Kello nilkkaan tai sitten semmonen tyylikäs taskukello.Käsidesiä tulee lutrattua muuallakin kuin leikkaussalissa.
Eiks jotkut pidä sykemittareita jalassa, kun ei voi kädessä pitää?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kello nilkkaan tai sitten semmonen tyylikäs taskukello.Käsidesiä tulee lutrattua muuallakin kuin leikkaussalissa.
Jos en ihan väärin muista ni olisko Suunnossa peräti ollut joku asetus että haluaa tietää jos se on nilkassa =D Voi olla että muistan väärin mutta ainakin olen törmännyt tuohon "nilkkapantaan" jossain yhteydessä.Eiks jotkut pidä sykemittareita jalassa, kun ei voi kädessä pitää?
Kello nilkkaan tai sitten semmonen tyylikäs taskukello.
Eiks jotkut pidä sykemittareita jalassa, kun ei voi kädessä pitää?
eijumalauta
tässä sarjassa on ollu kaikki kertaa kaikki
View: https://www.instagram.com/reel/DANH7mIpgWl/?igsh=Zmw2MXVrdmpkZDF2
Minun notkeus ei riitä kattomaan kelloa nilkasta.Kello nilkkaan tai sitten semmonen tyylikäs taskukello.
3,5 viikkoa ja päivä alkaa pitenemään#suunnitelma
ettei mene taas ihan ohi ja mitään ei ehtiny tekemään
Pyydät jonkun asentajan konttailemaan pöydän alle, menee aika rattoisasti etätöissä.Oon yleensä etänä torstaina ja perjantaina mutta koirasta johtuvista syistä olin tänään loppupäivän jo etänä. Nyt kun päivä loppui niin tuntuu että huomenna olis perjantai. Tulee pitkä viikko.
Vittuuu, tuo illan keikka alkaa pääesiintyjän osalta vasta 21.40.. ei jaksais a) odottaa ja b) valvoa tuon takia, mutta ei toisaalta viittis heittää viiden kympin lippuakaan hukkaan.
No, jos tässä nyt hetken koomaa rauhassa ja kerää voimia ja tovin päästä ainakin ruoan metsästykseen taas.
Joo, varmaan tässä pitää vähän aikaa punkassa koomata, kun ei täällä hotlahuoneessa paljoa muualla voi aikaa viettääkään :D Jos nukahtaa, niin nukahtaa. Itellä ei vaaraa, että nukkuis yöhön.Henk. koht. suos. päikkärit 40 min.
Herätys puhelimeen!