Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
setae sanoi:Aurantiumia (nostaa kehon lämpötilaa, 20%),
Wintikka sanoi:loooooooooooool, vai että nostaa 20% kehon läpötilaa!!!?!?!?!+
Yhtä hauskat naurut sain viimeksi, kun megan kaislarekka ajoi ojaan ;-))
20% nousu tietäis 100% varmaa kuolemaa.....
Wintikka sanoi:Relax, Jam! Veikkaisin, että palstalaisista 99,9 % nappaa efensä "laittomasti" eli siihen ei ole respaa. Mulla ja monille muillekin on jäänyt sellainen käsitys, että lekuri kirjottaa efeen respan, kun laittaa haulikon piipun nivusiin :hmmm:
Aineena todella hyvää kofeiinin kanssa mixattuna.
Eikä se asperiinikaan ole siellä ollenkaan välttämätön. Sillä voi saada huonossa lykyssä mahan huonoon kuntoon......
v-selkä76 sanoi:Joo itse kanssa oon siinä käsityksessä että se aspiriini ei ole kovin tarpeellinen/hyödyllinen efedriinin ja kofeiinin lisänä.
Ei tehokasta rasvanpolttajaa ole edes olemassa. Efedriini ja clenbuterolikaan ei ole ihmeaineita. Anaboliset steroidit ovatkin sitten jo eri juttu...
TommyTiger sanoi:Ei tehokasta rasvanpolttajaa ole edes olemassa. Efedriini ja clenbuterolikaan ei ole ihmeaineita. Anaboliset steroidit ovatkin sitten jo eri juttu...
Jam sanoi:Toinen puoli kysymyksestä. halvin lihasten purkua ehkäisevä sallittu valmiste on c-vitamiini. normaalisti gramman suplementti treenin jälkeen tai päivittäin riittää.
kimmo2543 sanoi:Vesi on paras ja halvin rasvanpolttoon; aina kun kulkee raanan
ohi juo lasillisen.
Mike sanoi:Vedellä nyt ei vaikuteta mitenkään merkittävästi rasvan palamiseen, toki sillä painoa saa manipuloitua hyvin. Tuo raanan ohi kulkeminen olisi kyllä paikallaan varmaan jokaiselle, itsekin tulee juotua aivan liian vähän vettä.
kimmo2543 sanoi:En tiedä varmasti ,mutta luulis kun käy koko ajan kusella niin jonkun verran
rasvaa poistuu kusen mukana.Mitähän kusi sisältikään?Kemiallinen kaava?
kimmo2543 sanoi:En tiedä varmasti ,mutta luulis kun käy koko ajan kusella niin jonkun verran
rasvaa poistuu kusen mukana.Mitähän kusi sisältikään?Kemiallinen kaava?