Sniffari
Äitisi valinta
Niin, se on ammattikorkeakoulututkinto, joka ei ole sama kuin korkeakoulututkinto.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Niin, se on ammattikorkeakoulututkinto, joka ei ole sama kuin korkeakoulututkinto.
amk = University of Applied SciencesEikö tuo nyt ole vain AMK:n osalta triviaalia nimikikkailua? Halutaan rinnastaa AMK yliopistoihin ja tiedekorkeakouluihin? Eikö TTY:kin muodostunut sen takia?
Ketä se on Tampereella haitannut?
amk = University of Applied Sciences
..ja sekös yliopistoja vituttaa :D taisi olla hyvin tarkoituksellinen uuden englanninkielisen käännöksen vääntäminen.
Näin on alemman AMK-tutkinnon kohdalla. Ylempi onkin sitten taas master.Joo, voi olla. Käsittääkseni englanniksi AMK-tutkinto on bachelor eli rinnastetaan alempaan korkeakoulututkintoon? Vai pyrkiiköhän ne kohta muuttaa sitäkin
AMK-laissa seisoo näin: "Ammattikorkeakoulussa suoritettavat tutkinnot ovat korkeakoulututkintoja. Tutkintojen asemasta korkeakoulututkintojen järjestelmässä säädetään valtioneuvoston asetuksella."
Täts it.
Varastotyöstä voi tienata hyvin ja ei tarvitse koulutusta.
Itse olen parhaimmillaan saanut bruttona 1800e yhdestä 7,5h:n päivästä. Tämä nyt tosin on äärimmäisen harvinaista, mutta kunnon tuloille pääsee helposti duunarikin.
Oiskohan tullut Buellilla yksi nolla liikaa.
Ei ole nollia liikaa. Toimin varastonhoitaja ja hoidan yksin isoa varastoa. Firmalla ei ole vaihtoehtoja käyttää muita työntekijöitä jo pelkästään sen takia, että kaikki kyseisen varaston kaikki tieto on omassa päässäni eikä tietokoneella ja muutenkin kukaan muu ei tiedä hevon vattua siellä (olen siis korvaamaton)... onneksi on hyvä muisti ja huonot varasto-ohjelmat, että voi kirjata tavaroiden paikat.
Minulle sanottiin kiireellisestä hommasta minkä piti jo olla valmis, koska kyseiseen hommaan liittyvät tuotteet olisi seuraavan päivän lehdissä myynnissä. Ei kuitenkaan olisi kiinnostanut lauantaina lähteä tekemään duunia, joten hinnoittelin itseni todella ylikanttiin ja läpi meni koska firmalla ei ollut vaihtoehtoja. Kerrankin firma sai nenilleen siitä, kun lupaavat olemattomia aikatauluja ja tekijöitä on vain minä kiinteällä kuukausipalkalla.
Saikohan tosta jotain tolkkua?
huuh huh. On silti aika kova liksa. :dance2:
Tuohon on nyt pakko puuttua kyl (sori huono läppä tulossa).
Voit kokeilla oletko korvaamaton yhdellä tavalla.
1. Laita lasi täyteen vettä
2. Työnnä sormesi täynnä vettä olevaan lasiin
3. Ota sormi pois
4. Jos veteen jäi reikä/aukko, olet korvaamaton. :hyvä: