Parempi onni ens vuonna, muistakaa kysellä samoja juttuja tammikuussa niin pitäisi pelivaran riittää.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom