Hyvänmakuinen palautusjuoma?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja SirVili
  • Aloitettu Aloitettu
T******* Supermassfuel on hyvää (siis paaljon parempaa kuin reco2 mitä monet täällä hehkuttaa) vaniljan ja mansikan makuisena.
Ja saman merkin Supergainersfuel on kanssa ok makuista eikä mene vatsa sekaisin.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Originally posted by Suppo78
Eikö kukaan juo viikingin voimajuomaa? meitsin mielestä se mansikkana on ihan huipputavaraa!

Suklaa viikinki on ihan OK myös, mutta vaihtanen tuotetta tämän säkin jälkeen rajoittaakseni sakariinin nauttimista, sitä perkelettä kun tulee päivittäin meikäläiseen jo muualtakin.

Miksei kukaan tee makeuttamattomia palautus-/tankkausjuomia? Vai tekeekö? Saisipa sitten itse valita laittaako aivo-/virtsarakkosyöpä makeutteita sinne sekaan.

Multa voi muuten tilata härän sisäfilepihvin ja kanan makusta proteiinijauhetta. 89e/4kg. Myyn pakusta pimeellä kujalla. Ps. tuo myös ekstrarahaa.

Mun mielestä ainaki joku kaakao best whey on jeespoks kunhan sen vaan sotkee maitoon. Veteen sotkettuna se maistuu kuolemalle niinkuin joku jo aikasemmin jostain proteiinista totesi.

Re: Re: Re: Hyvänmakuinen palautusjuoma?

Originally posted by apophis
Itse olen ajatellut hylätä FASTin suklaa whey3:n vähäksi aikaa ja kokeilla nimenomaan tuota samaa. Joskus olen maistanut ja oli kyllä hyvvää :) Mitäs siitä kilon pöntöstä pitää maksaa ja mistä kannattaa ostaa? Inter Sport ainakin myy, hintaa en oo vielä tarkistanut.
Itse ostan Rovaniemen Reipaan Salilta semosen 30 ekuu / 900g!
En oikeestaan oo koskaan käyttänykkään muita.... kaikki ovat sanoneet et hyvää mutta kallista mutta eihän rahalla ole asiassa mitään tekemistä ku tätä tekee rakkaudesta lajia kohtaan.... jääpähän vähemmän törpötelyyn rahaa...:kippis1:

Originally posted by kaikenlaista
Ööh... onkos tälle syöpäjutulle olemassa jotain tutkimuspohjaa?

Aspartaamistahan väitetään yhtä jos toistakin... Coca-Cola Companyn omat tutkimukset jne kertovat ettei vaaroja ole, muut saavat muita tuloksia ja mitään yksimielisyyttä ei asian suhteen ole. Kaiketi suhteellisen vaaraton noin mutu pohjalta arvioiden. Enkä minä näistä mitään tiedä kun en ainehia itse tutki.

Sakariini ja syklamaatti sen sijaan ovat eläinkokeissa ainakin rotilla (jos oikein muistan) lähes varmasti virtsarakkosyövän aikaan saavaa tavaraa (suurina annoksina käytettynä). Tuosta aiheesta varmasti löytyy ympäri nettiä yhtä jos toistakin tutkimusta ja suositusta, niin vanhasta asiasta kuitenkin on kyse. Raja-arvothan nuillakin on, eivätkä kai helpolla sakariinin kohdalla vastaan tule. Vaikea vaan arvioida kuinka paljon sakariinia jossain viikinki powderissakin on kun sitä ei paketissa kerrota.

Originally posted by SirVili
Onko sellasta? Ehkä mä sitten olen joku herkkis, mutta yli vuoden aikana en ole vieläkään tottunut heran taikka soijan makuun. Maustanut olen juomia banaaneilla ja mehuilla, mutta haluaisin tietää onko joku löytänyt oikeasti hyvänmakuisen juoman? Kaveri kehui sitä Recoveryä. Muita mahdollisia?

Mitä ******!? ..jätkä ettii jotain hyvänmakuista palautusjuomaa! Sitä kuule syötäis vaikka rautanauloja ja paskannettais kettinkiä, että lihakset kasvais!

Ihme homostelua..

Ps. ;)

fastin whey3:sta ja malto6:sta sekasin 1:1 veden kanssa, niin on perkeleen hyvää

Täytyy kyllä täysin yhtyä. Itsellä whey3 suklaa ja maltoa suunnilleen 2:3 ja on todella hyvää. maku on jopa mielestäni parempi kuin joidenkin maistamieni kaakaoiden. Verrattuna protein85:een on maku aivan eri luokkaa. Tosin vedän 85:en yleensä pelkästään veden ja kaakaojauheen kanssa. Pitänee varmaan se iso satsi tota whey3:sta ens maanantaina tilata :thumbs:

Tehdäänpä nyt pientä galluppia ja kysytään kuinka moni sekoittaa palautusjuomansa maitoon? Itse sekoitan veteen, vaikka juomasta tuleekin aika väljähtyneen makuista. Protskuna Fastin Whey3 (banaani/vanilja). Maidossa maistuis niiin paljon paremmalta, mutta kun se imeytyminen mukamas hidastuu :rolleyes:

Edit: Ostin salilta tänään Gainomaxin ja oli kyllä tähän mennessä makoisin palautuspaukku.

Mikä siinä reco2:ssa niin kiihottaa. Kyllä se viking power suklaa ja maitoon tehtynä niin menee mäkin suklaapirtelön mausta:)

ite käytän Spiritin Power Weight Gaineria ja on todella hyvän makuinen palautusjuoma... ainakin mun mielestä
:lol2:

1) Gainomaxin vanilja
2) Sports shake vanija
3) Spirit Power Recovery

:rock:

Muita hyviä ei oikein ole... :kuola:

Mitä kannattaisi sekoittaa FASTin Malton ja Heran kanssa, että sais jonkun makusta siitä? Nuo kolme ekaa on JUMALAISEN hyviä, niitä oikein odottaa reenin lopussa, että pääsee juomaan...

nostit sitten kaks vuotta vanhan...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom