Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
setae sanoi:Aurantiumia (nostaa kehon lämpötilaa, 20%),
Wintikka sanoi:loooooooooooool, vai että nostaa 20% kehon läpötilaa!!!?!?!?!+
Yhtä hauskat naurut sain viimeksi, kun megan kaislarekka ajoi ojaan ;-))
20% nousu tietäis 100% varmaa kuolemaa.....

Rasvaprosentti rupesi selvästi tippumaan, tosin outoa kyllä se rasva häviää mulla juuri vatsan etuosasta ja reisistä mutta rintalihasten päälle ja jenkkoihin on vielä jäänyt, mutta eräänä aamuna olin jopa erottavani poikkijuovat vatsassa
vaikka Hulkkihan taisi mainita että tämä taitaa olla lähes mahdoton yhtälö... mutta näin se on
sama kuin iltapala1ljm sanoi:Sun pitää pikkuhiljaa tiputtaa kaloreita alaspäin, pääasiassa hiilihydraateista. Jostain luin että 300kcal 10 päivän välein pois niin on hyvä.
ljm sanoi:No älä salaattia missään nimessä ota pois, siinä on hyvin vähän sitä energiaa vaan siinä on vaan enimmäkseen vettä, kuituja, vitamiineja ja kaikenlaisia hyviä flavonoideja jne. Eli salaatista älä tingi, ota vaikka perunoita vähemmän.
Jaa niin teetkös sä aerobista lainkaan? Kevyttä rasvanpolttoliikutaa voisit ottaa tohon?
cuscus sanoi:hmm, tuo 6-8% ole jo todella kireä kunto. Jos nyt vasta alkaa vatsalihakset juuri ja juuri erottumaan, ei tuo millään 2 viikon kiristelyllä onnistu, kun matkaa on vielä 7-9 rasvaprosenttiyksikön verran.
Aloittelijoilla sitä läskiä on usein enemmän mitä pahimmissa painajaisissakaan osaa kuvitella ja dietillä painoa saa tiputella paljon odotettua enemmän.
Mehukeitto sitä sokerista versiota? Vaihda lightiin tai jätä pois. Leivät ja tuoremehut on sitten seuraavana vähennyslistalla.
Manala sanoi:Vai että mehukeitto poís..olkoon...
Onko tosiaan niin että jos vatsat alkaa nyt näkyy kunnolla niin rasvat on vasta jossain 12-14 tietämillä?
Oisko tohon rasvaprosentin mittailuun silmällisesti mitään tuntomerkkejä, kun mulla kumminkin käsivarsissa, olkapäissä ja selässä näkyy jo lihakset todellahyvin, ja ne vatsojenkin poikkiraidat on aina aamuisin näkysällä.
JSmith sanoi:Juuri toi ~12% oli se piste johon itsekin etenin kohtuullisen suoraviivaisesti mutta sen jälkeen alkoi tulemaan kaikkia hauskoja efektejä kuten hillitöntä halua vetää tankkauspäivä kolmipäiväiseksi, yleistä vetämättömyyttä, hajoilua... Eihän tuo ole mitään muuta kuin kropan mielipide siitä että rasvavarastot käyvät vaarallisen vähiin.
200€ tippu tassuun ku palkaapäivänä konsanaanManala sanoi:MUTTA VOITTI SE SUOMI SILTI 5-1 kun olin veikannut Suomelle monivedossa 5-6 ja Ukrainalle 0-1200€ tippu tassuun ku palkaapäivänä konsanaan

strike sanoi:Mulla viime mittauksella oli painoa 97kg, ja rasvaprosentti 12%.
Pihdeillä mitattuna.. Reidessä 15mm, vyötäröllä 15mm, rinnassa 12mm.
ja vatsat EI näy :--) prkl.
Ilmeisesti pitää pudottaa vielä pari prosenttia, sekä ehkä yrittää treenata vatsoja enemmän.
abine sanoi:Saatanan jätkä...![]()