Päihteitä ei pysty pitkäksi aikaa lopettamaan, vaimon, miehen tai lasten takia. Sen verran itsekeskeinen sairaus addiktio, että pitää olla halu lopettaa itsensä takia. Tämä on fakta ja puhun kokemuksen ja tiedon äänellä. Yritin joskus aikoinaan vaimon ja lasten takia. Nyt olen ollut yli 4v ilman päihteitä ja tavoitteena lopun elämää.
Tämä on ihan totta. Omakohtaista kokemusta asiasta kun oma faija on asian kanssa kamppaillut lähes koko aikuisikänsä. Varpaita on amputoitu, sydänkohtausta, verenmyrkytystä, teholla on maannut ja meille on soitettu että nyt kannattaa tulla katsomaan kun vielä hengissä. Tuokaan kokemus ei saanut miestä lopettamaan juomista. Olen miettinyt että ainoastaan uskoon tulo voisi olla ratkaisu, mutta äijä ei ole yhtään uskonnollinen.
Tsemppiä kamppailuusi.
Itse aiheeseen sen verran että mitään täyskieltoa en kannata, mutta nykypolitiikkaa pitäisi miettiä uudelleen. Jengi kun haluaa vetää pään sekaisin jollain tavalla joka tapauksessa. Kannatan niitä käyttöhuoneita ja panostamista hoitoon. Narkomaaniäidit laittaisin tahdon vastaiseen pakkohoitoon kunnes lapsi on syntynyt.