Hyvä kuntosali Helsingissä?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Vesqu
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Moro!

Mistä täältä helsingistä löytäisi hyvän kuntosalin? Tulin tänne kesäksi duuniin ja ois kiva poiketa aina välillä myös salilla, ettei sitä ihan pääse kuihtumaan ja olutkeissi kasvamaan.

Hyvällä salilla tarkoitan semmosta, missä on monipuoliset laitteet ja reilu meininki.

Ei semmosta paikkaa, että missä on peileillä vuorattu kaikki sisäseinät ja sulla pitää olla uusimmat fitneskuteet ja geeliä litra tukassa. Enkä myöskään hae semmosta salia missä pitää hauksen ympärysmitta isompi kun pään ympärysmittä ja sitte haistellaan ammoniakkia ja huudetaan niin perkeleesti.

Kannattaa tutustua Töölö Gymiin. Paras sali, jolla oon Suomessa treenannu. Monipuolisin, huoleton ilmapiiri ja tilaa riittää.

rintafile sanoi:
Kannattaa tutustua Töölö Gymiin. Paras sali, jolla oon Suomessa treenannu. Monipuolisin, huoleton ilmapiiri ja tilaa riittää.

Ja myös kaiken maailman hiippailijoita ja alkuasukkaita... Lisäksi hieman on tungosta 16-19 välisenä aikana kun jengi tulee töistä salille.

Sillon ku asun lähellä hki:n keskustaa nii tuli käytyä Töölö Gymissä, voin suositella!! Kallis mutta rahalle saa kyl omasta mielestäni vastinetta....

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Minulle on suositeltu tuota mayorsia...en kuitenkaan tiedä itse millainen on tai muutenkaan, vaan haluaisin myös tietää lisää paikoista, koska muuttamassa kesällä Helsinkiin ja sama kuntosalin haku edessä :D

Hippaheikki sanoi:
Tapanilan Erän sali - halpa ja helevetin hyvä.

Komppaan. Haittapuolena pitkä välimatka keskustasta (ja oikeastaan mistä tahansa muualta paitsi pohjois-Hgistä ja Tiksin seudulta), ja muistini mukaan rajoitetut aukioloajat kesällä (= viikonloput kiinni, oli ainakin ennen).

Töölö on ihan kiva paikka reenata. vähän iso vaan, niin joutuu kävelemään kokoajan ;D

kallionkunkku sanoi:
Onko Baras siinä uimahallin vieressä vai missä ?!? :worship:

Baras on kauppakeskus Columbuksen yhteydessä, eli ehkä 500 m uimahallilta. Saliarvosteluista löytyy erittäin pätevä kuvaus Baraksesta.

Mutta tuossa uimahallillakin on kaksi salia. Alakerrassa vanhempi sali, jonka loistava arvostelu löytyy myöskin saliarvosteluista. Yläkerrassa on uusi hyperlaitesali, jonka arvostelu löytyy osittain mun koneelta. Tuo sali on kuitenkin niin katastrofaalisen surkea, että ei sinne kannata mennä tutustumaan. Se on myös alakerran salia kalliimpi. Uimahalli tosin menee luultavasti kesäksi kiinni.

Itäkeskuksessa onkin sitten EastBody, se on jo erittäin hyvä paikka. Kuukausimaksu on 32 euroa, auki aina kun normaali ihminen on järjissään, ja salin varustelu on erittäin hyvä. Laitteet ja raudat lienee jostain Arnoldin ajoilta, mutta sehän on vaan nimenomaan positiivinen asia, sanoi Hannu Aravirta. Siellä ihmiset myös tervehtii toisiaan, ja muutenkin meininki on hyvää.

Jania peesataan ja kehutaan Metal Gymiä parhaana salina Helsingissä. Sinne ei ole hankala päästä keskustastakaan.

Kiitoksia vastanneille! Ajattelin kokeilla tuota TöölöGymiä ainakin näin aluksi. Firmalla näytti sinne olevan soppari, joten treenihinnat tippu puolella=) Sijainniltaankin TöölöGym on minulle hyvä, tosin Helsingillä on niin hyvät julkiset kulkuyhteydet että salin sijainti ei ole niin sidonnainen, aivan sama että istuuko bussissa 5min vai 10 min, että pääsee treenaa, mutta kivahan se on että sali on lähellä, sinne on helppo mennä ja siellä on miellyttävä treenata!

Kontulan kuntokellari! :rock:
Karua, karua... Ei haittaa vaikka haiset paskalta ja sulla on repaleinen paita. Kontulan maan alaisessa voimailusalissa ei katsota pahalla ;)
Tosin itse katson pahalla siellä treenaavia runkkupenkkaajia.

Mutta.. HC sali. Ja neideille sekä "neideille" vähän softimpi kuntosalipuoli.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom