^Jep, ja on yksi niistä aloista, joka on saanut isoa nostatusta viime aikojen yleisestä talouskehityksestä. Suhdanneherkkää toimintaa. Että ei kannata mitään yltiöruusuista kuvaa rakennella tämänhetkisen perusteella.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
030303.fi?
Kokemuksia myynnistä tuolle? Olisi paikka auki ja ehkä haen sitä jos tuolla voipi tienata...
Tape80: Jos alan hommat kiinnostaa, niin Fonecta on ainakin luotettava ja rehellinen firma. Fonecta.fi sivuilta pääsee lähettämään työhakemuksen ja ne ottaa sieltä yhteyttä. Oon juuri itse toista viikkoa koulutuksessa Tampereella ja kohta aloitan myyntineuvottelijan hommat Lahdessa 020202.fi -palvelussa. Oma mielipide noista edellä mainituista 030303, 118.fi, 02100 yms. puljuista on se, että ne koittaa saada mainetta näiden tunnetuimpien (Fonecta, Eniro..) firmojen nimien / numerotunnisteiden varjossa aika epärehellisillä keinoilla. Täällä ainakin puhutaan niistä "roskafirmoina" :D Ja täähän on vaan mun käsitys kuulopuheiden perusteella...
Aina noi kusettaa. Itekin olin puhelinmyynnissä aikoinaan ja lupailtiin 4k euron palkkoja. Vitut.Peruspalkka on n. 1450e/kk + provikat. Kyseisessä työssä on kuulemma mahdollisuus tienata tosi hyvin jo ekan vuoden aikana (2000-4000e/kk), riippuen tietysti omasta panoksesta. Haastattelija sanoi mulle, että niillä on siellä nyt muutama työntekijä, jotka on aloittaneet ihan pari kuukautta sitten, ja ne tienaa jo tänä päivänä vähintään sen 2000e/kk.
Aina noi kusettaa. Itekin olin puhelinmyynnissä aikoinaan ja lupailtiin 4k euron palkkoja. Vitut.
Aina noi kusettaa. Itekin olin puhelinmyynnissä aikoinaan ja lupailtiin 4k euron palkkoja. Vitut.
Erittäin hyvin sanottu! Juu ne puhe- ja esiintymistaidot taitaa olla aika kovassa huudossa, ellei satu olemaan sitten suhteita tai perheyritys.Yleensä ne ihmiset, jotka pääsevät hyviin ansioihin ilman koulutusta ovat joko helvetin lahjakkaita, tuntevat sopivat ihmiset, onnekkaita, tai kieroja kuin perkeleet. Tuo viimeinen menee tavallaan myös lahjakkuuden piikkiin. Sopiva yhdistelmä näitä auttaa aina. Jos et ole hyvä puhumaan, niin melko turhaa kuvitella pääsevänsä hyviin ansioihin puhelinmyynnillä, tai myyntityössä yleensäkään. Jos olet fyysiseltä kunnoltasi erittäin huono, lyhyt ruma kyttyräselkä, joka ontuu hassusti, tuskin pääset kovinkaan hyviin ansioihin myöskään ahtaajana tms. hommassa. Eli voi olla helpompaa miettiä sitä, missä haluat olla töissä, mitä osaat ja sen jälkeen sitten alkaa etsiä sitä omille taidoillesi sopivaa hyväpalkkaista työtä.
Avomella haulla siis? ok, katselin aiemmin että hakivat Turkuun ja johonkin toiseen paikkaan joka ei ole Helsinki. Pitää nyt katsoa, tuli eräs mahdollisuus hieman puun takaa, ja pitää nyt hieman sulatella...
Olet siis kartoittaja ammatiltasi?Itse tienaan reilu 3000 euroa kuussa. Työaika on tarkalleen 8 tuntia päivässä. Tosin merkkaan työaikaselvitykseen 8 h per päivä vaikka todellisuudessa tunteja viikossa tulee keskimäärin 7 tuntia. Koulutus on ammattikoulu ja ikää on 20 vuotta
Totta. Huiput sitten vielä paljon enemmän. Mutta paljon on sitten niitä jotka kituuttavat aika vähälläkin. Saavat sen muutaman satasen kuussa peruspalkkaa jotta saa sen oranssin auton verotusarvon maksettua. Sormi menee suuhun jos jääkin kuukausi ilman kauppaa. Sen verran tuttuja noissa hommissa että kuullut jos jonkinlaista juttua, ei ole ihan pelkkää pumpulia ko.homma. Aika rankkaa sorvin ääressä vääntöä suurimmaksi osaksi ja suurimmalla osalla.
Perus ahtaaja (jalkamies) saa kohtuu palkkaa sitten kun konepätevyyksiä kurssien myötä saa niin palkka nousee joka pätevyydestä.