Hyvä rasvanpolttovalmiste?

Itse en koskaan ajatellu viedä omaa dieettiäni noin pitkälle, nykyisessäkin tilanteessa on taisteleminen.
Syksyllä menin vaa'alle seisomaan ja se väitti (valehteli!) painokseni sellaiset mukavat 112kg. pituutta oli/on siinä pari senttiä enemmän kuin manalalla, en tiedä kun en ole jaksanut mitata kolmeen vuoteen.
Noh, jokatapauksessa tilanne silloin oli se että en ollut moneen vuoteen harrastanut minkäänlaista liikuntaa, lihoin vaan himassa ja olin vitun inhottava läski.
Laiskana pässinä ajattelin että nivelsideongelmainen jalkani ei kestäisi liikuntaa joten vedetäänpä jonkinlainen orjadieetti. elin sellaisella 600-800 kilokalorilla päivässä parin viikon ajan kunnes tajusin että se on sangen tyhmää touhua.
Loppusyksyllä aloin juoksemaan sellaisia 20-30 min. pitkiä lenkkejä huonoilla kengillä jotka aiheuttivat verenvuotoa ja muuta kivaa. Hölkkääminen jäi vähäksi aikaa siihen, ja siirryin talven tullessa sisätiloihin sotkemaan kuntofillaria ja treenaamaan kevyesti punttisalilla ilman mitään varsinaisia ohjelmia. Talven aikana en kuitenkaan ehtinyt treenata tarpeeksi koska aloitin työskentelyn, ja duuni+kouluyhdistelmän kanssa ei paljoa ehditä kuntofillarin satulaan.
Duunipaikka onneksi vaihtu Tammikuussa ja sain kevyempiä työvuoroja ja näin ollen jäi aikaa myös salille. Aloin kehittämään itselleni sopivaa ohjelmaa, mikä koostuu siitä että teen maanantaisin rinnan, hauikset, ojentajat sekä vatsat. keskiviikkona tai torstaina työstän selkää sekä olkapäitä, ja sunnuntaina treenaan jalkoja ja alaselän lihaksia. Lisäksi pyrin hölkkäämään vähintään 4 kertaa viikossa noin 30 min. kerrallaan.
Ruokavalion olen pyrkinyt pitämään kurissa, eli syön reippaan aamiaisen mikä koostuu 2-3 ruisleivästä vähärasvasine lisukkeineen (eikä margariinia tietenkään), kahdesta kahvikupista ja jostain hedelmästä
Koulussa sitten normaalia kouluruokaa salaatteineen ja pari lasia maitoa.
välipalana kotosalla tonnikalaa+raejuustoa niin paljon että saa tarpeeksi proteiinia tai vaihtoehtosesti rahkaa ananaksen kanssa.
illalliseksi normaalia kotisapuskaa mikä nyt vaihtelee päivittäin. meidän perheessä ei paskaa syödä joten turha pelätä että tulee syötyy turhaa rasvaa tai liikaa "nopeita" hiilareita. jälkiruuaksi taas rahkaa.
ja illalla salille!
lenkit käyn mieluiten aamuisin, mutta välillä tulee hölkättyä punttikselle, se on juuri sopivan matkan päässä.

Painoa on nyt siinä karvan alle 100kg, ja lihaksiakin on tullut erittäin mukavasti.

Manala sanoi:
Joo selvä eli salaatti jää ja perunat ja muusi veks.

Aerobisena toimii tuo 1h reipaskävely ja treenienjälkeinen "jumppa"

Itse suosin tuollaista kevyttä hölkkää. Se ei ainoastaan polta kaloreita vaan myös peruskunto nousee, joka taas mahdollistaa kovemman reenaamisen. Siinä samassa vastustuskyky paranee joten ylikuntoa ei pääse syntymään läheskään yhtä helposti. Eli lisää liikuntaa, niin kaloreita ei tarvitse vähentää niin paljon.

Manala sanoi:
Heh heh tieto jyllää... Suomi-Canada varmaa rahaa. Suomelle 3-4 ja Canadalle 2-3. kerroin pitäs pomppia siinä 10-20 välillä.

Eiku prkl miten tuo Canada tuohon lipsahti....

Kysehän oli siis Suomi-Slovakian huomisesta matsista ja muuten sama tulos :D

vilho_kanuuna sanoi:
Itse suosin tuollaista kevyttä hölkkää. Se ei ainoastaan polta kaloreita vaan myös peruskunto nousee, joka taas mahdollistaa kovemman reenaamisen. Siinä samassa vastustuskyky paranee joten ylikuntoa ei pääse syntymään läheskään yhtä helposti. Eli lisää liikuntaa, niin kaloreita ei tarvitse vähentää niin paljon.

Jooh toi 5metrin päässä oleva pururata on aika positiivisesti vaikuttanut hölkkäys päätöksiini ;) että kyllä sitä sen 2.5-3km tulee juostua joku 2-3 kertaa viikossa.

Mites muuten kannatatko sellaista nopeaa ravia 3km aikaan 10min vaiko sama jotain 15-20min? kun joku viisas sano, että kannattaa se parin kilsan juoksu vaihtaa vähän pidempään reippaaseen kävelyyn... I dunno...?!?

tärkeintä on että se pulssi pysyy korkeena tarpeeks pitkän ajan, noin 30min rehkimistä niin että pulssi on vähintään 120 niin tuntuu jo jossain, 140 ni tuntuu oikeasti.
Mulla ongelma vaan on tossa röökissä :( sitä kun ikävä kyllä tulee poltettua.
Oon kuullut että jos lopettaa röökaamisen niin pahimmat tervat häviävät keuhkoista neljässä viikossa, ja näin ollen hapenotto tietenkin paranee.
Korjatkaa jos olen väärässä?

Uiminen on myös helvetin tehokasta, mutta kun ei ole aikaa painella hallille, vaihtaa kamat, käydä suihkussa kahdesti ja painella takasin kotiin.

sikamies sanoi:
tärkeintä on että se pulssi pysyy korkeena tarpeeks pitkän ajan, noin 30min rehkimistä niin että pulssi on vähintään 120 niin tuntuu jo jossain, 140 ni tuntuu oikeasti.
Mulla ongelma vaan on tossa röökissä :( sitä kun ikävä kyllä tulee poltettua.
Oon kuullut että jos lopettaa röökaamisen niin pahimmat tervat häviävät keuhkoista neljässä viikossa, ja näin ollen hapenotto tietenkin paranee.
Korjatkaa jos olen väärässä?

No jooh tota tasoa se mulla on ollutkin. Mites muuten nyt kun oon pari päivää vetäny ilman noita muutamia "pahoja" juttuja, niin mulle pukkas aivan perkeleenmoinen nälkä!
Siis aivan tuskanen olo ja jokatoinen minuutti pitää juoda lasi vettä ja vetää safkaa puolentunnin välein tai vatsa kurnii....apuwa!

Tupakka pienentää nälän tunnetta. Mutta mahtoikohan se olla kromi, joka vie ainakin makeannälkää. Kokeile lisätä ruokailujen määrää mutta pienentää yksittäisiä aterioita?

nojoo mut en kuitenkaan suosittele röökiä aterian korvaajaksi. tulee vaan paska ja entistä heikompi olotila
manala, jos on koko ajan pakko napostella jotain niin osta vaikka porkkanoita tai jotain muuta rehuja tai sitten hedelmiä taikka marjoja. jos lasket kalorit erittäin tarkkaan (missä menee hermot) niin kannattaa kattoa että mitä hedelmiä tulee ostettua, esim. banaanissa on aika paljon kilokaloreita.

kannattaa myös vilkaista www.ktl.fi/fineli
Toinen mikä kannattaa tarkastaa on
tämä threadi

Wintikka sanoi:
Relax, Jam! Veikkaisin, että palstalaisista 99,9 % nappaa efensä "laittomasti" eli siihen ei ole respaa. Mulla ja monille muillekin on jäänyt sellainen käsitys, että lekuri kirjottaa efeen respan, kun laittaa haulikon piipun nivusiin :hmmm:

Aineena todella hyvää kofeiinin kanssa mixattuna.
Eikä se asperiinikaan ole siellä ollenkaan välttämätön. Sillä voi saada huonossa lykyssä mahan huonoon kuntoon......

Joo itse kanssa oon siinä käsityksessä että se aspiriini ei ole kovin tarpeellinen/hyödyllinen efedriinin ja kofeiinin lisänä. Sellaisen käsityksen ainakin oon saanut erilaisista tutkimuksista joita lehdissä on välillä ollut. Enemmänkin siitä on vain ylimääräistä rasitusta vatsalle.
CLA:sta olen sitä mieltä että niin pitkään kun joku ei tarkalleen osaa sanoa kuinka monta maito-tai eläinrasvagrammaa vastaa CLA-tuotteiden päiväannosta, niin uskon että saan sitä tarpeeksi/halvemmalla normaalin ruokavalioni eläinrasvoista. (Tosin toiset ei juuri eläinrasvoja ruokavaliostaan saa).

v-selkä76 sanoi:
Joo itse kanssa oon siinä käsityksessä että se aspiriini ei ole kovin tarpeellinen/hyödyllinen efedriinin ja kofeiinin lisänä.

Nykyään taitaa olla "in" käyttää sen sijasta Yohimbinea. Eli ns. ECY stack.

Nykyään taitaa kaikissa ECA tuotteissa olla E korvattu S:llä eli synepriinillä. Ei läheskään yhtä tehokasta...
Tosin käyttö on vapaata kun toi kofeiini ei ole enää kiellettyjen listalla ja en synepriiniäkään löytänyt ADTn sivuilta.

...vai tietääkö joku paremmin tohon toiseen pointtiin?

Ei tehokasta rasvanpolttajaa ole edes olemassa. Efedriini ja clenbuterolikaan ei ole ihmeaineita. Anaboliset steroidit ovatkin sitten jo eri juttu...

Ei tehokasta rasvanpolttajaa ole edes olemassa. Efedriini ja clenbuterolikaan ei ole ihmeaineita. Anaboliset steroidit ovatkin sitten jo eri juttu...

Eikö DNP ole aika tehokasta ja vielä hyvinki ihme ainetta? :evil:

TommyTiger sanoi:

Kyllä vain on, DNP, siinä on aine millä kykenee massiivisiin rasvamäärän pudotuksiin, tosin aikamoisella riskillä.

Jam sanoi:
Toinen puoli kysymyksestä. halvin lihasten purkua ehkäisevä sallittu valmiste on c-vitamiini. normaalisti gramman suplementti treenin jälkeen tai päivittäin riittää.

Mistä tälläista olet päähäsi saanut?

Back
Ylös Bottom