- Ikä
- 37
En muuten oikeasti tajunnut paljon mitään tuosta nyrkkeilijän viestistä. Alku vielä meni mutta loppu oli jotain ihmeellistä sanarumbaa.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ihan ku jotai räppiä, jou mäännyrkkeilijä sanoi:mulla oli vuoden pakkomielle toi sixpackki treenasin nii kovaa ku lähti vatsoja eri liikkeillä ja laihduin 5 kiloo mutta olin jo laiha enkä ymmärtäny ravinnon päälle mitää sen takii joskus tuli mässäiltyä ja joskus ei sen jälkee pääti etten yritä sitä enää kun kuulin tosta lihasten kuihduttamisesta melkein kuihtu kaikki lihakset :(
joten oon nyt päättäny että diettaan vatsaa kun oon vasta 16 ettei turhaan ne lihakset kuidu pois mutta nyt on hyvä proteiini määrä per pv eli ei hätiä mitiä en pidä kiirettä palikoiden kanssa mutta kyllähän se ois hyvä muijia mennä pokailemaan rannalle palikoiden kans mutta ne palikat saa ihan helposti näkymään kun on hyvä dietti jossa on proteiinia paljon että ei lihakset kuihdu ihan heti pois mutta se on eri asia että miltä ne tulee näyttämään koska mun mielestä tavallinen ''sixpack'' (mikä mulla on) ei näytä hyvältä pitäis olla se niin sanottu eightpack eli 8 vatsalihasta eikä kuutta koska se on ihan regular taitaa ne vatsalihakset olla pakkomielle muillekki kuin mulle mutta ne on lihaksia siinä missä muutki eli kuten on sanottu ei niitä täytyy 500 lauhkoo päivässä niiku mä oon tehny mutta virheistä otin opikseni.
Anteeksi, turha postaus. Repesin vaan niin totaalisesti että piti antaa Pumperille tästä propsit.Pumper sanoi:Ihan ku jotai räppiä, jou mään
Joona sanoi:Kevään merkit ilmassa. Sixpackit pitää kaivaa esiin, hinnalla millä hyvänsä.
Nilzinator sanoi:Mullakin on kovat palat ja oikeestaan tarpeeks isotki jo, eli näkyy ihan hyvin vaikka on vähän läskiä päällä :D.. Kunnolla reenaan vielä vaikka kuukauden ja sit alkaa ottaa turhia läskejä päkin päältä pois niin eiköhän hyvä tuu ;)
Tsemppiä muilleki 6- päkin havitteluun!!