Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Thanks mate. Hain tämän innoittamana kyseisen härvelin myös itse. Vihdoinkin hinta minkä viitsii maksaa laitteesta millä on sentään joku merkki. Vaikka made in China toikin on. Vaimo tosin oli toista mieltä. Se ei ollut ikinä kuullutkaan tuollaisesta ja meinasi vetää porot nokkaan kun tuhlasin 65 euroa tuollaiseen. Oli kuulemma ihan helvetin kallis. No, kaikkihan on suhteellista ja mulle toi on halpa kun tiedän mitä nämä laitteet maksaa. Mutta nyt kun asiaa miettii, niin ilman ennakkokäsitystä aiheesta ja pelkästään laitetta katsomalla mäkin sanoisin varmaan, että tuollaisen saa kolmellakympillä.Eilen ostin cittarista 60 eurolla KARHUn version.
Pistelin menemään ympäri roppaa ja nyt ei pää käänny :D
Ei saatana nytkö sen saa 65e. Kaks viikkoa sitten maksoin siitä sen 89...Thanks mate. Hain tämän innoittamana kyseisen härvelin myös itse. Vihdoinkin hinta minkä viitsii maksaa laitteesta millä on sentään joku merkki. Vaikka made in China toikin on. Vaimo tosin oli toista mieltä. Se ei ollut ikinä kuullutkaan tuollaisesta ja meinasi vetää porot nokkaan kun tuhlasin 65 euroa tuollaiseen. Oli kuulemma ihan helvetin kallis. No, kaikkihan on suhteellista ja mulle toi on halpa kun tiedän mitä nämä laitteet maksaa. Mutta nyt kun asiaa miettii, niin ilman ennakkokäsitystä aiheesta ja pelkästään laitetta katsomalla mäkin sanoisin varmaan, että tuollaisen saa kolmellakympillä.
Nyt odottelen huutoa siitä mihin ajattelin tuon laittaa kun se huomaa, että: "Toi laukkuhan on ihan helvetin iso!"
Eilen ostin cittarista 60 eurolla KARHUn version.
Pistelin menemään ympäri roppaa ja nyt ei pää käänny :D
Jätkät täryttää naama irvessä ja ihmettelee kun on paikat vähän kipeät. Miettikääs jos joku hakkaa teitä pesismailalla ympäri kroppaa, niin tuntuuko se huomenna hyvältä vai pahalta. Maltti on valttia.Tein eilen jalkatreenin.
Tein testin tuolla vasaralla:
Hieroin vin toisen jalan. Pakkauksessa kun luvattiin että palautuminen paranee.
lopputulos:
hierottu jalka turkasen kipeä ei hierottu ei ollenkaan.
En nyt tiedä oliko se hyvä vai huono juttu?
Tehostiko muilutus damagea vai aiheuttiko sitä itse?
Vaimo tosin oli toista mieltä. Se ei ollut ikinä kuullutkaan tuollaisesta ja meinasi vetää porot nokkaan kun tuhlasin 65 euroa tuollaiseen. Oli kuulemma ihan helvetin kallis. No, kaikkihan on suhteellista...
629!!! Hyi saatana. No, mikäs siinä jos on liikaa rahaa. Toi kymmenen kertaa halvempikin ajaa asiansa niin hyvin ettei tarvitse sen kovempaa paukuttaakaan.Ja mää ku ostin 629 € tjsp. Theragunin, niin vaimo oli että wtf että mitä, mutta elämä on :D Kunnes tuli paketti, eka käyttökerta jne. niin on satanut pelkkiä kehuja ja kunniamaininta moneen kertaan “on se kyllä hyvä kun ostit tän sillon“.
629!!! Hyi saatana. No, mikäs siinä jos on liikaa rahaa. Toi kymmenen kertaa halvempikin ajaa asiansa niin hyvin ettei tarvitse sen kovempaa paukuttaakaan.
Mun paikat ei suoraan sanottuna kestä edes sitä mihin toi pystyy. Tulee vain kipeäksi. Koitin olla eilen varovainen, mutta epäkkäät on siltikin vähän arat. Silloin se tehokkaamman laitteen reservi on siellä ihan turhaan. Tuntuu vähän puhelimen tehoilla keulimiselta. Pitää olla paras ja kallein puhelin, vaikka sillä ei edes mitään tekisi.Niin kunnes testaat kunnollista... Puhutaan täysin eri laitteista ja eri hoitomuodosta lelutäristin vs. ihan oikee perkussioterapialaite, mikä iskee pitkällä iskulla nopeasti yli 60 lbs / "reilun 20 kg" / isku. Vähä ku vertais tonnin Ladaa ja 100 tonnin Mersua.
Ensikerroista oppineena nyt täryttelin kevyemmin ja lyhyemmin.
Tuntuu, että pohkeet ja jalkapohjat eritoten ovat tälle laitteelle erinomaisia paikkoja.
Tuntui että myös pienneen rintalihakseen pääsi sillä koukku sormi päällä paremmin käsiksi, kun harjanvarrella.
Jatketaan terapioita ja katsotaan onko hintansa väärti.
Ainakin omat voimat ovat säästyneet, kun ei tarvitse omin sormin eukon jalkapohjia ja IT- bandeja hieroa.
Olen ymmärtänyt, että sitä IT-jännettä ei juurikaan kannattaisi hieroa, voi olla enemmän haittaa kuin hyötyä varsinkin jos se on jo valmiiksi kipeä. Sen sijaan kannattaisi käsitellä niitä lihaksia joihon jänne kiinnittyy.
JustAltin pointti taisikin olla se, että sen suorasta käsittelystä ei ole hyötyä, vaan siitä voi olla jopa haittaa. Ei sillä väliä miksikä sitä kutsuu. Samasta paikasta kuitenkin puhutaan. Jotkut tosiaan sanoo, että it-bandin vaivat lähtee parhaiten sen ympäröiviä lihaksia käsittelemällä ja venyttämällä ja itse it-bandin käsittely saattaa vain kiusata sitä lisää ja tilanne ei väliaikaisesta helpotuksesta huolimatta parane sillä. Ehkä se onkin sulla jatkuvasti jumissa juuri siksi.Mistä jänteestä puhut?
It-band on kalvoasarja..fascia mikä kulkee mm. tuossa reiden sivussa. Siitä olen surrutellut. Olen myös surrutellut itse TFL lihasta kevyesti.
Ne mulla tuppaa menemään aina jumiin ja hierojalle maksettu satoja ellei tuhansia euroja. Hekin aina pääasiassa käsittelevät reiden sivut ja toki vähän päältäkin.
JustAltin pointti taisikin olla se, että sen suorasta käsittelystä ei ole hyötyä, vaan siitä voi olla jopa haittaa. Ei sillä väliä miksikä sitä kutsuu. Samasta paikasta kuitenkin puhutaan. Jotkut tosiaan sanoo, että it-bandin vaivat lähtee parhaiten sen ympäröiviä lihaksia käsittelemällä ja venyttämällä ja itse it-bandin käsittely saattaa vain kiusata sitä lisää ja tilanne ei väliaikaisesta helpotuksesta huolimatta parane sillä. Ehkä se onkin sulla jatkuvasti jumissa juuri siksi.
Ihan vielä tarkennuksena, että kannattaa käydä koko jalka läpi plus pakarat ja lonkankoukistajat, mutta EI sitä IT-bandia. Mä en ole ammattilainen tässäkään ja toistelen vain muiden sanomaa, mutta tuota kannattaa edes kokeilla noin.No tottakai mä käyn koko jalan läpi.
En vain spottaile, mutta en myöskään varo ottamasta spotteja.