Hyvänmakuinen palautusjuoma?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja SirVili
  • Aloitettu Aloitettu
Jos hyvästä mausta puhutaan niin ensimmäisenä tulee mieleen Spiritin Gainomax juomat. Voi jessus että ovat herkkua! :kuola: :kuola:

Kulinaristina oon käyttäny palautumiseen jossain vaiheessa myös prode patukoita, joita kannattaa ostaa laatikoittain jos syöp enempi, samoin nuo gainomaxit tulee halvemmaks isoissa erissä ostettuna.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mike sanoi:
Mass blast, sitä voittanutta ei ole, tuhat kiloa kuukaudessa myynnit.

Allekirjoitan tämän täysin. Ja on tullut kokeiltua aika saatanan monta merkkiä ja makua...

Optimum nutritionin After Max, suklaanmakuinen. Tähän astisista ehkä parhaiten maistuva palkkari. Mass Blast tosin jäi vielä ensi tilauskertaan.....

Prolab Pure Whey Suklaa ja malto... tai sitten N-Large suklaa... ne on hyviä!

Pitää testata tota Mass Blastia, että onko se niin hyvää ku kaikki kehuu.

stealth sanoi:
Mua ei haittaa vaikka maistuis paskalle nuo palautusjuomat.
Uittu että muuten oot kova jätkä! Ihan varmasti sun iskä voittas mun iskän!

Haluaisin kuulla tuon saman kun tästä eteenpäin vetelet 1-3 protujuomaa per päivä vaikkapa kolmekymppiseksi asti. Alkaa pitemmän päälle se maku merkkaamaan vähän saakelisti.

Mutta itse asiaan: Ei ole Optimumin Minttusuklaan voittanutta! Hiukan se on kallista mutta itse tuikkasin välipalajuomaan ja palkkariin aina halpaa Whey Persereikää pari kauhaa ja yhden minttusuklaata ja ai että kun on makiaa!

eipä niitä maun takia popsita =) maustamattomat o yleensä halvempia.. tosin soija on aika tiukkaa tavaraa :S ei imeydy lainkaa nesteesee. eli back to hera =) whey 8100 toiminu iha jees. täytyy vaa ostaa jossai isommis säkeis, ja vaihtaa merkkiä..

Mike sanoi:
Tuo on niinkuin jo niin vanha ja paska fraasi, eihän sitä ihmien ruokaakaan maun takia syö, mutta silti sitä paremman makuista mieluusti suuhun laittaa.

Tätä lähinnä meinasin, vaikka en kyllä joisi jos paskalle maistuisi.

Mike sanoi:
Mass blast, sitä voittanutta ei ole,

kyllä on pakko kans sanoa että Mass blast on ihan mahtavan hyvää :kuola:
vihdoin muscle+ loppu ja tänään vedin eka kerran tota pari-kolme viikkoa sitten tilaamaani Mass blast mansikkaa palkkarina ja kyllä maistui. Ainut huono asia siinä on että sitä tekis mieli vetää koko ajan ku on nii hyvää :D

parasta so far muscle + suklaa

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom