uga sanoi:Onko Tesoma mahdollisesti vielä pahempi persereikä kuin Hervanta?
Hervanta ei oo persereikää nähnytkään jos Tesomaan verrataan.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
uga sanoi:Onko Tesoma mahdollisesti vielä pahempi persereikä kuin Hervanta?
No huh huh... Kuulostaa samalta kuin mun maalauskesätyö pari vuotta sitten. Suojaköydestä ja muista turvalaitteista kysyttäessä tuli vain vittuilua päin naamaa ja vittuilija oli vielä oma sukulainen. Onneksi se ei ollut firman johdossa vaan sen omistivat edes jotain järkeä omaavat nuori ja vanhempi mies. Tajusivat varmaan, että jotain on vinossa, jos neljä kesätyöläistä kieltäytyy työnteosta vedoten turvallisuuteensa. Kyllä ne jotain mussuttivat, kunnes todettiin: "Turvakaiteet ja köydet kohteeseen x tai työtä ei tehdä. Jos annatte potkut niin menemme välittömästi töysuojeluvaltuutetun juttusille."JPK sanoi:Tikkaat jään päällä (kukaan ei varmistamassa) olin jossain 5 metrissä...
Asbesti purkua (tapahtunut useasti) ilman suojaimia
kattojen maalausta viidessätoissa metrissä ilman turvakyöttä, kuukauden pesti
Olen allerginen mehiläisen pistoille ja pomo tietää sen. Pisti silti minut maalaamaan erästä rakennusta missä oli valtava mehiläispesä... No pistihän ne... tulos. Toinen silmä muurautui kokonaan umpeen ja toisella näki ehkä 2 millin raosta.
Tietysti tosimiehet tekee sateessa hommia ilman sadevaatteita, näin ainakin meillä.
Ja kaikilla lomilla (sen mitä saa pitää ei kaikkia) niin ensimmäisen viikon tulee pomolta soittoja vähintään kerran päivässä jostakin työasiasta.
Sumu sanoi:Hervanta ei oo persereikää nähnytkään jos Tesomaan verrataan.
Dragon sanoi:Vaadi turvalaitteet JPK.
Asten sanoi:2. Nykyinen kesätyö. Istun omassa toimistossani ja surfailen netissä. Töitä saatetaan antaa tunniksi sitten loppupäivä surfaillaan. aluksi íhan jees, mutta alkaa syljettämään toimettomanana olo pikkuhiljaa.
ei tulis itellä ainakaan ongelmia tollasessa hommassaAsten sanoi:2. Nykyinen kesätyö. Istun omassa toimistossani ja surfailen netissä. Töitä saatetaan antaa tunniksi sitten loppupäivä surfaillaan. aluksi íhan jees, mutta alkaa syljettämään toimettomanana olo pikkuhiljaa.
Asten sanoi:2. Nykyinen kesätyö. Istun omassa toimistossani ja surfailen netissä. Töitä saatetaan antaa tunniksi sitten loppupäivä surfaillaan. aluksi íhan jees, mutta alkaa syljettämään toimettomanana olo pikkuhiljaa.
rautavuori sanoi:Golfkentän Range mies!!! keräsin rangelta palloja sitä tahtii kun joku 20 ihmist löi niitä sinne... 3kk :curs:
Tulee siitä pirun tylsää ainakin. Mulla on takana noita 8h koulupäiviä joina en oo tehny ku mitään muuta ku surffannu ja jumalauta se on tylsää. Netti loppuu kesken.Alicia sanoi:Minäkin haluan sinne töihin :D . Vai tuleeko siitä netissä surffailusta tylsää ja raskasta kun siitä maksetaan palkkaa... ? ;)
Juu ja yllättävän raskasta tai no kuluttavaa. Ei tahdo jaksaa mitään tehdä enää kun pääsee kotiin.Janne sanoi:Tulee siitä pirun tylsää ainakin. Mulla on takana noita 8h koulupäiviä joina en oo tehny ku mitään muuta ku surffannu ja jumalauta se on tylsää. Netti loppuu kesken.
Alicia sanoi:Minäkin haluan sinne töihin :D . Vai tuleeko siitä netissä surffailusta tylsää ja raskasta kun siitä maksetaan palkkaa... ? ;)