Hyvänmakuinen palautusjuoma?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja SirVili
  • Aloitettu Aloitettu
Originally posted by possu
Parempaa kuin:blow: ......no ei nyt sentään:)

Tuosta voidaan olla monta mieltä. Omasta mielestäni palautusjuoma on huomattavasti parempaa kuin mulkku(jota en tosin ole maistanut) :thumbs:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Reco2 banaani vanilia. sihen ku lisää ruokalusikallisen kaakaota ja miksaat kylmään maitoon ni onku pirtelöö jois:thumbs:

Suoraan sanoen sellaista ei edes ole. Jokaikinen mitä oon nielssu suolistooni ni on maistunu aivan saatanan pahalta. Joku tossa jo puhui että gainomaxit on hyviä. No ne on kyllä aivan yli hyvänmakuisia mutta niinku edellä todettiin...
Mutta onko sillä ny väliä miltä se maistuu. Nenästä kiinni ja kurkkuun:D

Originally posted by andor
Tuosta voidaan olla monta mieltä. Omasta mielestäni palautusjuoma on huomattavasti parempaa kuin mulkku(jota en tosin ole maistanut) :thumbs:

:curs: Tiedät kyllä mitä tarkotan..... tässä ei oo mulkkua vaan ystävällinen naishymiö tarjoaa ystävällisiä palveluitaan uroshymiölle!:blow:

SF AfterTraining

Kaakao ja metsämarja joista kumpikin aivan loistavan hyvän makuisia....
Muutama kilo nautittu kumpaakin makua ja ei töki vaan maku paranee vanhetessaan.
Vuosikerta palautusta :kippis1:

Originally posted by possu
:curs: Tiedät kyllä mitä tarkotan..... tässä ei oo mulkkua vaan ystävällinen naishymiö tarjoaa ystävällisiä palveluitaan uroshymiölle!:blow:

Jep jep pisti vaan silmään :kippis1:

Leader sportin suklaa ja mansikka ovat vallan mainiota...:worship:

Eikö kukaan juo viikingin voimajuomaa? meitsin mielestä se mansikkana on ihan huipputavaraa!

Re: Re: Hyvänmakuinen palautusjuoma?

Originally posted by Jonttu
joo itse juon noita natures bestin tuotteita nytkin lipitän vaniljan makusta perfect whey:tä... maistuu ihan vanilja pirtelölle....

Itse olen ajatellut hylätä FASTin suklaa whey3:n vähäksi aikaa ja kokeilla nimenomaan tuota samaa. Joskus olen maistanut ja oli kyllä hyvvää :) Mitäs siitä kilon pöntöstä pitää maksaa ja mistä kannattaa ostaa? Inter Sport ainakin myy, hintaa en oo vielä tarkistanut.

Mansikanmakuinen Reco2 jää kyllä meikäläiseltä juomatta. Aivan hirveää kamaa... Yök.

Parhaat kokemukset tähän mennessä ovat olleet UF:n Recovery Boosterista ja High5:n marjanmakuisesta palautusjuomasta.

Originally posted by Sami78

Olen samaa mieltä. Olen myös testannut vaniljan ja toimii hyvin ainakin minulla=nirppanokalla :D

Gainomaxit on ihan huipun makuisia, mutta sisältö on mitä on. (Hyvän maun salaisuutena taitaa olla se että juoma on tehty maitoon)

Originally posted by Sami78

Olen samaa mieltä. Olen myös testannut vaniljan ja toimii hyvin ainakin minulla=nirppanokalla :D

Gainomaxit on ihan huipun makuisia, mutta sisältö on mitä on. (Hyvän maun salaisuutena taitaa olla se että juoma on tehty maitoon)

Jep ja Mike99!!! Luin tossa aikooinaan kpfitnessin sivuilta että ruoan kanssa ei tulisi juoda maitoa koska proteiinit ei imeydy läheskään optimaalisesti...ja joissain palautumis juoma purkeissa ei suositella sekoitettavaksi maitoon...vrt. ei myöskään vitamiineja kahvin kanssa....
ite juon pari litraa maitoa päivässä mutta ruokien välissä ja illalla vikana....
en tiedä näin vain olen ymmärtänyt...mitä mieltä muut?:confused:

Originally posted by haba-harri
Jep ja Mike99!!! Luin tossa aikooinaan kpfitnessin sivuilta että ruoan kanssa ei tulisi juoda maitoa koska proteiinit ei imeydy läheskään optimaalisesti...ja joissain palautumis juoma purkeissa ei suositella sekoitettavaksi maitoon...vrt. ei myöskään vitamiineja kahvin kanssa....
ite juon pari litraa maitoa päivässä mutta ruokien välissä ja illalla vikana....
en tiedä näin vain olen ymmärtänyt...mitä mieltä muut?:confused:

no maidossahan on kaseiinia..joka hidastaa proiteeinin imeytymistä..palautusjuomahan ois varmaan hyvä sekoittaa veteen...mut ite olen kyllä yleensä sekoittanut sen maitoon..mut lukeehan nuis yleensä et sekoitetaan maitoon tai veteen..ja sit välipala proiteeinit ym..olen sekoittanut aina maitoon..ja c-vitamiinin ym..otan aina veden kans..ps. kuka ottaa vitamiinit kahvin kans..:confused:.

spiritin gainer on hyvänmakuista...siis minun mielipide.suklaa-tai cappucinogaineria ehdottomasti,toinen hyvä on all starin muscle 90 suklaa. makean himoissa laitan gaineria pakastimeen ja lusikoin vanukkaan tapaan...sairaan hyvää...ainakin dietillä;)

Mikäköhän mun makuaistissa on vialla, kun en ole vielä yhtään pahaa palautusjuomaa nauttinut...? Toisaalta, eipä sitä makua tule koskaan edes ajateltua. Pitäisiköhän tästä lähtien alkaa oikein maistelemaan... :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom