Kovasti täällä paasataan rakennusalan vittumaisuudesta! Itse olen raksalla töissä ja hieman epäilyttäviä hommia saattaa "joskus" eksyä minunkin työpäivään.
En nyt sit tiedä mikä näistä pahinta on mut pistetään nyt jokunen.
2 viikkoa hajotin betonilattiaa käsin lekalla ja betonin alla oli tuhkaa ja lähes palanutta puuta joka sitten pöllysi mustana pilvenä... onneksi ei ollut sentään kova hiki, koska työ tuli tehtyä tammikuussa rapiassa pakkasessa lämmittämättömässä tilassa...Ai nii mitään hengityssuojaimia ei ollut.
Tikkaat jään päällä (kukaan ei varmistamassa) olin jossain 5 metrissä...
Asbesti purkua (tapahtunut useasti) ilman suojaimia
kattojen maalausta viidessätoissa metrissä ilman turvakyöttä, kuukauden pesti
Olen allerginen mehiläisen pistoille ja pomo tietää sen. Pisti silti minut maalaamaan erästä rakennusta missä oli valtava mehiläispesä... No pistihän ne... tulos. Toinen silmä muurautui kokonaan umpeen ja toisella näki ehkä 2 millin raosta.
Tietysti tosimiehet tekee sateessa hommia ilman sadevaatteita, näin ainakin meillä.
Ja kaikilla lomilla (sen mitä saa pitää ei kaikkia) niin ensimmäisen viikon tulee pomolta soittoja vähintään kerran päivässä jostakin työasiasta.
Tässä jotaan pientä maistiaista minun arkipäivästäni.
En nyt sit tiedä mikä näistä pahinta on mut pistetään nyt jokunen.
2 viikkoa hajotin betonilattiaa käsin lekalla ja betonin alla oli tuhkaa ja lähes palanutta puuta joka sitten pöllysi mustana pilvenä... onneksi ei ollut sentään kova hiki, koska työ tuli tehtyä tammikuussa rapiassa pakkasessa lämmittämättömässä tilassa...Ai nii mitään hengityssuojaimia ei ollut.
Tikkaat jään päällä (kukaan ei varmistamassa) olin jossain 5 metrissä...
Asbesti purkua (tapahtunut useasti) ilman suojaimia
kattojen maalausta viidessätoissa metrissä ilman turvakyöttä, kuukauden pesti
Olen allerginen mehiläisen pistoille ja pomo tietää sen. Pisti silti minut maalaamaan erästä rakennusta missä oli valtava mehiläispesä... No pistihän ne... tulos. Toinen silmä muurautui kokonaan umpeen ja toisella näki ehkä 2 millin raosta.
Tietysti tosimiehet tekee sateessa hommia ilman sadevaatteita, näin ainakin meillä.
Ja kaikilla lomilla (sen mitä saa pitää ei kaikkia) niin ensimmäisen viikon tulee pomolta soittoja vähintään kerran päivässä jostakin työasiasta.
Tässä jotaan pientä maistiaista minun arkipäivästäni.