Hyväpalkkainen työ ilman koulutusta?

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tape80
  • Aloitettu Aloitettu
yrittajyys. hhmm taitaa tuntipalkka olla aika onneton, mutta tyotunteja piisaa ?
Ei ole oikotietä onneen. Kysymys olikin hyvä palkkaisesta työstä ilman koulutusta. Vaihtoehdot ovat vähäiset, jos koulutusta ja osaamista ei ole.

Ps. ja se on myytti, että kaikki yrittäjät tekevät koko ajan niska limassa töitä. Meitä yrittäjiä on niin moneen lähtöön ja yrityksiä on erilaisia aina yhden miehen kioskiyrittäjästä kymmenien työntekijöiden yrityksiin.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tai sitten tuntipalkka on kohillaan, mutta tunteja saisi olla enemmänkin... Riippuu siis ihan siitä mistä roikkuu :)

"yrittajyys. hhmm taitaa tuntipalkka olla aika onneton, mutta tyotunteja piisaa ?"
 
ei varmasti kaikki tee mutta tilastollisesti yrittäjät tekevät kyllä huomattavasti enemmän ja kovemmin hommia kuin muut.
Tilastoista ei tietenkään kannata niin hirveesti perustaa, kaikkihan me olemme keskivertoa ahkerampia, älykkäämpiä jne
 
Nostetaanpas tätäkin treadia vähän ylöspäin. Eli palaan nyt tohon mediamyyntiin. Onko kukaan kuullut Finnish Online Oy:stä. Ei taida olla ihan niitä isoimpia yrityksiä, onko kellään kokemusta? Onko kusetusta?
 
Omasta mielessä työssä on muutaki ku vaan palkka.
Mieluummin hommaa koulutuksen ja tekee itelle mielekästä työtä kun tekee jotain paskahommia, vaikkakin hyvällä palkalla, koko elämänsä.
Jos työ on vaa nälän aiheuttamaa pakkoliikettä ni ei sitä pidemmän päälle oo kovin mukava tehdä.
 
ei varmasti kaikki tee mutta tilastollisesti yrittäjät tekevät kyllä huomattavasti enemmän ja kovemmin hommia kuin muut.
Tilastoista ei tietenkään kannata niin hirveesti perustaa, kaikkihan me olemme keskivertoa ahkerampia, älykkäämpiä jne

Yrittäjissä on myös aika paljon niitä jotka syystä tai toisesta mielenviasta tykkäävät työstään, tai sitten ovat vaan niitä työnarkomaaneja... Tiedän yrittäjiä joiden ei tarvisi tehdä yrityksessään ite yhtään mitään ja silti vois nostaa saman kuukausipalkan, mutta silti tekevät 10h päivässä töitä, ihan vaan siksi ettei osaa olla tekemättä tai etteivät osaa antaa vastuuta muille kun kuvittelevat että vain minä osaan tehdä oikein....

Perustin ite just yrityksen, tarkoitukseni on ajan kuluessa tehdä itseni tarpeettomaksi yritykselle.
 
Nostetaanpas tätäkin treadia vähän ylöspäin. Eli palaan nyt tohon mediamyyntiin. Onko kukaan kuullut Finnish Online Oy:stä. Ei taida olla ihan niitä isoimpia yrityksiä, onko kellään kokemusta? Onko kusetusta?
Kusetukseksi väittäisin jos on edelleen samat miehet puikoissa kun oli yhdessä vaiheessa, mutta en mene sanomaan tätä varmaksi tiedoksi. Ihmeen kauan firma on kyllä pystyssä ollut siihen nähden. Ei, en ole ollut itse siellä töissä.
 
Mielenkiintoni heräsi mielettömästi, joten nostetaampa ketjua ylöspäin.
Tuo b2b alkoi kiinnostaa. Olen toistaiseksi lukiossa. Opiskelu ei mene hyvin , koska se ei kiinnosta. Mitään lahjattomuutta ei todellakaan ole.

Myyntityö kiinnostaa ja paljon. Millä tavoin tälläinen lahjakas nuori mies, voisi päästä mukaan myynnin maailmaan? Onko se mahdollista näin nuorena ja ilman koulutusta?

Antakaanhan lisää tietoa !
 
Mielenkiintoni heräsi mielettömästi, joten nostetaampa ketjua ylöspäin.
Tuo b2b alkoi kiinnostaa. Olen toistaiseksi lukiossa. Opiskelu ei mene hyvin , koska se ei kiinnosta. Mitään lahjattomuutta ei todellakaan ole.

Myyntityö kiinnostaa ja paljon. Millä tavoin tälläinen lahjakas nuori mies, voisi päästä mukaan myynnin maailmaan? Onko se mahdollista näin nuorena ja ilman koulutusta?

Antakaanhan lisää tietoa !

Kännykkäliittymiä myymään esim. Soneralle. Siellä on nuoria pojan kloppeja töissä käsittääkseni ja hyvät myyjät pääsevät ikäisekseen todella hyville ansioille. Tosin sielläkin taitaa olla suurin osa jo lukion käyneitä. B2B myyntiä ehkä rajoittaa tietyillä aloilla koulutuksen puute. Esim. jotain taajuusmuuntajia ja muita teknisiä vempaimia ei pysty perus jamppa myymään ja sama palveluissa.
 
Odotan että joku ehdottaa taas pokeria. Jotenkin huvittaa nuo kaverit jotka olettavat voivansa elättää itsensä nyt ja aina uhkapelillä internetissä. (Ei provo).

Itse asiaan, törmäsin tällaiseen. En tiedä tarkemmin mitä sisältää eikä ole mitään kytköstä tähän. Ei ainakaan mainita koulutuksesta mitään. Ehkä jotain kiinnostaa?
http://www.oikotie.fi/avoimet+tyopa...Trainee8211ohjelma/377449&source=vahtipalvelu
 
Odotan että joku ehdottaa taas pokeria. Jotenkin huvittaa nuo kaverit jotka olettavat voivansa elättää itsensä nyt ja aina uhkapelillä internetissä. (Ei provo).

Itse asiaan, törmäsin tällaiseen. En tiedä tarkemmin mitä sisältää eikä ole mitään kytköstä tähän. Ei ainakaan mainita koulutuksesta mitään. Ehkä jotain kiinnostaa?
http://www.oikotie.fi/avoimet+tyopa...Trainee8211ohjelma/377449&source=vahtipalvelu
Vaatimukset:

· Kyky saavuttaa tavoitteet määräajassa
· Erinomaiset kommunikaatiotaidot
· Korkeakoulutasoinen koulutus
· Vahva opiskelumenestys

· Sujuva englannin ja suomen kieli
· Hyvät analyyttiset kyvyt
· Kiinnostus kansainväliseen liiketoimintaan
· Energisyys / ”draivi”

Mä oon vanhalle kaverille, pokeriammattilaiselle jokusen kaljan tarjonnut. Kovat oli puheet, mutta luotto oli tiukilla pankkitilillä :)
 
Ukko on Kemira Pigmentsillä Porissa hommissa prosessihoitajana. Päivät pitkät istuu ohjaamossa ja lukee kirjoja yms. turhaa. 70 000€/vuosi
 
Ukko on Kemira Pigmentsillä Porissa hommissa prosessihoitajana. Päivät pitkät istuu ohjaamossa ja lukee kirjoja yms. turhaa. 70 000€/vuosi
Istun yhden kesän prosessinhoitajana Raisiolla ja se istuminen oli yhtä tuskaa. Siinä katteltiin 8h päivässä, kun öljy valuu pitkiin tuubia välillä eriä eteenpäin pistäen 30v vanhalta tietokoneelta. Yövuorossa pystyi onneksi ottamaan torkut aina välillä.

Toki 70 000 € vuosiansiot, hyvä porukka ja tekemiset kuten kirjat auttavat asiaa, mutta eivät muuta sitä tosiasiaa, että itse työ on kypsää perseelläänistumista kahdeksan tuntia päivässä, viisi päivää viikossa ja sitä rataa.
Sopiihan tuo tietysti joillekin ihmisille. On tuo kuitenkin aika raskasta. Ei se fyysinen tai edes henkinen rasitus vaan molempien puute.
 
