• Rekisteröidy ja osallistu keskusteluun. SHABOOM

Huonoja olutmerkkejä?

Vastapainoksi "Hyviä olutmerkkejä" threadille, mitkä olutmerkit ovat teistä olleet poikkeuksellisen huonoja?

Itse maistoin juuri Pirkanmaan Uuden Panimon Laivuri olutta, eikä ollut hääppöinen maku. Tosin oli myös kaupan halvinta kaljaa.

Tanskalainen Ceres Royal Export.
Tuosta ei oikein osannut sanoa,että oliko se hyvää vai huonoa?
Kuin Lapinkultaa ilman jälkimakua.
Paras kuvaus olisi ehkä:"Ei mikään nautinto,mutta menettelee saunakaljana".

OLVI DOBBELBOCK

Hyi saatana ku se on pahaa :urjo: !!! Tuota kaveri osti laivalta parikymmentä litraa, puolet piti myydä/antaa pois, kun sitä ei kestäny juoda.

iivili

kollinmölliskö
Ikä
45
Kaupunki
Turku
Jenkkiläinen Budweiser. Mautonta litkua, johon sopii se vanha periaate, että yleensä huonoimpia ja turhimpia tuotteita mainostetaan eniten. Ajatelkaapa vaikka Coca Colaa, mäkkäriä tai vaikka näitä tiijätte-kyllä-minkä-firman nixnax ja anal stak tuotteita. :D

En ole huonoa olutta maistanut. Ja mitä tuolla doppelbockia dissattiin niin luonnollisesti olen täysin eri mieltä. Oikein hyvä olut sekin. :)

Lapin kusta.

"Rukoilija"

Sama mulla että eipä oikeen oo huonoa olutta tullu juotua...Mitä ny viime juhannuksena ku ostettiin 24 puolikasta graffenwalderia mieheen...alko kolmantena päivänä viimoset maistumaan :kakka: :urjo:

Tuli mieleen vielä Laivuriakin kauheampi kalja. Laivalta tölkeissä ostettu Pääsiäisolut, muistaakseni Koffin tekemää. Se oli kauheaa se.

Lapin kulta ja Budweiser ainakin näistä maitokauppamerkeistä. Molemmat maistuvat siltä kuin tavallista kaljaa olisi laimennettu 1:1 vedellä.

Niin ja Velkon molemmat versiot on kanssa perseestä. Maistuu sellaiselta paskan imelältä, hiukka kuin tuoppiin olisi lurautettu aimo loraus siirappia.