Hyvät sikarit

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja kekexx
  • Aloitettu Aloitettu
Tottahan tietysti oikeassa tupakkikaupassa sikareita säilytetään oikein, mutta jos ostaa juhlasikarinsa moukkamaisesti jostain stokkalta niin kyllä ne silloin hyllyssä ovat. Ainakin ne, joihin itse olen joskus satsannut. Ehkä olen melko amatööri näissä hommissa.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
eilen nautiskelin montecriston nelosen. alkaa kelit olla jo sitä luokkaa että viitsii poltella ulkona.

nyt ku tää sikariharrastus kesän päälle nostaa päätään niin kysytääs että olisko pakkislaisilla sikarinystävillä intoa kokoontua kesän päälle poltteleen sikarit porukkaan ja vaihtaan ajatuksia aiheesta?

tähänkin ketjuun on tullut kommenttia yhdeltä sun toiselta joten varmasti sikarinystäviä riittää.

ei varsinaisesti liity "oikeisiin" sikareihin, MUTTA tänään poistin rasian hofnarin lilliput vanillaa Mankkaan (?) Alepastat hintaan 4, 80e. Oli ainoa rasia, pakko oli ostaa kun pisti räikeesti hyllystä silmään. ;) pitkästä aikaa..

Viimeks tuli kokeiltua King edward imperial sikareita ihan jees, nyt taskussa istunut Ritmeesterssin Sweet filullisia pikku-sikareita satunnaiseen "kessutteluun". Tuo maku ei ole mikään tyrmäävä verrattuna lilliput coffeehen joita palo aski jussina.

Tänään tuli polteltua CAO:n maustettu Bella Vanilla Töölön Sikarikaupan olohuoneessa, joka oli oikein viihtyisä paikka rauhalliseen sauhutteluun. Sikari oli omaan makuun liian makea mutta sopinee esim. jälkiruokasikariksi tai mietojen drinkkien kanssa. Mukaan kaupasta tarttui myös CAO:n Brazilia Piranha sekä Sopranos Associate, joka saa kunnian toimia TJ 0 sikarina viikon päästä ;)

Tänään tuli polteltua CAO:n maustettu Bella Vanilla Töölön Sikarikaupan olohuoneessa, joka oli oikein viihtyisä paikka rauhalliseen sauhutteluun. Sikari oli omaan makuun liian makea mutta sopinee esim. jälkiruokasikariksi tai mietojen drinkkien kanssa. Mukaan kaupasta tarttui myös CAO:n Brazilia Piranha sekä Sopranos Associate, joka saa kunnian toimia TJ 0 sikarina viikon päästä ;)
Noista CAO:n maustetuista toi Moontrance on ihan perkeleen hyvä. Noita muita en ole vielä kerennyt tupruttelemaan, pitääkin taas käydä joku päivä töölössä.:)

Noista CAO:n maustetuista toi Moontrance on ihan perkeleen hyvä. Noita muita en ole vielä kerennyt tupruttelemaan, pitääkin taas käydä joku päivä töölössä.:)

Petit corona vitolan Moontrance on täälläkin testattu. Liian karkkinen omaan makuun, mutta aromaattisten ystävälle varmasti loistava sikari. =)

Pikkusikareiden ystäville voisin muuten suositella ainakin Havanna-aitasta löytyvää Montecriston Club-kokoa. Hieman perus-cigarilloa isompi konekääritty kuubalainen. Voittaa mun mielestä kehutun Pianonkin 3-0.

Ei periaatteessa kuuluis säilyttää. Itse oon kuitenkin "menestyksellä" säilyttänyt niitä muiden sikareiden seassa.:thumbs::thumbs:

Mutta jos sulla on useampi humidori, niin tottakai nuo aromisoidut kannattaa säilyttää erillään omassa humissa.

WARNING: Voi tosiaan miettiä haluaako sitten arvosikareihin edes sitä minimaalista, niihin kuulumatonta aromia. Itse en ainakaan haluaisi Moontrancen tuoksua Esplendidoihin.

Ei periaatteessa kuuluis säilyttää. Itse oon kuitenkin "menestyksellä" säilyttänyt niitä muiden sikareiden seassa.:thumbs::thumbs:

Mutta jos sulla on useampi humidori, niin tottakai nuo aromisoidut kannattaa säilyttää erillään omassa humissa.
Eli ei oo tarttunut "aromit" muihin pölleihin? Tosiaan ei monta humia ole eikä tule.

Tulin ostaneeksi viikonloppuna Joya de Nicaraguan, kokoa robusto(?). Tarkoitus oli tällä viikolla poltella. Sikari on sellofaanissa, ja kysyisin tuosta kosteuttamisesta... Eli kuuluisko nyt sitten edeltävänä päivänä ottaa se pois muovista ja kostuttaa minigrip pussissa?

Onko muuten kokemuksia kyseisestä pöllistä, tai Turun Tupakkakuapan valikoimasta?

CAO Brazilia Piranha juuri nautiskeltu viskilasillisen kera. Oli mukavan täyteläinen ja sopivan makea, joskin maku huononeni hieman viimeisen kolmanneksen aikana. Suosittelen. :3:½

CAO Brazilia Piranha juuri nautiskeltu viskilasillisen kera. Oli mukavan täyteläinen ja sopivan makea, joskin maku huononeni hieman viimeisen kolmanneksen aikana. Suosittelen. :3:½

Tykkään itse Gol!:sta, mutta Piranha on kätevän kokoinen ja antaa kokoonsa nähden tuhdit savut.

Tuli ostettua laivalata pari kappaletta Romeo y Julieta sikareita. Ei oo tullu kauheesti noita isompia sikareita polteltua ni ajattelin vähän maistaa. Onko noi minkälaisia sikareita, hyviä/huonoja?

Tuli ostettua laivalata pari kappaletta Romeo y Julieta sikareita. Ei oo tullu kauheesti noita isompia sikareita polteltua ni ajattelin vähän maistaa. Onko noi minkälaisia sikareita, hyviä/huonoja?

Hyvä merkki noin yleisesti ottaen. Esim. täältä voit käydä kurkistelemassa millaista arvosanaa ostamasi sikarit ovat saaneet.

Kyllähän nuo ihan kohtuu arvostettuja ovat, riippuu tietty ostitko yläpään (churchill, short churchill) vaiko alapään (mille fleurs, no.3, no.2, no.3). Itse tykkään short churchillista ja aika moni muukin; sekun on reitattu Cigar Aficionadon 25 cigars of the yearin sijalle kuusi.

no.1 on. Ei näytä kyllä sitten ton listan perusteella olevan ainakaa parhaasta päästä. Täytyy joskus vaikka ettiä jostain noita churchilliä ja maistaa niitä ni tietää, miltä hyvä sikari kuuluu maistua :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom