Hyvänmakuinen palautusjuoma?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja SirVili
  • Aloitettu Aloitettu
Ikä
43
Onko sellasta? Ehkä mä sitten olen joku herkkis, mutta yli vuoden aikana en ole vieläkään tottunut heran taikka soijan makuun. Maustanut olen juomia banaaneilla ja mehuilla, mutta haluaisin tietää onko joku löytänyt oikeasti hyvänmakuisen juoman? Kaveri kehui sitä Recoveryä. Muita mahdollisia?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mansikanmakuinen reco 2 on ihan hyvänmakuista. Se neutraalinmakunenkin menee hyvin alas ilman että tarvii kymäillä.

Mansikka-Reco2 on mielestäni aivan tajuttoman hyvää. Treenin loppuosa menee aina kärsimättömästi odotellessa, että pääsee shakerin kimppuun...:D

Ostin Wrangelta mansikan makuista soijajauhetta, kun sen piti olla ainakin myyjän mielestä herkkua...Enpä ole ikinä syönyt noin hirveän makuista palautusjuomaa. Se esanssin ja keinotekoisuuden maku pisti väkisin röyhtäämään :urjo: :urjo:

Mutta, joo, täytyy testata tota Recoa. Näyttää saavan Lisäravinnepalvelusta ;)

Originally posted by SirVili
Kaveri kehui sitä Recoveryä.

Reco2 ollut käytössä jo pari vuotta,suklaa/mansikka todella hyvää.Mielenkiinnolla odotan banaani/vanilja makua,sitä kun ei ole vielä omaan luontokauppaan saapunut missä käyn ostoksilla.:(

desi maltoa, desi heraa, vajaa puoli desiä nesquickia ja vettä 3dl
Ei liikaa vettä....koko satsista pitäs tulla vähän yli puoli tuopillista
Parempaa kuin:blow: ......no ei nyt sentään:)

Mielestäni Bullsin Recovery mansikkana on parhaan makuista. Hyvänä kakkosena tulee reco2: n suklaa...

Omasta mielestäni parasta on malto + hera = Hyvää.
Molemmat neutraaleja, malton makeus kruunaa maku elämyksen.:)

Reco 2 hyvää???

Oonko ainut jonka mielestä se maistuu aivan törkeälle? Mansikka ja suklaa on ollu kokeilussa ja molemmat pussit on jääny koskemattomiksi.

No se on sama juttu kun Koskenkorvankin kanssa, että eihän niitä maun vuoksi juodakaan.

Gainomaxit maistuu hyvälle, mutta nehän on haukuttu aivan onnettomiksi tehoiltaan.

Enpä tiedä onko hyvää..

Mutta Reco2 tuntuu toimivan hyvin ainakin henkilökohtaisesti. Maku mielestäni "ihan ok"/hyvä. Ostaessani ensimmäisen palautus juomani, en todellakaan odottanut sen olevan niin hyvää. Olin aina kuullut paskan/kitkerän makuisista juomista. Maku ei ole pääasia, kunhan toimii..

Re: Re: Hyvänmakuinen palautusjuoma?

Originally posted by natu76
Reco2 ollut käytössä jo pari vuotta,suklaa/mansikka todella hyvää.Mielenkiinnolla odotan banaani/vanilja makua,sitä kun ei ole vielä omaan luontokauppaan saapunut missä käyn ostoksilla.:(

Blaaaargh. Ei uppoa, ei täällä. Liian esanssimaista ja imelää. Noista FASTin mauista mansikka on mulle maistunut parhaiten.

ite oon aina ostanut maustamattoman reco2:sen..ja sekoittanut sen maitoon ja lisäillyt siihen kaakao jauhetta..niin maku on ihan ok..mut kerran ku oli kaakao jauhe loppunu..ja sekoitin sen vain maitoon..nii olipa lähellä tulla..:urjo:
ps: se oli vielä kohtuu lämmintäkin..:D

itse en pidä oikein henk:koht bull´s recoverystä suklaan makuisena..siinä on vähän pahan se jälkimaku..mut kyl seki menee..

Originally posted by SirVili
Onko sellasta?
joo itse juon noita natures bestin tuotteita nytkin lipitän vaniljan makusta perfect whey:tä... maistuu ihan vanilja pirtelölle....

Evolutionin Ion 92 mansikka oli taivaallisen hyvän makuista. Onneksi sen hinta on vaan noussut taivaisiin eikä tartte siitä enää edes haaveillakkaan. Maustamaton halppishera tuntuu "potkivan" aivan saman verran...
Kaikkeen typerään sitä tulee vähiä rahojansa tuhlattuakin.

Toi United Feelingsin Recovery Boosteri on aika hyvää, tosin siihen saa lisätä vähän maltoa ja protskua.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom