Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Koskaan en ole katsellut alkua pitemmälle enkä aio katsella huomennakaan. Kirjakin lukematta.
Se ei silti muuta sitä tosi asiaa että kun huomenna sytytellään itsenäisyyspäivän kynttilöitä niin muistetaan että jos emme olisi suomalaisia niin olisimme sitten jotakin ihan muuta eikä suomalaisuus olisi meille niin tärkeää. Ja muistetaan kaivaa ne leijonakorut naftasta viimeistään nyt.
Itsenäisyys(päivä) on tietenkin hyvä juttu. Mutta onkohan millään muulla maalla yhtä tyhmää tapaa viettää se kun Suomella? Eli kansankunnan kerma kokoontuu juhlimaan sitä ja tavalliset pulliaiset istuu katsomassa niiden juhlia televisiosta. Miten niin kahden kerroksen väkeä?
Itsenäisyys(päivä) on tietenkin hyvä juttu. Mutta onkohan millään muulla maalla yhtä tyhmää tapaa viettää se kun Suomella? Eli kansankunnan kerma kokoontuu juhlimaan sitä ja tavalliset pulliaiset istuu katsomassa niiden juhlia televisiosta. Miten niin kahden kerroksen väkeä?
No eipä niillä tainnut oikein olla vaihtoehtoja... Tuskin kovin moni meni sinne rintamalle mielessään jalot ajatukset kuten isänmaan puolustaminen ja sen puolesta kuoleminen. Tämä siis mitenkään väheksymättä sotaveteraaneja.
Hyvää itsenäisyyspäivää! Päivää olen juhlistanut vaatimattomasti katsomalla taas kerran Tuntemattoman, polttamalla kynttilöitä ja syöden vähän paremmin kuin arkena. Piti sitä tippa linssissä Finlandia hymniäkin kuunnella. Kiitos itsnäisyytemme puolesta sodassa taistelleille!
http://www.youtube.com/watch?v=yJWNLIQhYH0
Itse asiassa monia Suomalaisia motivoi vahva maanpuolustus henki jota venäläisillä ei siinä määrin ollut.Se ehkä vähän selitti sitä pärjäämistä materiaali ylivoimaa vastaan?
Itse asiassa monia Suomalaisia motivoi vahva maanpuolustus henki jota venäläisillä ei siinä määrin ollut.Se ehkä vähän selitti sitä pärjäämistä materiaali ylivoimaa vastaan?
Nojaa miten ton nyt ottaisi, mun kaverikin pääsi tänä vuonna linnanjuhliin ja kehui lähinnä suolaisen pöydän antimia, mainitsi erityisesti savuporovoileipäkakut. Linnan booli maistuu kuulemma tujulta mutta omituiselta. Koko paikka on aivan helvetin täynnä populaa ettei juuri kävelemään pääse, kosteaa kuumaa ja aika ahdistavaa tungoksen takia.Eli kansankunnan kerma kokoontuu juhlimaan - -
http://www.katsomo.fi/?useLegacyPlayer=true&progId=55339
Tuo ruskettuneen miehen riehunta lähti siitä, kun joku kutsui häntä mustaksi pojaksi. "Someone called me a black boy."
Hahahahaha! Pakko avautua asiasta tänne, eli tässä on vielä uutislinkki
Siis joku mikä lie pakolaistoimittajan tytär julisti Haloselle Jihadin,ku ei päässy linnan juhliin. Siis nuo pakolaiset saa täällä suomessa muutenkin ihan kaiken. Ni pitääkö niillä kaikilla päästä vielä linnan juhliin.