- Ikä
- 36
Powder:
Olen yleensä pragmaattinen. Tällaisissa asioissa on kuitenkin vain kaksi puolta: lipunpolttajaa lyövä ihminen on vitun tyhmä. Ihminen, joka ei lyö, ei ole vitun tyhmä.
Aha. Luulisin, että olen itse ymmärtänyt tämän threadin tarkoituksen parhaiten. Puolustan suomalaista yhteiskuntaa, joka perustuu klassisille länsimaisille arvoille: tasa-arvo, yksilönvapaus, rationalismi, tieteellinen maailmankuva jne. Minä olen nimenomaan erittäin isänmaallinen, koska puolustan suomalaisia arvoja, ja kääntäen, suhtaudun nuivasti vigilantismiin.
On.
Jos et ymmärrä, en voi auttaa.
Muuten, jos joku haukkuisi tyttöystävääni huoraksi, minäkin löisin sitä kusipäätä turpaan. Myönnän nimittäin, että en ole täydellinen ihminen (vaikka helvetin lähellä olenkin).
Hyvää itsenäisyyspäivää sinullekin.
Ajattelin olla hiljaa koska sun puheet kertoo susta niin paljon että toi vaippaikänenkin tossa nauraa, mutta jos kerran jarre nii kai sitten minäki.
Oletko pragmaattinen, vitun hienoa! Ihminen joka on opetellut "sivistys" sanoja ja käyttää niitä kun yrittää tehdä itsestään viisamman kuin todellisuudessa on, on mun silmissä jotain semmosta mitä en edes osaa kuvailla (ehkä koska en ole tätä tapausta varten katsellut sivistys-sanakirjasta noita äpärämäisiä sanoja). Eli sovitaanko että kun tähän jotain fiksua vastaat niin kerrot aisiasi ihan niinkuin normaali suomalainen mies?
Sä näet asiassa kaksi puolta? Mä näen vitusti enemmän, esimerkkeinä onko lipunpolttajaa syytä lyödä? Jos lyöjä on tyhmä niin mikäs se lipunpolttaja sitten on? Ihminen joka esimerkiksi haluaisi lyödä, mutta ei ole siihen fyysisesti kykenevä tai ei uskalla sitä tehdä, niin mikäs hän sitten on? Eikä ihminen joka ei lyö voi olla tyhmä? Pitäskö sun pikkasen avartaa tota sun elämänkatsomusta niin pääsisit ehkä elämässäs jonnekki muualle ku sinne kusipäitten hall of fameen? Jokasella on mielipiteet mutta viisas osaa niitä muuttaa, sullakin on omasi mutta urpona sä et näköjään ole osannut niitä muuttaa sitten ala-asteen.
Se mitä sä puollustat on joku vitun kirjastosta opittu käsite Suomesta. Siihen että kertoo mitä puolustaa ei tartte tommosia sanoja ja sun vitun vigilantismeja. Siihen riittää äänensävy ja se että tietää mistää puhuu. Mä sanon että mä olen suomalainen ja ylpeä siitä, sä sanot että sä suhtaudut nuivasti vigilantismiin ja olet pragmaattinen? Mitä vittua, missä meni noin pahasti sun elämässä vikaan? Se että lukee suvun päiväkirjoja ja kuulee tarinoita vaarilta yms sukulaisilta jotka kokivat sodan ja tietävät mitä se oli, niin se on sitä tietämistä. Se että sä olet lukenut lukiossa historian oppikirjan jossa kerrotaan mistä sota alkoi ja mihin se loppui, niin se on niin se menee ihan samaan kastiin ton sun pragmaattisen ja vigiländ:in kanssa.
Sun ei tartte auttaa jos mä en ymmärrä, vai pyysinkö apua? Päinvastoin, sä voit jättää hienot ketjut rauhaan ja poistua sinne pommisuojaan kertomaan miksi ei voi hyväksyä al-guidojen touhuja ja hakata kolapäissään naapurin akkaa. Jos sulle väkivalta on täysin mahdoton käsite missään muodossa niin pommisuojan jälkeen voit siirtyä jonnekkin munkkiluostariin kusemaan lekalla hakattuun koloon ja syömään riisiä ja voikukanlehtiä aamusta iltaan. Se nyt vaan on niin että jos sä menet noin naurettavilla jutuilla kadulle suutasi soittamaan niin joku sut jossain vaiheessa sinne lukottaa, se että otatko sä pataan hymyssä suin ja jatkat kertomista kuinka tyhmä se lyöjä on, on täysin sun päätöksesi, mutta muista että sä et siihen pysty sen sanakirjan voimalla vaan sen voimalla nimenomaan aiheutat tilanteen.
Sun koko asenne muihin ihmisiin on sitä luokkaa että sun omat isovanhemmat teilaisivat sut jos saisivat mahdollisuuden. "Olen pragmaattinen, luulen että olen itse ymmärtänyt ketjun tarkoituksen parhaiten, olen helvetin lähellä täydellisyyttä..." Jos se tekee susta täydellisen että sun muijaasi saa haukkua huoraksi ja sua homoksi ja katsoa kun sä hymyilet perään nätisti, niin ilmota ihmeessä kun olet täydellinen. Jos sä luulet että sä olet viisas kun netissä haukut jengiä kusipäiksi ja vitun tyhmiksi niin olet kyllä (tähän taas joku hieno sana sieltä sun kirjastonkirjasta). Muutenkin vaikutat semmoselta ihmiseltä joka oikeesti myy ne uskomuksensa kun joku pitää pillistä kiinni seinää vasten.
Ja ota huomioon että mä sanon että sä VAIKUTAT, eli ei, en osaa analysoida ihmistä sen perusteella mitä se nettiin kirjottaa. Mutta sä tosin olet niin lähellä täydellisyyttä että sä pystyt heti tekstin alussa leimaamaan mut vitun tyhmäksi. Muista tarttua mun kirjotus virheisiin ja kertoa kuinka epäkypsä ja lapsellinen mä olen käymään keskustelua sun kaltasen Allahin kanssa. Nickis kertoo susta enemmän ku tuhat sanaa.
Kiitos ja hei.