Hyvä leukojenvetoharjoitus. (The Twenty Pull-ups Challenge)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja opukka
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Mä käyn salilla ma,ti,to tai ti,to,pe, niin onko se ihan okei, jos teen tätä leuanveto-ohjelmaa välipäivinä eli siis vaikka ke,pe,su?
kelpaa mulle. olisihan se jopa ikävää olla ilman elämää välipäivinä. Enkä usko,että tuosta niin kovasti olisi rasitusta, että haittaisi mitään.
tee vaa

Siis tossa taulukossa on maksimi 10+ ja siihen sarjat/toistot?
Entä jos maksimi on 20 tai enenmän, kyl kevyet toistomäärät silloin tuo taulukko antaa.

Itsestä kantsii tehä sillain et ku g6:sen on jo leukoja niin vetää välipäivinä vastaotteella ja si treenissä myötäotteella

Mutta jos teet selkätreeniä treenipäivinä, niin ei varmaan onnistu leuat välipäiville :O

E: Tai hauistreeniä.

Ai miten niin ei onnistu? Meinaatko, että oon niin poikki että en jaksa leukoja tehdä, vai kärsiikö selkä/hauistreenin teho, jos treenaan leukoja välipäivinä ja salilla sitte normaaliin tapaan habaa ja selkää?

Kappas. se on tosiaan tarkoitettu 20 leuan saamiseksi, lukee ylhäälläkin isolla, tosin enkuksi.
Kuinkahan toi taulukko toimis, jos käyttäs lisäpainoja sen verran et sias se kymmenkunta leukaa ja lähtis siittä sitte hakeen sitä uutta maksimia ohjelman mukaan?
Vai kannattaskohan nostaaa toisto määriä samassasuhteessa, kuin tossa taulukossa on?

Jos on kolme sali kertaa viikossa, nii mitenköhän soveltas ton leuan vedon siihen salin yhteyteen. Kannattaisko jatkaa niinku ennenki mutta tehä leuat vaikka joka treenin alkuun?

Mutua, jos myötäotteella noi leuat vetelee, kannattas ne aikalailla siihen reenin alkuun ottaa, kun taas vastaotteella sinne reenin loppupuolelle. Tämä siksi, että myötäotteella selkä rasittuu enemmän ja vastaotteella hauikset.

Ja tosiaan, ite otan ton ohjelman käyttöön, kapealla vastaotteella. 10 leukaa menee nyt.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Kappas. se on tosiaan tarkoitettu 20 leuan saamiseksi, lukee ylhäälläkin isolla, tosin enkuksi.
Kuinkahan toi taulukko toimis, jos käyttäs lisäpainoja sen verran et sias se kymmenkunta leukaa ja lähtis siittä sitte hakeen sitä uutta maksimia ohjelman mukaan?
Vai kannattaskohan nostaaa toisto määriä samassasuhteessa, kuin tossa taulukossa on?

Painoja mukaan vaan ja sitte vetää läpi tuon ohjelman.
Ei sitä toistojen määrää jaksa ikuisuuteen kasvattaa :)

Mietin tässä että voisi suorittaa nuo kaikki kolme treeniohjelmaa, istumaannousut, etunojapunnerrukset ja sitten nämä leuat.
( http://www.hundredpushups.com/ - http://www.twohundredsitups.com/ )

Ja siksi aikaa siirtyisin 1-jakoiseen ohjelmaan ja treenipäivät ma, ti, pe, jolloin tekisin myös ohjelmien sarjat seuraavasti: Punnerrukset ja Vatsat tekisin aamulla ja leuat illalla ennen muuta treeniä.

Onkohan tuo liian rankkaa? Jaksaakohan aamulla tehdä nuo ennen kuin syö mitään? Ja sen jälkeen vasta ottaisi palkkaria ja söisi aamupalan? Mitenköhän paljon tuo aamuinen punnertaminen vie tehoja iltapäivän leuanvedosta? Treenistä en ole niinkään huolissani, painoja saa laskettua jos ei jaksa normaalisti. Omasta painosta on hieman vaikeampi tiputtaa jaksamisen mukaan pois..

Ei IMO. Itse aloin tehdä tätä nyt siten että punttaan ma-ke-pe ja kotona vedän tuota leukasarjaa, vatsa sarjaa ja punnerrus sarjaa ti-to-la. Sunnuntai olkoon pyhitetty lepopäiväksi

Eikö sulla ole paikat jumissa aina seuraavana päivänä treenistä? Meinaan vaan että on nuo leuat ja punnerrukset melko rankkoja välipäiville. Missä välissä ehdit palautumaan?

Eikö sulla ole paikat jumissa aina seuraavana päivänä treenistä? Meinaan vaan että on nuo leuat ja punnerrukset melko rankkoja välipäiville. Missä välissä ehdit palautumaan?

Itse ainakin niin tottunut, ettei tuossa esitetyt toistomäärät ja sarjat kovin paljon tunnu, pari minuuttiahan nuo vievätkin päivästä. Alussa voi olla vähän eri, mutta parin viikon jälkeen ei palautumisen kanssa näin pienelle treenillä pitäisi olla suuria ongelmia.

Ei ne nyt ainakaan niin kipeät ole etteikö pystyisi tekemään, ja välipävinä palaudutaan, mutta ei se paljoa sitä palautumista haittaa jos vedän tommosta perus harjotteita kevyesti puolituntia välipäivinä.

Tänään otin noi kolme ohjelmaa tehtäväksi ja kuntopiirinä tein ne ennen normaalia treeniä ja nehän toimivat loistavasti alku lämmittelynä.:thumbs:.Ehdottomasti kannattaa kokeilla ohjelmat läpi on minun mielipiteeni.

Mä teen etunojat, leuat ja vatsat kotona. Teen ne 3x viikkoon juoksu treenin yhteydessä. Toiset 3 päivää menee sitten kuntosalilla. Ylikunto ei ole ongelmana itselle enään kun olen tottunut tähän rytmiin. Joka 4 viikko on kevyt.
Tosin puristus on välillä aika kovilla. Oma leuanveto tanko on suhteellisen paksu (n.45mm) ja salilla en käytä vetoremmejä. Mave ja kulmasoutu on välillä aika nihkeetä. Penkkiä en pahemmin salilla tee. Punnerruksiin olen hakenut lisä vastusta tekemällä ne voimistelurenkailla. Nyrkit ja jalat on samalla tasolla(varpaat penkin päällä). Ja vaihtelen oteleveyksiä suhteellisen paljon.
Sama leuanvedossa, kun forkut on todella lopussa teen vedot renkaista. Tosin niissä joutuu jäkittämään keskikroppaa enemmän.

Toimii mun mielestä todella hyvin. Toistomäärä kun alkaa olemaan siedettävällä tasolla, niin kuten joku jo sanoikin: Lisäpainoja kehiin vaan.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom