Hyvä rasvanpolttovalmiste?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Peptidi
  • Aloitettu Aloitettu
loooooooooooool, vai että nostaa 20% kehon läpötilaa!!!?!?!?!+
Yhtä hauskat naurut sain viimeksi, kun megan kaislarekka ajoi ojaan ;-))
20% nousu tietäis 100% varmaa kuolemaa.....

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Wintikka sanoi:
loooooooooooool, vai että nostaa 20% kehon läpötilaa!!!?!?!?!+
Yhtä hauskat naurut sain viimeksi, kun megan kaislarekka ajoi ojaan ;-))
20% nousu tietäis 100% varmaa kuolemaa.....

Eijei, anteeksi huono kirjoitusasu, tarkoitus oli siis ilmaista prosenttiosuus valmisteen määrästä - Citrus Aurantiumia on siis 20% yhden tabletin sisällöstä (ja sama juttu myös muiden ainesosien kanssa) :)

Joo, käsitin heti, että jossain on vikaa, mutta noi mainokset tosta tuotteesta on enemmän kuin hupaisia.

Kaikkihan me saadaan laittaa rahamme mihin haluamme. Henk. koht. uskon, että C4 on reippaasti ylihinnoiteltu tuote. Varsinkin kun zoomailee aineosia, niin.....

Wintikka sanoi:
Relax, Jam! Veikkaisin, että palstalaisista 99,9 % nappaa efensä "laittomasti" eli siihen ei ole respaa. Mulla ja monille muillekin on jäänyt sellainen käsitys, että lekuri kirjottaa efeen respan, kun laittaa haulikon piipun nivusiin :hmmm:

Aineena todella hyvää kofeiinin kanssa mixattuna.
Eikä se asperiinikaan ole siellä ollenkaan välttämätön. Sillä voi saada huonossa lykyssä mahan huonoon kuntoon......

Joo itse kanssa oon siinä käsityksessä että se aspiriini ei ole kovin tarpeellinen/hyödyllinen efedriinin ja kofeiinin lisänä. Sellaisen käsityksen ainakin oon saanut erilaisista tutkimuksista joita lehdissä on välillä ollut. Enemmänkin siitä on vain ylimääräistä rasitusta vatsalle.
CLA:sta olen sitä mieltä että niin pitkään kun joku ei tarkalleen osaa sanoa kuinka monta maito-tai eläinrasvagrammaa vastaa CLA-tuotteiden päiväannosta, niin uskon että saan sitä tarpeeksi/halvemmalla normaalin ruokavalioni eläinrasvoista. (Tosin toiset ei juuri eläinrasvoja ruokavaliostaan saa).

v-selkä76 sanoi:
Joo itse kanssa oon siinä käsityksessä että se aspiriini ei ole kovin tarpeellinen/hyödyllinen efedriinin ja kofeiinin lisänä.

Nykyään taitaa olla "in" käyttää sen sijasta Yohimbinea. Eli ns. ECY stack.

Nykyään taitaa kaikissa ECA tuotteissa olla E korvattu S:llä eli synepriinillä. Ei läheskään yhtä tehokasta...
Tosin käyttö on vapaata kun toi kofeiini ei ole enää kiellettyjen listalla ja en synepriiniäkään löytänyt ADTn sivuilta.

...vai tietääkö joku paremmin tohon toiseen pointtiin?

Ei tehokasta rasvanpolttajaa ole edes olemassa. Efedriini ja clenbuterolikaan ei ole ihmeaineita. Anaboliset steroidit ovatkin sitten jo eri juttu...

Ei tehokasta rasvanpolttajaa ole edes olemassa. Efedriini ja clenbuterolikaan ei ole ihmeaineita. Anaboliset steroidit ovatkin sitten jo eri juttu...

Eikö DNP ole aika tehokasta ja vielä hyvinki ihme ainetta? :evil:

TommyTiger sanoi:

Kyllä vain on, DNP, siinä on aine millä kykenee massiivisiin rasvamäärän pudotuksiin, tosin aikamoisella riskillä.

Jam sanoi:
Toinen puoli kysymyksestä. halvin lihasten purkua ehkäisevä sallittu valmiste on c-vitamiini. normaalisti gramman suplementti treenin jälkeen tai päivittäin riittää.

Mistä tälläista olet päähäsi saanut?

nostaako se lämpöjä 20% Celsius- vai Kelvinasteikolla :)
rupee olemaan jo melko hyvät lämmöt jos kelvineitä..

Kahvia saa kaupasta ja vettä hanasta. Oikotie onneen voi olla hyvin kivinen, ja kyllä nuo riittävät jos tajuaa yhtään mitä on tekemässä. Kisakuntokiristelyt on sitten erikseen. ;)

kimmo2543 sanoi:
Vesi on paras ja halvin rasvanpolttoon; aina kun kulkee raanan
ohi juo lasillisen.

Vedellä nyt ei vaikuteta mitenkään merkittävästi rasvan palamiseen, toki sillä painoa saa manipuloitua hyvin. Tuo raanan ohi kulkeminen olisi kyllä paikallaan varmaan jokaiselle, itsekin tulee juotua aivan liian vähän vettä.

Mike sanoi:
Vedellä nyt ei vaikuteta mitenkään merkittävästi rasvan palamiseen, toki sillä painoa saa manipuloitua hyvin. Tuo raanan ohi kulkeminen olisi kyllä paikallaan varmaan jokaiselle, itsekin tulee juotua aivan liian vähän vettä.

En tiedä varmasti ,mutta luulis kun käy koko ajan kusella niin jonkun verran
rasvaa poistuu kusen mukana.Mitähän kusi sisältikään?Kemiallinen kaava?

kimmo2543 sanoi:
rasvaa poistuu kusen mukana.Mitähän kusi sisältikään?Kemiallinen kaava?

Virtsa on 95 % vettä johon on liuenneena ureaa (yli puolet) lisäksi jonkin verran kreatiinia, virtsahappoa ja ammoniumeja. Sekä tietenkin kaikki lääkejäämät, ym. erittyy virtsaan.

Viimeksi muokattu:
kimmo2543 sanoi:
rasvaa poistuu kusen mukana
.Mitähän kusi sisältikään?Kemiallinen kaava?

Wooooot...?!? :itku:

jos sulla tulee rasvaa kusen mukna niin suosittelen menemään lekurille suhteellisen nopeasti....

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom