Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mitäs muut tänään polttaa? Itsellä palaa aika varmasti toi RGPE... perusvarmaa tavaraa.
n. 60e oli juurikin samaisesta puljusta, + 15e toimituskuluja. Sikaritalolta olisi saanut ton "cao" mallin 49e, mutta kun välttämättä halusin kullan värisen Xi2 ;)Mihin hintaan toi Xikar irtosi? Oon noita valmistajan leikkureita joskus kuolannut ja ajattelin et kohtuulliseen hintaan vois itsekkin jonkun poistaa. Just kerkesin kyllä tilata cigarworldista tän keskustelun innoittamana tosiaan 12 panatelaa.. Mut jos ens kerralla sit. ;)
...Romeo y Julia...ns. 'pehmeään luokkaan kohtuu hinnalla*' voi heittää suosituksia...Hintahan sais olla mielellään alle 10€/kpl...pehmeä/miedon ja tasaisen makuisista sikareista...[/SIZE]
Voisin noihin kriteereihin suositella paljon puhuttua Rafael Gonzalesia. Panatela ja petit corona ainakin suht edukkaita ja pehmeitä kuubalaisia. Mulla on kans sellanen käsitys että Sveitsissä olis ihan järkevät hinnat. Laitahan reissusta sikariraporttia! =)Pitäis varmaankin lähteä tuossa alkuviikosta pyörähtämään Zürichissä kuvaan pari kohdetta, ei varmistunut vielä mutta varmuuden vuoksi utelen
Tästä päästään siis oikotietä sikarinostoon, mikäli sieltä nyt kannattaa hinnallisesti edes harkita tuovansa sikaria....
Romeo y Julia, Monte Christo on meitsin lempparisikareita, joten tohon ns. 'pehmeään luokkaan kohtuu hinnalla*' voi heittää suosituksia. Josko pienen nipun ostais syksyn metsästysreissulle. Hintahan sais olla mielellään alle 10/kpl.
*=Mä siis tykkään pehmeä/miedon ja tasaisen makuisista sikareista, esim. Cohiba ei ole tällainen, vaan IMO aika voimakas, ainakin ne mitä aiemmin olen maistanut.
Voisin noihin kriteereihin suositella paljon puhuttua Rafael Gonzalesia. Panatela ja petit corona ainakin suht edukkaita ja pehmeitä kuubalaisia.
Voisin noihin kriteereihin suositella paljon puhuttua Rafael Gonzalesia. Panatela ja petit corona ainakin suht edukkaita ja pehmeitä kuubalaisia. Mulla on kans sellanen käsitys että Sveitsissä olis ihan järkevät hinnat. Laitahan reissusta sikariraporttia! =)
Ei paha hinta mun mielestä. MC on kuitenkin jo mun makuun laadukas ja hyvä merkki. Noita kolmosia en ole tosin VIELÄ testannut. Savuraporttia odotellesa.Sikariraportti:
Ostin tuttua ja turvallista Montecristo nro 3:sta 25kpl laatikon.
Hinta oli 6.8 kpl, joten ei pahoissa hinnankiroissa.
Polttelut alkaa vasta Lapinreissulla, eli ensi keskiviikko iltana kun pääsee laavulle, niin varmasti tulee 1. pössyteltyä. Vähän konjamiinia siihen kaveriksi, niin johan on reissu avattu :D
En oikein ymmärtänyt postaustasi, mutta eikö sikariporaa käytetä tekemään reikää sikarin "hattuun"? Siis käyttötarkoitus melkein sama kuin leikkurilla. Korjatkaa paremmin tietävät.Mä vähän epäilen notta sain pankista 2kpl sikariporia...jotaa ehkä semmosia koska leikkureita ne ei ainakaan ole..nyt kysymys: mitä hittoa tehää sikariporilla ja minkälaisia ne on?
Ja toinen kysymys, ajattelin syksyn mittaan investoida humidorin noin 50 sikarille. Suomalaisista verkkokaupoista saa ihan nättejä, mutta hinta on huomattavasti korkeampi verrattuna esimerkiksi www.cigarworld.de:n vastaaviin humeihin. Eli kannattaako suosista ostaa suomesta vai tilata Saksasta?