Istun yhden kesän prosessinhoitajana Raisiolla ja se istuminen oli yhtä tuskaa. Siinä katteltiin 8h päivässä, kun öljy valuu pitkiin tuubia välillä eriä eteenpäin pistäen 30v vanhalta tietokoneelta. Yövuorossa pystyi onneksi ottamaan torkut aina välillä.

Toki 70 000 € vuosiansiot, hyvä porukka ja tekemiset kuten kirjat auttavat asiaa, mutta eivät muuta sitä tosiasiaa, että itse työ on kypsää perseelläänistumista kahdeksan tuntia päivässä, viisi päivää viikossa ja sitä rataa.
Sopiihan tuo tietysti joillekin ihmisille. On tuo kuitenkin aika raskasta. Ei se fyysinen tai edes henkinen rasitus vaan molempien puute.

Tämmönen duunihan on esim treenaavalle todellinen unelmatyö. Päivät ei ole perseellä istumista, vaan palautumista edellisen illan treeneistä, ehrmannia toimistossa nauttien. Samalla voi lukee vaikka kirjaa tai selata nettiä jos semmonen sattuu löytymään!

Mä voisin ainakin tommosta hommaa tehä jonkun aikaa. Tietty toi vois pidemmän päälle käydä puuduttavaks, mut jos työ ei oo ihmiselle muuta kuin nälän aiheuttamaa pakkoliikettä, ei tuo homma olis hassumpi.
 
Vaatimukset:

· Kyky saavuttaa tavoitteet määräajassa
· Erinomaiset kommunikaatiotaidot
· Korkeakoulutasoinen koulutus
· Vahva opiskelumenestys

· Sujuva englannin ja suomen kieli
· Hyvät analyyttiset kyvyt
· Kiinnostus kansainväliseen liiketoimintaan
· Energisyys / ”draivi”

Mä oon vanhalle kaverille, pokeriammattilaiselle jokusen kaljan tarjonnut. Kovat oli puheet, mutta luotto oli tiukilla pankkitilillä :)
Kappas, olinpa sokea. No, ehkä tuosta on jotain hyötyä jollekin silti.

Jännä juttu kyllä että tutut "pokeriammattilaiset" asuvat myös yksiöissä jne.

Tuttu oli myös Kemiralla, teki vuoroduunia ja paiski lomatkin hommia. Saahan siitä rahaa, mutta työ on tylsää, etenemismahdollisuuksia ei juuri ole ja kaikki aika menee töissä.
 
Tämmönen duunihan on esim treenaavalle todellinen unelmatyö. Päivät ei ole perseellä istumista, vaan palautumista edellisen illan treeneistä, ehrmannia toimistossa nauttien. Samalla voi lukee vaikka kirjaa tai selata nettiä jos semmonen sattuu löytymään!

Mä voisin ainakin tommosta hommaa tehä jonkun aikaa. Tietty toi vois pidemmän päälle käydä puuduttavaks, mut jos työ ei oo ihmiselle muuta kuin nälän aiheuttamaa pakkoliikettä, ei tuo homma olis hassumpi.
Toihan olis loistava jos osaa vielä tienata tietokoneen kanssa rahaa niin vois tehdä kahta työtä päällekkäin. Pokeria/koodausta/amatööri webcämiä siinä sivussa niin tienaa tuplapalkan :rock:

Taitaa vaan nää "ei taitoja, helppo työ, kova palkka" duunit olla kaikkein harvinaisimpia. Yleensä joku noista puuttuu ainakin
 
Ydinvoimalan valvojaksi pääsee vähällä koulutuksella ja palkka on todella hyvä eikä töissä tarvitse oikeastaan tehdä mitään. Telkkaria vaan tuijottelevat. Noita paikkoja vaan ei ole auki kovin usein. :(
 
Ydinvoimalan valvojaksi pääsee vähällä koulutuksella ja palkka on todella hyvä eikä töissä tarvitse oikeastaan tehdä mitään. Telkkaria vaan tuijottelevat. Noita paikkoja vaan ei ole auki kovin usein. :(
Homer Simpson
 
Back
Ylös Bottom