Hyvät vatsalihakset (sixpack)?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja joels
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Moro.
Saako hyvän "sixspäckin" ihan kotikonstein esim. jalkojen-nostoilla ja istumaan nousuilla? Tai ees jonkinlaiset vatsalihakset:(

Joel

Käytä hakua ja postaa ensi kerralla alottelijoiden osiolle.

Tästä aiheesta on miljoona postia jo ja hyviä vinkkejä kokonaisvaltaiseen treenaukseen palsta täynnä. Pelkällä sixpackilla et tee hevonvittua.

Sinullahan on jo vatsa lihakset.
Vitsi.

Asiaan, eli kyllähän jonkin laiset vatsalihakset saa treenaamalla (teet vatsalihas liikkeitä). Mutta mitenkäs paljon on ylimääräistä tavaraa tuossa rinnan alla?

siksterin näkyvyyteen vaikuttaa kait lähinnä rasvaprosentti, ei niinkään se etttä jyystää vatsoja päivittäin
edit: siis tietenki niitäki pitää tehä silti

"sixpäkin" saat kotikonstein... Vaihdat joka viikko vatsalihas liikettä ja toistoja että vatsa saa uutta ärsykettä. Tietenki ylimääräiset mässäälyt on hyvä jättää pois ja proteiinia kuuluu myös saada kuten kaikki muutkin lihakset.. Ja hyvähän se on tehdä myös punnerruksia ja yhdenjalankyykkyyjäkin

Tottakai voit saada kotikonstein vatsalihakset hyvään kuntoon. Tarpeeksi rautaa vastukseksi niin johan saa vatsalihakset kyytiä. Ihan yhtä hyvin kuin salilla. Kannattaa treenata vatsojen lisäksi vähintään myös selkää ns. vastapainoksi.

Älytön liike muuten toi voimapyörä ilman polvia tuettuna. Pääsen alas asti mutta takasin tullessa romahtaa. :) Täytyy taas alkaa reenailemaan sitä, ylivoimasesti paras liike mun mielestä vatsoille taljavatsojen lisäksi.

samout sanoi:
siksterin näkyvyyteen vaikuttaa kait lähinnä rasvaprosentti, ei niinkään se etttä jyystää vatsoja päivittäin
edit: siis tietenki niitäki pitää tehä silti

Näin on! Ja muutenkin on vielä enemmän ylikorostettu tuo sikspäkki mitä penkkitulos ikinä. ;)

Kyllähän sen päckin saa helposti kotikonsteinkin näkymään, muistan itse tahkonneeni n.15 vuotiaana 300toistoa päivässä kolmen viikon ajan:hyper: . oli muuten sen jälkeen vatsat kipeänä mutta kyllä niitä tuloksiakin kivasti näky, kun ei ollu rasva % mikään hirveen iso.

Joze86 sanoi:
muistan itse tahkonneeni n.15 vuotiaana 300toistoa päivässä kolmen viikon ajan:hyper: . oli muuten sen jälkeen vatsat kipeänä

Itsekin päätin vakaasti treenata päkin kuntoon 15-vuotiaana, ja aloitin reippaasti tekemällä ensimmäisenä iltana 300 toistoa istumaannousuja ym. Seuraavaan 1½ viikkoon ei meinannut päästä sängystä ylös :D

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Viime kesänä provinssirockissa huomioni kiinnittyi yhteen hessuun, joka pollean näköisenä notkui menemään ilman paitaa. Kaverilla oli tosi timmi sixpack, selvästi oli vatsalihaksia treenattu kovasti, ei ollut pelkästään alhaisen rasvaprosentin ansiota. Mitään muuta kundi ei sitten ollutkaan treenannut, kädet oli ihan risut, rinta litteääkin litteämpi jne. Mun mielestä se oli helvetin typerän näköistä.

Jos on pakko treenata vaan yhtä lihasryhmää, niin poikkeaisi edes joukosta ja treenaisi itelleen vaikka tolkuttomat takareidet. Hyvä olisi biitsillä niukoissa speedoissa patsastella.

Hellion sanoi:
Viime kesänä provinssirockissa huomioni kiinnittyi yhteen hessuun, joka pollean näköisenä notkui menemään ilman paitaa. Kaverilla oli tosi timmi sixpack, selvästi oli vatsalihaksia treenattu kovasti, ei ollut pelkästään alhaisen rasvaprosentin ansiota. Mitään muuta kundi ei sitten ollutkaan treenannut, kädet oli ihan risut, rinta litteääkin litteämpi jne. Mun mielestä se oli helvetin typerän näköistä.

Jos on pakko treenata vaan yhtä lihasryhmää, niin poikkeaisi edes joukosta ja treenaisi itelleen vaikka tolkuttomat takareidet. Hyvä olisi biitsillä niukoissa speedoissa patsastella.

Ennemmin etureidet:rock:
Kauheat jöötit jaloissa tepastella ilman housuja joka paikassa:whip:

joels sanoi:
Moro.
Saako hyvän "sixspäckin" ihan kotikonstein esim. jalkojen-nostoilla ja istumaan nousuilla? Tai ees jonkinlaiset vatsalihakset:(

Joel
Hyvät naiset ja herrat, voimapyörä!
Olen itse tehnyt sitä kotona joka reenin jälkeen ja avot. Loistava niksi jonka olen siinä oppinut on, että pistä jalat takaa ristiin ja paina niitä yhteen lujaa, jolloin ne jännittyy ja lonkankoukistajat eivät pääse osallistumaan suoritukseen. Tällöin liikkeestä tulee raskaampi, mutta tehokkaampi. Uskallan jopa sanoa, että voimapyörän lisäksi et tarvitse muuta vatsalihasliikettä, sillä se ottaa ylä, ala ja sivuvatsoihin. Suosittelen sotä lämmöllä. Tee sitä aerobisen ja salin rinnalla, niin jengat katoaa nopeasti ja sixpacci tulee esiin entistä nopeammin ja vahvempana!!!:hyper:

Jaaggo sanoi:
Hyvät naiset ja herrat, voimapyörä!
Olen itse tehnyt sitä kotona joka reenin jälkeen ja avot. Loistava niksi jonka olen siinä oppinut on, että pistä jalat takaa ristiin ja paina niitä yhteen lujaa, jolloin ne jännittyy ja lonkankoukistajat eivät pääse osallistumaan suoritukseen. Tällöin liikkeestä tulee raskaampi, mutta tehokkaampi. Uskallan jopa sanoa, että voimapyörän lisäksi et tarvitse muuta vatsalihasliikettä, sillä se ottaa ylä, ala ja sivuvatsoihin. Suosittelen sotä lämmöllä. Tee sitä aerobisen ja salin rinnalla, niin jengat katoaa nopeasti ja sixpacci tulee esiin entistä nopeammin ja vahvempana!!!:hyper:

Kuulostaa iha TV-shopin mainokselta :) IMO: Ei niitä vatsoja tarvi joka treenissä tehä vaan 2 kertaa viikkoon toimii hyvin(kertakin riittää). Toisella kerralla suoria vatsalihaksia ja toisella vinoja. Suorat jossain koneessa, rutistuksia tai vaikka voimapyörää. Vinoille oon ite tehny venäläisiä kiertoja - tosi jees liike.

Jaaggo sanoi:
Loistava niksi jonka olen siinä oppinut on, että pistä jalat takaa ristiin ja paina niitä yhteen lujaa, jolloin ne jännittyy ja lonkankoukistajat eivät pääse osallistumaan suoritukseen.

Tuota pitää kokeilla, kun teen itse myös voimapyörää kotona joka toisessa vatsatreenissä. Normaali istumaannousussa on myös hyvä vastaava niksi: pitää jalat muuten normaalisti eli kantapäiden väli 10 cm tai enemmän mutta laittaa jalkaterät viistoon siten että isovarpaat koskettavat toisiaan. Pienellä muutoksella saa eristettyä jalkojen apuvoimat yllättävän tehokkaasti.

Helposti tuon päkin saa näkyviin kotikonstein, muistat vaan käydä lenkilläkin ja kattoa vähä mitä syöt...Itellä alko päkki näkymään joskus 11-12vuotiaana, alotin treenailemaan säännöllisesti joskus ala-asteen neljännellä. Tahkosin aina samalla liikkeellä vatsoja.:rolleyes: Polta ylimääräset rasvat vaan pois nii alkaa ruudut näkymään, ei siihen käsittääkseni kovin paljoa tarvi treenata.:thumbs:

Raskaat perusliikkeet vatsalle toistovälillä 5-20. Palikat suuremmiksi, niin näkyvät vaikka päällä olisi vähän traaniakin.

mulla oli vuoden pakkomielle toi sixpackki treenasin nii kovaa ku lähti vatsoja eri liikkeillä ja laihduin 5 kiloo mutta olin jo laiha enkä ymmärtäny ravinnon päälle mitää sen takii joskus tuli mässäiltyä ja joskus ei sen jälkee pääti etten yritä sitä enää kun kuulin tosta lihasten kuihduttamisesta melkein kuihtu kaikki lihakset :(
joten oon nyt päättäny että diettaan vatsaa kun oon vasta 16 :) ettei turhaan ne lihakset kuidu pois mutta nyt on hyvä proteiini määrä per pv eli ei hätiä mitiä en pidä kiirettä palikoiden kanssa mutta kyllähän se ois hyvä muijia mennä pokailemaan rannalle palikoiden kans :) mutta ne palikat saa ihan helposti näkymään kun on hyvä dietti jossa on proteiinia paljon että ei lihakset kuihdu ihan heti pois mutta se on eri asia että miltä ne tulee näyttämään koska mun mielestä tavallinen ''sixpack'' (mikä mulla on) ei näytä hyvältä pitäis olla se niin sanottu eightpack eli 8 vatsalihasta eikä kuutta koska se on ihan regular taitaa ne vatsalihakset olla pakkomielle muillekki kuin mulle :) mutta ne on lihaksia siinä missä muutki eli kuten on sanottu ei niitä täytyy 500 lauhkoo päivässä niiku mä oon tehny mutta virheistä otin opikseni.

nyrkkeilijä sanoi:
mulla oli vuoden pakkomielle toi sixpackki treenasin nii kovaa ku lähti vatsoja eri liikkeillä ja laihduin 5 kiloo mutta olin jo laiha enkä ymmärtäny ravinnon päälle mitää sen takii joskus tuli mässäiltyä ja joskus ei sen jälkee pääti etten yritä sitä enää kun kuulin tosta lihasten kuihduttamisesta melkein kuihtu kaikki lihakset :(
joten oon nyt päättäny että diettaan vatsaa kun oon vasta 16 :) ettei turhaan ne lihakset kuidu pois mutta nyt on hyvä proteiini määrä per pv eli ei hätiä mitiä en pidä kiirettä palikoiden kanssa mutta kyllähän se ois hyvä muijia mennä pokailemaan rannalle palikoiden kans :) mutta ne palikat saa ihan helposti näkymään kun on hyvä dietti jossa on proteiinia paljon että ei lihakset kuihdu ihan heti pois mutta se on eri asia että miltä ne tulee näyttämään koska mun mielestä tavallinen ''sixpack'' (mikä mulla on) ei näytä hyvältä pitäis olla se niin sanottu eightpack eli 8 vatsalihasta eikä kuutta koska se on ihan regular taitaa ne vatsalihakset olla pakkomielle muillekki kuin mulle :) mutta ne on lihaksia siinä missä muutki eli kuten on sanottu ei niitä täytyy 500 lauhkoo päivässä niiku mä oon tehny mutta virheistä otin opikseni.

:offtopic: oletko kuullut sellaisista pienistä asioista kuten välimerkeistä? :D. ja muutenkin kieliopillisesti täydellinen viesti

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom