Hyvää itsenäisyyspäivää!

Rankkuri: olen puolustanut tässä threadissa valistuksen ajan ihanteita ja länsimaista oikeusvaltiota. Kerro toki, miksi olen väärässä.
Sä, kun et tee virheitä ja olet täydellinen niin lukeminen sulla ainakin on hakusessa. Mä sanoin, että vaikka sä kirjottaisit kuinka täydellisesti niin se ei automaattisesti tee sun mielipidettäsi oikeaksi. En väittänyt puoleen tai toiseen kenenkään olevan oikeassa tai väärässä.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mä arvaan: siksi kun sä olet mokuttaja ja kultamunat ja rikastus ja Astrid Thors ja raiskaukset ja islam ja naapuri!

Jos ei lipun polttajia viedä saunan taakse tai vähintäänkin vedetä turpaan, niin neekerit tulee ja raiskaa sun mutsis!
Aatun viestistä paistaa selvästi alitajuinen himo Rankkurin vartaloa kohtaan :lol2:

No näköjään joillakin tarvetta jatkaa tätä keskustelua. Et näköjään sinäkään osaa kirjoittaa sen paremmin kuin minä joten ota huomioon että säkin olet täysi retardi ja kaukana täydellisestä ihmisestä. Mielelläni kuulisin tarkemmin perusteluja että mistä keksit että mä olisin nokittamassa kaikkia eri mieltä olevia?
Kyseessä oli tietenkin pelkkä kärjistys, jolla viittasin siihen, että mielestäni Allah vaikuttaa tämän ketjun viestiensä perusteella ihan kelpo kaverilta.

Sanot kirjoittavasi niinkuin puhut, viestiesi sävy on aggressiivinen ja listaat asioita, mistä vedät pataan. Kyllä viesteistäsi voi saada kuvan henkilöstä, jolta loppuvat sanat ja nyrkit alkavat heilumaan aika helposti.
Selvästi olen antanut teidän apinoiden rivinen välistä ymmärtää että eri mieltä saa olla, kunhan perustelee kantansa ja kun lopulta se toinen osapuoli kumoaa sun perustelut ja perustelee omat tietonsa, niin tämä väärässäolija osaa muuttaa mielipidettään.
Netistä löytynee aika paljonkin tietoa ja perusteluja mielenosoittajien ajamista asioista, mutta sinä et jaksanut niitä lukea. Lipun polttaminen tuskin vastasi kulkueen virallista kantaa, mutta kulkueeseen liittyvistä tiedoista voinee päätellä aika paljon lipunpolttajan motiiveista.

Mutta Nor: jatka toki keskustelua väkivallasta, sen olemassa olosta ja lainvastaisuudesta.
Sanoit että lipunpolttaminen on laitonta ja sen takia tekijän olisi ryhdyttävä tekemään jotain lain muuttamiseksi tai painua esimerkiksi Ruotsiin. Pitäisikö sinunkin painua Ruotsiin kun mielestäsi on ok vetää lipunpolttajaa turpaan?

Kyseessä oli tietenkin pelkkä kärjistys, jolla viittasin siihen, että mielestäni Allah vaikuttaa tämän ketjun viestiensä perusteella ihan kelpo kaverilta.

Sanot kirjoittavasi niinkuin puhut, viestiesi sävy on aggressiivinen ja listaat asioita, mistä vedät pataan. Kyllä viesteistäsi voi saada kuvan henkilöstä, jolta loppuvat sanat ja nyrkit alkavat heilumaan aika helposti.

Netistä löytynee aika paljonkin tietoa ja perusteluja mielenosoittajien ajamista asioista, mutta sinä et jaksanut niitä lukea. Lipun polttaminen tuskin vastasi kulkueen virallista kantaa, mutta kulkueeseen liittyvistä tiedoista voinee päätellä aika paljon lipunpolttajan motiiveista.

