Sft: Totta helkkarissa KTM ja DI valmistuu Tradenomi/ins. parempiin tehtäviin. Koita nyt vertailla KTK vs tradenomi edes niin tossa olisi jotain järkeä koko puheessa.
On tää kyllä arka aihe näköjään täällä :D
Niin, mutta kuka nyt jättää tutkintonsa kandiksi? Ei taida ihan hirveän suosittu vaihtoehto olla, mennä kauppakorkeaan, lukea kandintutkinto ja lähteä työelämään? Ei oo koskaan käynyt pienessä mielessänikään moinen idea. Nimim. ensivuonna kandit, ja koulu tietenkin jatkuu senkin jälkeen.
Miksi tehdä jotain puolittain, jos opinto-oikeus on KTM-tutkintoon saakka? Se että mikä on se hyvä palkka, riippuu ihan katsojasta, tällä hetkellä 1500e/kk kuulostaisi helvetin hyvältä, valmistumisen aikoihin en ihan tasan taatusti sellaisen palkan töihin suostuisi menemään. Nimim. 8.44e/h.. Tosin päivän aikana teen sen ehkä 2h töitä.
Se että mitä hyötyä on lukea KTM-paperit, sitä en tiedä etukäteen, näen sen sitten muutaman vuoden päästä kun KTM olen. Sitten katsotaan tätä uudelleen, että kannatiko ne hankkia vai ei. Se on ihan itsestä kiinni. Ja mä ainakin taistelen hamaan loppuun asti, sen eteen, ettei mun KTM-tutkinto mene hukkaan.
HSE:lle on sen verran vaikeata päästä, että siellä olevat kaverit ovat varmasti keskimääräistä kaduntallaajaa lahjakkaampaa porukkaa noin lähtökohtaisesti
Tosta en tiedä, itsekin olisin HSE:lle päässyt, aika heittämällä, ja en tosiaan pidä itseäni keskimääräistä kaduntallaajaa lahjakkaampana kaverina, vaikka rekisterissä on jo 94p ja 17p edestä ei ole vielä tuloksia tullut.. Ei ne ihmisiä kummempia ole edes jumalaisessa stadin kauppiksessa.. En mä usko niinkään lahjakkuuteen kuin kovaan työhön Imo siis kuka vaan voi HSE:lle päästä jos sen eteen on oikeasti valmis näkemään vaivaa.