Huonoja olutmerkkejä?

Pro Nutrition Fire Kick, 20 x 25 ml -20%
Tämän threadin innoittamana ostan tänään Urquellia :) Itselle kyllä uppoaa lähes olut, kuin olut. Huonoista kokemuksista voisin mainita Alkosta saatavan tumman suklaastoutin. Meinas oksennus lentää. Kyllähän nuo perus-lagerit menee paremman puutteessa, kun oluen mausta yleensäkin nautin. Se Lidlin lääkepullo-olut oli myös aika "pahaa".

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Unohtui mainita tuossa edellisessä postissa, että on kyllä iso ero minkä lämpöisenä oluen juo, ja juoko sen pullosta, tölkistä, tuoppiin kaadettuna vai suoraan hanasta tulleena. Ja missä kunnossa ne hanat ja letkut on.

Monissa baareissa ne letkut on niin paskaisia, että juuri saattaa tunnistaa tuopissa olevan nesteen olueksi.

Edit: Miten täällä on näin saatanasti jollain tavalla alkoholia käsitteleviä ketjuja :D

Kaveri toi Saksasta muutamia laatikoita Harboen vihreätölkkisiä oluita. Tämä tanskalainen olut on harvoja oluita, mitä ei itse saanut kurkusta alas kuin erittäin kylmänä. Juomatta jäi aika monta tölkkiä ja tuli annettua pois niitä laatikoitakin.

Itsekin olen laatikollisen tota Harboeta ostanut ja juonut, kun oli niin riivatun halpaa, mutta en osta toiste. Tanskasta tuli pääsääntöisesti ostettua Carlsbergia, Tuborgia (Gold) ja Royalia. Ne paini ihan eri sarjassa kuin tuo harboe...

Mulla on muuten kohta leijonanosa mun viesteistä tässä ketjussa, mistähän se kertoo?

Jokos ihmiset on näitä maistaneet? Tuntuuko muovi pahalta, onko pakko kaataa lasiin, muuttuuko maku? Selkea sokkostestin paikka :wtf:

Viimeksi muokattu:
Zone-sarja -42%
Jokos ihmiset on näitä maistaneet? Tuntuuko muovi pahalta, onko pakko kaataa lasiin, muuttuuko maku? Selkea sokkostestin paikka :wtf:

On kokeiltu. Muovinen olutpullo tuntuu alkuun vähän merkilliseltä varsinkin kun toi on sellaista joustavaa muovia. Pullon kaulan muotoilu puolestaan on melko onnistunut, olut valuu suuhun miellyttävän sulavasti. Ehdottomasti tässäkin suosittelen kuitenkin käyttämään lasia.

Jos tarpeena on pussikalja, niin tällainen muovipullo on kyllä varmasti lyömätön.

Lidlin pilsner, olikohan joku grafenwalder tjsp., kuitenkin aivan vitun hirveätä, ei mennyt alas edes umpitunnelissa, jolloin yleensä menee kaikki.

Foster's, suomalaiset lagerit sekä corona uppoaa sitä vastoin mainiosti.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Lapin Kulta joulu-olut valkoisessa pullossa. Aika mitäänsanomattoman makuista. Ikinä ei ole kyllä sellaista olutta tullut juotua joka ei alas menisi. Kyllä se kesäheltellä autossa kuumennut karjalakin aikoinaan alas meni :)

Komppaan. Aika naurettavaa lähteä noita suomalaisia perusoluita dissaamaan jos pitää yhdestäkään niistä.
Koffikin maistuu minun mielestäni purkitetulta gorillankuselta mutta koska tykkään esim Karjalasta sen dissaaminen on aika aiheetonta.

Miten niin? siis mikä logiikka tässä on? Karjala on PAHAA, imo. mitä siitä sun alkaa nipisemään sen enempää.

jos tykkää yhdestä jenkkioluesta muita ei saa haukkua? ei seitana.

Miten niin? siis mikä logiikka tässä on? Karjala on PAHAA, imo. mitä siitä sun alkaa nipisemään sen enempää.

jos tykkää yhdestä jenkkioluesta muita ei saa haukkua? ei seitana.
No suomalaiset peruskeppanat ovat loppujen lopuksi niin samanlaisia että kuseksi haukkuminen on aika tyhmää jos sitten imee jotain toista kuitenkin innoissaan. Kyllähän sen makueron maistaa, varsinkin kun itse juon lähinnä Lapin Kultaa tai Sandelssia jos suomikepua juon, kun taasen jos maistaa baarissa esim karhua.

No suomalaiset peruskeppanat ovat loppujen lopuksi niin samanlaisia että kuseksi haukkuminen on aika tyhmää jos sitten imee jotain toista kuitenkin innoissaan. Kyllähän sen makueron maistaa, varsinkin kun itse juon lähinnä Lapin Kultaa tai Sandelssia jos suomikepua juon, kun taasen jos maistaa baarissa esim karhua.

En olisi tätä itsekkään voinut paremmin ilmaista.

Näinpä. Varsinkin kun kukaan tuskin oikeasti erottaa esimerkiksi Sandelssia Karjalasta :hyvä: Itsekin joskus nuorempana sorruin arvostelemaan joitakin, kunnes tajusin oikeasti asiaan paneutuessa että perkele, nämähän on ihan samanlaisia :D

siis mikä logiikka tässä on?
Just se mitä wasted tossa jo sanoikin. Suomalaiset peruslagerit (karjala, karhu, olvi, lappari, koff...) maistuu kaikki kuitenkin aika samalta. Mun mielestä ainakin makueron pitää olla aika paljon selkeämpi, että voin toista tuotetta sanoa kuseksi jos kuitenkin lipitän sitä toista mikä maistuu melkein samalta.

En mäkään tykkää lapparin jälkimausta, ja se on noista omasta mielestäni huonoin, mutta ihan ongelmitta uppoo silti jos sitä joskus eteensä saa. Kuseksi ei voi mitenkään haukkua.

Back
Ylös Bottom