Sanoit että lipunpolttaminen on laitonta ja sen takia tekijän olisi ryhdyttävä tekemään jotain lain muuttamiseksi tai painua esimerkiksi Ruotsiin. Pitäisikö sinunkin painua Ruotsiin kun mielestäsi on ok vetää lipunpolttajaa turpaan?

Et ilmeisesti ole vieläkään oppinut lukemaan. YHDESSÄ viestissä kerroin esimerkkitilanteen joka vaikuttaa hyvin agressiiviselta jos sitä ei lukija ymmärrä ottaa kantaaottavana kokonaisuutena. Jos sä väität että mun jokanen viestini on agressiivinen niin sun pitäs vissii mennä sielä wikipediasta lukemaan että mitä se sana tarkoittaa ja verrata kuvausta mut kirjotuksiin.

Jos mielenosoittajat pystyvät perustelemaan kantansa eikä niitä kukaan voi kumota niin miksi he enää olisivat mielenosoittajia? Heillähän kuuluisi loistavien perustelujen ohella olla helvetin suuri kannattajajoukko takanaan koska tällä hetkellä Suomessa suuriosa ihmisistä pyrkii katsomaan asioita siinä valossa kuin ne oikesti ovat. Ja jos niitä hyviä perusteluja löytyy niin mihin tarvittiin lipunpolttamista? Se jos mikä oli vitun agressiivinen teko! Kertoo enemmän fasismista kun asioita ei osata tuoda julki puhumalla tai ääntä ei saada esille ilman valtion lippujen polttelua ITSENÄISYYSPÄIVÄNÄ.

Ja jos jokasen, kuka noita lipunpolttajia olis halunnu muotilla uudestaan, pitäisi lähteä Ruotsiin niin veikkaampa että väestöluku olisi juuri sillä hetkellä kasvanut Ruotsissa muutamalla miljoonalla. Ja kato siinä on se ero, että meidän ei tarvitse poltella tuota hippiflägejä ja huudella että väkivalta lailliseksi. Mua ei vituta että se on laitonta, mua vituttaa se että jotkut ihmiset ei ymmärrä että on sellasia kusipäitä joihin ei oikeasti tehoa mikään muu kuin väkivallanpelko. Tästäkin oli joskus irkissä puhetta, joten kysyn sulta tähän liittyvän kysymyksen ohimennen. Jos sun poikasi tulee koulusta joka päivä himaan naama mustana itkien, mitä sä teet. No sä tietenkin soitat koululle. No entä jos opettajia ei kiinnosta vittuakaan? No sä soitat kiusaajien vanhemmille. Entä jos niitäkään ei kiinnosta vittuakaan niin kauan kunhan heidän poikia ei kiusata? Mitä sä teet, soitat poliisille ja luulet että niistä kakaroista tulee sun muksusi parhaita kavereita sen jälkeen eikä lapses joudu elämään 24/7 helvetissä? Siinä vaiheessa ne ipanat revitään koulumatkalla auton kyytiin ja kerrotaan että jos toi homma ei lopu tällä hetkellä niin niiden koira löytyy suolestettuna siitä pihapuusta roikkumasta. Toimii myös niihin kusipäihin jotka tekivät sun lapsesta koulukiusatun ja joihin puhe ei tehoa. Tässä on sulle agressiivinen esimerkki.

Powderin kirjoituksista tuntuu paistavan läpi vahva halu pönkittää omaa "miehistä" egoaan erilaisella uhoamisella, väkivallan ihannoinnilla ja yleissivistyksen halveksunnalla (viittaan Powderin näkemyksiin sivistyssanojen käytöstä arkikielessä). Kaikki eri mieltä olevat ovat tietenkin naisellisia yliopistorunkkareita joiden tulisi muuttaa Ruotsiin.

Tähän sopisi hyvin vanha interweb-sanonta: "Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win you're still retarded."

Powderin kirjoituksista tuntuu paistavan läpi vahva halu pönkittää omaa "miehistä" egoaan erilaisella uhoamisella, väkivallan ihannoinnilla ja yleissivistyksen halveksunnalla (viittaan Powderin näkemyksiin sivistyssanojen käytöstä arkikielessä). Kaikki eri mieltä olevat ovat tietenkin naisellisia yliopistorunkkareita joiden tulisi muuttaa Ruotsiin.

Tähän sopisi hyvin vanha interweb-sanonta: "Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win you're still retarded."

Just noin olen sanonut. Hyvä että edes jollain meistä on se kristallipallo. Monella teistä tuo uhoaminen jää tänne internettiin ja se ei ole minun syyni jos mä pystyn nämä mun mielipiteet sanomaan oikeassa elämässäkin kenelle tahansa.

Sä oot ÄIJÄ!!1 :worship:
Ei mikään yllätys että toi oli lopputulos. Kasvotusten ku otas tavattu niin sä olisit skipannut noi sun paskapuheet ja suoraan ollut kaikesta samaa mieltä ja heittänyt worshipit perään. Tähän voisin nyt heittää tämmäsen pienen lauseen jota käytetään aapelin interweb sivuilla pelatessa: Would you be willing to die for your beliefs?

Miksi, powder, oletat, että Publikaani olisi ollut samaa mieltä kanssasi, jos olisitte käyneet keskustelunne kasvotusten?

Koska kasvokkain olisin ollut liian peloissani urputtaakseni mitään. Onhan selvää, että Powder kiskaisee turpaan ketä tahansa joka tulee lässyttämään. Lisäksi olen punaviiniä lipittävä hippiälykkö, joten Powder vetäisi minua turpaan varmaan ihan periaatteen vuoksi. :hyvä:

Koska kasvokkain olisin ollut liian peloissani urputtaakseni mitään. Onhan selvää, että Powder kiskaisee turpaan ketä tahansa joka tulee lässyttämään. Lisäksi olen punaviiniä lipittävä hippiälykkö, joten Powder vetäisi minua turpaan varmaan ihan periaatteen vuoksi. :hyvä:

Jep ;) Appiukkokin on yksi Suomen parhaiten tienaavia henkilöitä joka on suuri viinien ja konjakkien ystävä. Joka kerta naureskelen sille että kuinka snobi hinaaja se on ja aina se heittää pari tonnia etten leivo sitä lättyyn ja myy juttua seiskalle. Näin ollen itekkin pirun hyvin tienaava. Porvarit alas! Vitun rosvot! Pitäs vissiin leipoa itteeniki turpaan, aikamoinen oravanpyörä. Kannattaa publicenemy..kaani varoa mua pimeellä kujalla kun tuun kysymään mitä mieltä olet Paavo Lipposesta.

Nostellaas taas! Nimenki vois varmaan muuttaa yleiseksi/suureksi ja viralliseksi itsenäisyyspäiväketjuksi niin ei tarvi joka vuosi aloittaa uutta ketjua.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Hyvää itsenäisyypäivää!

Suomen_0020_lippu.jpg

Loistavaa Itsenäisyyspäivää kaikille!

edit. Rankkuri laittokin jo niin hienon lipun ettei tässä aletakaan räpeltämään mitään

Meikäläisen postiluukusta pärähti huoltoyhtiön tiedote: lippunarun katkeamisen vuoksi ei lippua ole tangossa.

Tiedotteessa oli myös hieman tarkentavia faktoja:

Jotta lipun saisi laitettua pitäisi ottaa nostokori auto tai kaatamiseen hiab auto. Päivystävän nostokori autoilijan hinta olisi ollut 750 € pyhälisillä. Pelastuslaitoksella päivystävän palomestarin kanta oli etteivät anna kyseisen kaltaiseen tarpeeseen apuansa, eli yritetty on, mutta moista kustannusta en uskalla talolle tehdä omin valtuuksin, vaikkakin tämä liputus on erittäin vahvasti liputuksien ykkönen.

Itsenäisyyspäivää ja Suomen lippua kunnioittaen

xxx

Että semmosta...kattellaan sitten muitten lippuja:D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom