Hyvää itsenäisyyspäivää!

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Juuri alkoi Itsenäisyyspäivän perinne: Tuntematon sotilas... .Kiitos sotiemme veteraaneille ja hyvää itsenäisyyspäivää kaikille!

Hyvää itsenäisyyspäivää vaan kaikille ja olkaa ihmisiksi, ei oo pakko ryypätä tätä hienoa juhlaa (tuntuu että kaikki kaverit krapulas tai uudessa nousussa tällähetkellä). Kunnioitetaan veteraaneja vielä kun on mahdollisuus.

Ja hyvää itsenäisyyspäivää itse kullekkin säädylle täältä korvestakin. Muistakaa sankareita lämmöllä!

Mä oonki joskus aiemmin tänne linkitellyt, youtuben parhaimpia pätkiä nimittäin (ainakin tribute to our brave finnish soldiers Finlandia-hymnin siivittämänä, sitä ei voita mikään)

Mahtavia ovat kaikki marssit ja muut. Ilta menee varmaan aika tiukasti niitä kuunnellessa ja fiilistellessä. Tuntematon Sotilas tuli katseltua varmaan kahdenkymmenennen kerran, paranee kerta kerralta.

Tää on mulle henkilökohtaisesti yksi vuoden tunteikkaimpia päiviä. Hyvää itsenäisyyspäivää siis itse kullekin!

Mä oonki joskus aiemmin tänne linkitellyt, youtuben parhaimpia pätkiä nimittäin (ainakin tribute to our brave finnish soldiers Finlandia-hymnin siivittämänä, sitä ei voita mikään)

Mahtavia ovat kaikki marssit ja muut. Ilta menee varmaan aika tiukasti niitä kuunnellessa ja fiilistellessä. Tuntematon Sotilas tuli katseltua varmaan kahdenkymmenennen kerran, paranee kerta kerralta.

Tää on mulle henkilökohtaisesti yksi vuoden tunteikkaimpia päiviä. Hyvää itsenäisyyspäivää siis itse kullekin!

Iso Peukalo tälle! Hyvä Eve!

Tuntematon Sotilas on kyllä aina kun sen kattoo niin yhtä hyvä

Itsenäisyyspäivä on hieno juttu, mutta TS:tä sen verran, että siinä on varmaan leffa jota kukaan ei oo ikinä moittinu?

En tiedä oonko ikinä jaksanu kattoo sitä yhtä soittoa alusta loppuun, sen verran huono se meikäläisen mielestä on. Saatikka että sen jaksais kattoa joka vuosi. Mutta ilmeisesti sitä leffaa on vaan pakko ylistää.

Itsenäisyyspäivä on hieno juttu, mutta TS:tä sen verran, että siinä on varmaan leffa jota kukaan ei oo ikinä moittinu?

En tiedä oonko ikinä jaksanu kattoo sitä yhtä soittoa alusta loppuun, sen verran huono se meikäläisen mielestä on. Saatikka että sen jaksais kattoa joka vuosi. Mutta ilmeisesti sitä leffaa on vaan pakko ylistää.

Minä katson mieluummin itsenäisyyspäivänä Täällä pohjantähden alla. En ymmärrä että miksi itsenäisyyspäivänä on pakko näyttää jatkosotaelokuva ja miksi juuri se huonompi versio. Se on kai joku maanpetos jos ei kehu Tuntematonta sotilasta. Pitäisi kai lukea se kirja joskus.

Mitä varten itsenäisyyspäivää juhlitaan liitoitteluun asti menevällä vakavuudella? Tätä kaikkea perustellaan vain jossittelulla... jos sitä ja tätä niin puhuttaisiin venäjää, jos sitä ja tätä niin oltaisiin siperiassa, jos sitä ja tätä ei oltaisi tässä, jos sitä ja tätä niin 6.12. olisi arkipäivä jne jne

pakko komppaa, se murteilla molotus, ja herraviha:jahas:

Tuntemton Sotilas kyllä ihan paska elokuva. Koskaan en ole katsellut alkua pitemmälle enkä aio katsella huomennakaan. Kirjakin lukematta.

Se ei silti muuta sitä tosi asiaa että kun huomenna sytytellään itsenäisyyspäivän kynttilöitä niin muistetaan että jos emme olisi suomalaisia niin olisimme sitten jotakin ihan muuta eikä suomalaisuus olisi meille niin tärkeää. Ja muistetaan kaivaa ne leijonakorut naftasta viimeistään nyt.

Suositut

Back
Ylös Bottom